27. kesäkuuta 2015

GOLDEN CLUTCH

DSC_0076 20150624-2128531 DSC_0054 20150624-212853

toppi ja korvakorut Gina Tricot / sortsit, käsikoru ja kengät H&M / laukku Selected  

Palattiin takaisin ihanalta reissultamme viime sunnuntaina ja työt alkoivat heti seuraavana maanantaina. Tää viikko on mennyt aivan silmänräpäyksessä, kun työvuoroja on ollut jokaiselle päivälle. Onneksi huomenna on ihana vapaapäivä, jonka aijon käyttää reissupostauksien tekoon ja totaaliseen rentoutumiseen, sillä tuntuu etten ole vieläkään palautunut kokonaan. Kuvia on luvassa paljon ja saatte kuulla mitä mieltä olin Ranskan Rivierasta!





3 kommenttia:

  1. Jes, odotan niin innolla matkapostausta! Ne on aina mahtavia (etenkin sun blogissa) ja nyt on kiva päästä muisteleen omaa reissua Nizzaan/Monacoon + vertailemaan meidän mielipiteitä :) Btw sun blogi on muutenkin ihastuttava (aivan kuten bloggaaja itsekin - niin iloisuutta, positiivisuutta ja lämminhenkisyyttä hehkuva oot)! Oon rakastunut, vaikka hävettävän harvoin oon saanut aikaseks kommentoida :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että mä en kestä, olet niin ihana! Kiitos sulle hurjan paljon, sait kyllä iiiiiiison hymyn mun huulille! <3 Eikä se todellakaan haittaa, ettei jaksa aina kommenttia jättää, tietenkin mielipiteet ja omat näkemykset ovat aina tervetulleita ;) Kuitenkin tärkeintä mulle on se, mun seuraajia kiinnostaa mun blogini sisältö <3

      Poista
  2. Hei, olen lukenut blogiasi ja osaat yhdistellä vaatekappaleita kivasti asukokonaisuuksiksi. Kiinnostaisi tietää kuinka paljon rahaa käytät kuukaudessa uusiin vaatteisiin?

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi