21. helmikuuta 2017

BEAUTY ELITE KYNSISTUDIO

P2210132
Desktop-001
P2210131

(tämä ei ole yhteistyöpostaus)

Oikein mukavaa tiistaita ihanat! 

Moni teistä on tullut kyselemään, varsinkin tuolla Instagramin puolella, että missä käyn laitattamassa mun kynnet. Beauty Elite ripsi- ja kynsistudio on ystäväni omistama ihanan pienoinen liike, joka sijaitsee aivan Ruoholahden metroaseman yhteydessä. Kävin laittamassa viime syyskuussa, ennen Dubai reissuamme ihanat lomakynnet kuntoon, jonka jälkeen olenkin jäänyt näihin ihan totaalisesti koukkuun. Olen tähän asti ottanut jokaisella käyntikerralla akryylikynnet, sillä ne pysyvät ainakin mulla paljon pidempään ja kestävät todella hyvin, varsinkin töissä kun ne saavat välillä vähän osumaa. Luotto värini on tähän asti ollut aina nude, sillä se yksinkertaisesti sopii ihan kaiken kanssa ja on vain niin ajaton väri, enkä mä jostain syystä kyllästy siihen sitten millään. Syksyllä laitettiin vähän viininpunaista ihan vain syksyn kunniaksi, mustat kynnet tuli valittua uutta vuotta varten ja kerran poikkesin nudesta hieman vaaleanpunaiseen sävyyn. Joka ikinen kerta tuijotan niitä tuhatta eri värivaihtoehtoa pohdiskellen ja miettien, mutta melkein aina päädyn niihin samoihin sävyihin kuin aikaisemmin. Kesällä voisin ehkä vähän räväyttää kirkkaimilla väreillä... ;)



2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja nuo kynnet, ooooh <3 Itse olen ravintola-alalla ja siitä syystä en voi tuollaisia hienouksia pitää, vaikka kuinka haluaisin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti! <3 Eeeeih, mä niiiin tiedän ton tunteen! Mulla on myös monia ystäviä, jotka ovat ravintola-alalla ja harmitelleet samasta asiasta. Onneksi ne voi käydä laittamassa viimeistään silloin, jos lähtee lomalle ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi