16. helmikuuta 2017

ELLI PHOTO STUDIO

Untitled Untitled Downloads Untitled Untitled

takki, hame ja kengät Zara / choker ja toppi Gina Tricot 


Kävimme muutama viikko sitten Elli photo studiolla hieman kuvailemassa. Ystävämme harrastaa valokuvausta, joten päätimme lähteä hänen kanssaan pienelle kuvausreissulle. Minähän lähdin ilomielin mukaan, sillä vielä parisen viikkoa sitten ulkona oli jäätävä pakkanen eikä ulkona kuvaileminen ihan oikein maistunut. Onneksi pakkaset alkavat hellittää ja pian ollaankin jo kevään puolella! Mä oon korviani myöten täynnä tähän talveen ja toppatakkeihin uppoutumiseen. Onneksi pian onkin jo kesä ja pääsee tästäkin pienestä ongelmasta eroon. Mulle kertyy tänä kesänä täydet kesälomat, josta olen eeeeeerittäin innoissani. Vielä en osaa kyllä sanoa minnepäin maailmaa olisin lähdössä, mutta innokkaana täällä ollaan jo pohtimassa eri maiden väliltä. Jos teiltä löytyy hyviä lomavinkkejä niin ottaisin niitä kyllä ilomielin vastaan.

Onkos teillä jo kesälomasuunnitelmat valmiina? Jos on, niin mihin päin maailmaa olette matkaamassa? 


8 kommenttia:

  1. Wow upea Mona! ♥ Ja tosi huippua huomata, että oot taas herätelly tätä ihanaa blogias henkiin :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Erika, ihana olet ❤️ Nyt alan kyllä panostamaan tähän ☺️✌️

      Poista
  2. Mitä tapahtuu jos istuu liian pitkään kovalla tuolilla?

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että oot back!!!! Oot mun mielestä paras bloggaaja ja olin ihan innoissani kun huomasin sun palanneen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, mun sydän suli! :') Olet aivan liian ihana, kiitos sulle todella paljon kauniista sanoistasi <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi