9. elokuuta 2015

RHODES ISLAND


DSC_0200
20150809-1002073 DSC_0106 DSC_0138 20150809-1002071 DSC_0250
r1

toppi Zara / sortsit Mango / käsikorut Gina Tricot / korvakorut H&M / kengät Ranskasta / laukku Louis Vuitton

Eniten näitä lomakuvia katsellessa harmittaa se, kuinka se ihana päivettynyt iho vain katoaa kun pääsee takaisin suomen kamaralle. Vikoina lomapäivinä alkoi iho olemaan jo sen verran tumma, että täytyi makoilla välillä varjossa ettei muuttunut ihan kahvipavun väriseksi. Rakastan päivettynyttä ihoa. Ihminen näyttää mun silmissä silloin paljon terveemmältä ja suoraan sanottuna paremmalta - jopa valkoisetkin vaatteet saavat aivan uuden ilmeen päivettynyttä ihoa vasten. Tänään on ollut aivan mahtava ilma, ainakin täällä Mansessa aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta siitä lähtien kun heräsin. Riensin suorinta tietä mamman takapihalle lötköttelemään ja nauttimaan kerrankin tästä lämmöstä - yleensä kun nämä ihanat ''helteet'' osuu aina mun kahdeksan tunnin työpäiville.

Nyt takaisin auringon alle, aivan iiiiiihanaa sunnuntaita mussukat!



6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, olet aina niin tyylikäs! Olen muuten haaveillut juurikin tuosta LV:n Milla MM clutchista, oletko kokenut sen omassa käytössäsi liian pieneksi? Ostit varmaan hihnan erikseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti! ♥

      Oih se on täydellinen, rakastan tuota Millaa ylikaiken. Mun mielestä koko on juuri sopiva, sinne mahtuu sopivasti kaikki tarpeellinen: avaimet, puhelin, korttikotelon kokoinen lompakko ja jopa huulipuna. Itseasiassa en ostanut hihnaa erikseen. Ostin Eva clutchin ennen tuota Millaa ja sen mukanahan tulee hihna, joten oon käyttänyt sitä. Se hihna maksaa kyllä erikseen ja maksaa muistaakseni päälle sata euroa? Evaan puolestaan mahtuu sitten paljon enemmän tavaraa. :)

      Poista
  2. Jooooo toi rusketus mulle nyt tai heti kiitos ♥____♥ Miks mun pitää olla sellanen kuka ei todellakaan ikinä rusketu (mutta palaa sitäkin helpommin)?! Ja ihania kuvia muutenkin :) Odottelen innolla lisää matkakuvia!

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahaha, en kestä tota sun ''emojia'' :D Iiiiiiiiiiso kiitos sulle, olet niin ihana! ♥ Mun äitillä on myös aika herkkä iho, palaa helposti auringon alla - isillä taas aivan päinvastanen. Täytyy siis kiittää iskää tästä skin tonesta!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi