24. elokuuta 2015

RED PLAYSUIT

Untitled 1
Untitled Untitled 20150824-174247
Untitled

playsuit Zara / earrings and bracelet H&M / shoes from France 

Mulla alkoi viime viikon perjantaina tämän kesän viimeinen lomaviikko, joka starttasi huikeilla Blockfesteillä. Olin niin rikki viikonlopun jäljiltä, että oon tänään käyttänyt kaiken aikani palautumiseen ja rentoutumiseen. Suuria suunnitelmia mulla ei oikeastaan ole, mutta katsotaan mitä kaikkea mä keksinkään oman pääni menoksi.

Ihanaa alkavaa viikkoa muruset! 



4 kommenttia:

  1. Toi kolmas kuva susta on niin wow :o Oikeesti huh miten kaunotar oletkaan! Noi hiukset, noi silmät, toi hymy, toi rusketus, toi asu - perfect <3 Aivan ihanaa ja rentouttavaa vikaa lomaviikkoa ja muutenkin vikoja kesäpäiviä sulle Mona!

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä menee ihan sanattomaksi! En kestä sun kommenttejaaaaa ♥ Olet niin ihana, kiitos aivan mielettömän paljon!

      Poista
  2. Sulla on kyllä aivan tajuttoman upea tyyli ja huuuuh miten kaunis sä olet!!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, aivan ihanaa kuulla! Kiitos kovasti sinne ruudun toiselle puolelle! ♥

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi