3. syyskuuta 2015

PLATFORM SANDALS

Untitled Downloads1
Untitled Untitled Downloads
Untitled

top and bracelets Gina Tricot / shorts Mango / earrings H&M / bag Louis Vuitton / sandals from Rhodes


Onko pakko sanoa heipat kesäkledjuille? Kesän aikana on tullut syötyä miten sattuu, niin reissuilla kuin ihan täälläkin ja nyt farkkuihin ahtautuminen tuntuu erittäin tuskalliselta. Neuleita en halua tuoda vielä varastosta edes ylös, sillä silloin syksy olisi virallisesti täällä ja ne vievät muutenkin mun pienestä vaatekomerosta liikaa tilaa. Enään ei näy paljaita sääria tai hirvestäi värikästä pukeutumista. On siis aika siirtyä kerrospukeutumiseen ja tummiin sävyihin. Heippa kesä, olit surkea ilmojen osalta täällä suomessa, mutta muuten täys kymppi! 





4 kommenttia:

  1. No mitä muuta tässä sua katsoessa taas voi sanoo kun wow!

    Kiva, että sun kesä oli jopa kympin arvonen :) Toivottavasti on alkanut syksykin eli ihanaa syksyä sulle Mona! Mä ainakin oon ihan syysfiiliksissä, sillä mun mielestä syksyssä vaan on sitä jotain - jotain sellasta tiettyä tunnelmallisuutta ehkä :) Ja tietenkin se ruska, ai että miten odotan sitä kauneutta!

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee aina niiin ihana fiilis sun kommenteista! :') Kiiiitos sulle paljon, olet aivan ihana!

      Syksy on alkanut erittäin hyvin, sillä mullahan on tässä kuussa synttärit, rakastan itsekin ruskaa ja syksy on muutenkin itsessään niin ihanaa aikaa. Mutta vaikka se onkin ihana, niin mun sydän kuuluu aina ja ikuisesti kesälle. Sitä ei vaan voi muuttaa mikään.

      Aivan ihanaa syksyä sulle Erika! Pusuja :*

      Poista
  2. En ehkä kestä miten upea olet 😍 sori jos utelen, mutta ootko ajatellut vaatekaupan lisäksi työskennellä muodin parissa? Koska sopisit sille alalle täysin 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en kestä kuinka ihana sä olet kun jätät tuollaisen kommentin :') Voietttttä! Kiitos sulle todella paljon <3

      Tottakai saa udella! Muodin parissa työskentely on aina ollut yksi haaveistani ja se toteutuikin kun pääsin melkein nelisen vuotta sitten vaateliike Gina Tricotille töihin. Nyt kun oon siellä kohta neljä vuotta ollut myyjänä, alkaa kaipaamaan lisää haasteita ja ehkä tavoittelemaan korkeammalle kyseisen alan töihin. Mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi