11. helmikuuta 2017

ALL WHITE EVERYTHING

Oikein ihanaa lauantaita ihanat!

Mua suorastaan harmittaa, että ote on lipsunut tämän bloggaamisen kanssa. Ketään muuta en voi siitä syyttää, kuin itseäni ja aikaansaamattomuuttani. Olen aina rakastanut bloggaamista ja se on ollut osa mun arkipäivää jo siitä lähtien kun olin 18-vuotias. Panostus bloggaamiseen on yksi uudenvuoden lupauksistani ja siitä aion todellakin pitää kiinni. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun olen pitänyt täällä hiljaiseloa, mutta uskon vahvasti nousevani tästä syvästä ja inhottavasta talvihorroksestani. Pysyvästi.

Untitled

Monia ehkä kiinnostaa mitä mulle kuuluu? Mitä oon puuhaillut? Mitä mun elämässä tapahtuu?

Mulle kuuluu tällä hetkellä erittäin hyvää. Asiat ovat todella hyvin ja elämä rullaa.
Eilen, perjantaina mulla oli viimeinen työvuoro Itäkeskuksen Zarassa ja ensi viikon maanantaina alkaa uudet tuulet keskustan liikkeessä. Meinasi tulla tippa linssiin sanoessani yksitellen heipat jokaiselle kolleegalle töissä. He ovat aivan mahtavia tyyppejä ja osasta on tullut mulle niin läheisiä.   Mun fiilikset ovat olleet aika haikeat, mutta samalla odotan innokkaana tulevaa. Uusi tiimi, uudet käytännöt, isompi vastuu, hektisempi liike, nopeatempoisempi tahti. Kaikki uusi on aina niin jännittävää.

Aloitettuani Zaralla, ehdin olla 25 tuntinen vastuumyyjä parisen kuukautta, jonka jälkeen sain huikean mahdollisuuden päästä naisten osaston visualistiksi. Ja nyt mä jo siirryn lippulaivamyymälään, mitä en voi vieläkään oikein käsittää?! Itseasiassa viime viikon lauantaina tuli tasan VUOSI täyteen siitä, kun muutin pääkaupunkiseudulle ja aloitin työt uudessa ympäristössä. Ihan hullua miten aika voi rientää niin nopeaa tahtia ja mitä kaikkea vuodessa voikaan oikeasti tapahtua. Niinkuin oon jo aikaisemmin sanonut, mä viihdyn täällä Helsingissä niin suunnattoman hyvin.

Untitled


Kesällä mulle kävi hieman ikävä tilanne, kun mun yksityinen vuokranantajani päätti yllättäen myydä asuntonsa. Mulla oli puolitoista kuukautta aikaa löytää uusi katto pään päälle. Olin aivan järkyttynyt tilanteesta ja tunsin oloni hieman huijatuksi. Vuokranantajani ehdotti minulle vuokrasopimusta tehdessä, että tekisimme ensin kuuden kuukauden vuokrasopimuksen, jonka jälkeen voimme jatkaa sitä normaalisti ongelmitta. En ihmetellyt asiaa sen kummemmin vaan pistin sinisilmäisenä nimeni paperille ja se oli siinä. Vuokranantajani oli vakuuttanut minut sillä, että haluaa pitkäaikaisen vuokralaisen ja jatkaisimme sopimusta sitten kuuden kuukauden jälkeen. No... kuusi kuukautta myöhemmin sain tiedon asiasta viestillä. (huom. VIESTILLÄ?!) Ei mulla ollut siinä oikein aikaa hautoa vihaa ja kaunaa, vaan alkaa nopeasti etsimään uutta kotia itselleni. Olisi pitänyt olla hieman fiksumpi silloin, mutta mulla oli niin kova kiire saada koti täältä, että pääsen asettumaan aloilleni. Muutenkin olin jo niin kyllästynyt käymään kymmenissä asuntoesittelyissä, eikä mulla käynyt onni yhdenkään asunnon kanssa.

Onneksi elämme tällä aikakaudella ja nyky teknologian avulla voi saavuttaa ihan uskomattomia asioita. Laitoin facebookkiin heti ilmoituksen tilanteestani ja yli kaksikymmentä ystävääni jakoi päivitykseni. Ei mennyt kuin ennätykselliset kolme päivää, jonka jälkeen löysin ihanan, pienen ja erittäin suloisen pikku kodin. Tässä on vain yksi miinus se, että nykyinen vuokranantajani lähti rapakon taakse vuodeksi töihin, jonka takia joudun taas hänen palttuaan muuttamaan. Mulla ei ollut oikein aikaa etsiskellä töiden ja kaiken muun ohella, joten päätin tarttua koukkuun kiinni. Eikä mua tämä kyllä oikeasti haittaakaan, sillä ei sitä koskaan tiedä mitä kaikkea tässäkin ajassa oikeen tulee tapahtumaan. Se on sitten sen ajan murhe.

Desktop Oon löytänyt hiljattain mun motivaationi takaisin salia kohtaan, mikä on tehnyt mut niin äärimmäisen energiseksi ja auttanut mua jaksamaan paremmin esimerkiksi töissä. Oon tästä motivaationpuuskasta ollut todella iloinen, sillä tämä on auttanut pysymään paljon vireämpänä. Oon aina harrastanut urheilua ja se on ollut iso osa mua ja mun jaksamista. Viimeisen vuoden aikana alamäki on ollut liiankin pitkä, mutta siihen on nyt tullut onneksi iso muutos. Treenailen ydinkeskustassa sijaitsevassa Esport Bristolissa, joka on omasta mielestäni stadin tyylikkäin liikuntakeskus!
  Untitled

jakku, toppi ja housut Zara / kengät Mango / korut Gina Tricot 




Tänään mulla on puolestaan treffit mun rakkaan ystäväni ja hänen poikaystävän kanssa Kiasmassa museoinnin parissa ja illalla suuntaan itistiimini kanssa kauppakeskus Itäkeskuksen bileisiin, joka järjestetään koko talon työntekijöille. Oon niin innoissani sillä tiedän, että tänään tulee olemaan niin super kiva päivä! 

Toivon teille kaikille oikein mahtavaa viikonloppua, muistakaa nauttia ja rentoutua! 


6 kommenttia:

  1. Oho lippulaivassa nyt Zara??? Oot menos mun entisille hoodeille! Lapsuus ja teinivuodet tuli vietettyä Espoonlahdessa!!

    Ps. Mun äiti on kans itikses töis, ihme, että ette oo koskaan törmännyt ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lippulaivamyymälällä tarkoitan siis flagship store, Helsingin keskustan liike, Aleksanterinkadulla on suomen lippulaivamyymälä :) Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi? Zara ei ole aukeamassa Lippulaiva kauppakeskukseen, mutta Isoon Omenaan kyllä.

      Mulla on ollu aina aamuvuoroja mun työnkuvan vuoksi, joten harvemmin teen iltoja ja viikonloppuvuoroja. Ehkä sen takia? :)

      Poista
  2. ❤️❤️❤️❤️ Parhain bloggaaja is back in bizz!! Super upeita kuvia, lovelovelove it!✨

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I love youuuuu ❤️❤️❤️ Kiitos em yeu, en malta odottaa että nähdään!!!!

      Poista
  3. Olet kerrassaan upea näissä kuvissa ja sun tyylitaju, wow!!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä! Kiitos tuhannesti ihanasta kommentistasi :') <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi