24. toukokuuta 2017

CULOTTES - HOUSUT


Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

takki, kengät ja housut Zara / paita ja kaulakoru Gina Tricot / korvakorut Bik Bok by Angelica Blick


Edelleen yksi suosikki vaatekappaleistani: Culottes - housut. Vajaamittaiset, lyhyehköt ja leveät culottes - housut tekivät parisen vuotta sitten ryminällä tuloaan ja näyttävät pysyvän edelleen erittäin tiukasti muodissa. Culottes - housuja näkee edelleen erittäin paljon kauppojen hyllyillä kuin myös katukuvassa. Itse rakastuin tähän trendiin ja olen siihen vieläkin täysin lumoutunut monestakin eri syystä: ensimmäisenä ehdottomasti housujen rentous ja istuvuus, uskomattoman mukavat päällä, nilkka pituus ja liehuvan levenevät lahkeet. Ihanan naiselliset housut varsinkin yhdistettynä korkokenkien kanssa. 


Onko siellä edelleen Culottes - housuihin rakastuneita vai huudetaanko siellä ihan nej nej tälle trendille?  :)  



4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista, piristit niin mun päivää <3

      Poista
  2. Niiiin ihana asu <3
    Mä olen hamstrannut noita culottes tyylisiä housuja ihan kunnolla! :D Oon samaa mieltä sun kanssa, että ne on niin rennot päällä ja ne voi yhdistää oikeesti melkein minkä kanssa vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti! <3 Ahahaahah niitä kelpaakin hamstrailla! Ja kyllä, niin helppo yhdistellä eri asukokonaisuuksiin ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi