16. helmikuuta 2015

STRESSED BUT WELL DRESSED

DSC_0477 DSC_0540
1 DSC_0431 11 DSC_0528

jeans, top and bag Zara / earrings Gina Tricot / shoes Angelica Blick for Bik Bok 


Ihanaa tätä viikkoa kullannuput! 

Raskastäytteinen viikonloppu on onneksi ohi, eikä se todellakaan mennyt ihan nappiin niin kuin oltiin ystäviemme kanssa suunnitelleet. Olimme viikkoja sitten päättäneet juhlia ystävänpäivää niin, että teemme hyvää ruokaa ja lähdemme sitten vähän humpalle tuulettumaan. Ei. Emme tehneet ruokaa ja juhliminen oli todella kaukana meidän viikonlopun plääneistä. Ahersin perjantai-illan töissä jolloin alkoi flunssan merkit voimistua, kurkkuun särki ja yskiminen lisääntyi, sinnittelin kuitenkin loppuun saakka sillä olin sulkuvuorossa. Olimme rakkaiden lapsuudenystävieni kanssa jo ostaneet liput Fifty Shades of Greyn ensi-iltaan, joka alkoi sopivasti mun työvuoroni päätyttyä. Mietin kuitenkin kolme kertaa, että jätänkö leffan väliin ja feidaanko ystäväni kokonaan... Ei. En halunnut. Halusin lähteä ja oloni oli siinä vaiheessa vielä hitusen plussan puolella. Hauskinta tässä oli se, että elokuvan aikana mulla nousi kuume aivan älyttömästi. Vaikka elokuva sisälsikin kuuman kuumia kohtauksia, en kuitenkaan usko mun lämpötilan nousemisen johtuneen ihan siitä... :D Elossa kuitenkin oltiin koko leffan ajan, mutta siitä se alamäki sitten lähtikin. Alkoi huimata ja pyörryttää, hädin tuskin näin eteeni. Rakkaat ystäväni saattoivat mut kotiovelleni saakka ja kotona jouduin pitämään kirjaimellisesti seinistä kiinni, jotta pääsisin kulkemaan eteenpäin. Se oli kyllä hirveintä ikinä! Muhun iski nähtävästi kaikki maailman pöpöt yhtä aikaa ja vielä saman päivän aikana - menuun sisältyi; nuhaa, yskää, kurkkukipua, poskiontelontulehdusta, mahakipua, päänsärkyä, kuumetta ja jälkiruoaksi muutama ihana afta ilmestyi suuontelon limakalvoille. Ystävänpäivä meni sitten toisen ystäväpotilaan kanssa lepäillen, katseltiin leffoja, tilattiin pizzaa ja karkkien sijaan vedettiin antibiootteja, yskänlääkettä, kurkkupastilleja ja särkylääkkeitä. Erikoisin ystävänpäivä pitkään aikaan! Ihanaa kuitenkin, että sain viettää sen läheisen ystäväni kanssa enkä yksin tyynyni ja peittoni kanssa... :') 

Miten teidän ystävänpäiväviikonloppu sujui?  Toivottavasti paremmin kuin mulla! 



14 kommenttia:

  1. Upeita kuvia - jälleen kerran <3 Harmi että sulla meni ystävänpäivä vähän mönkään, me tehtiin poikaystävän kanssa kotona ruokaa ja illalla suuntasin juhlimaan kavereiden kanssa. Eli ei mitään ihmeellistä täälläkään, mutta onnistunut päivä oli :) Ens vuonna sullekin sitten uudet ja vähän paremmat pläänit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä se osaat aina piristää näillä ihanilla kommenteilla <3 Kiitos paljon!

      Oi että, teillä on varmasti ollu ihanaa! Ei sitä tarvitsekaan mitään ihmeellistä aina tehdäkään ystävänpäivänä, kunhan saa olla ystävien kanssa ja nauttia toisten seurasta <3 Hahahah, toivottavasti ensi vuonna olis parempi tuuri! :'D

      Poista
  2. Oot vaan niin mun muotiguru!! U P E A olet <3 T:Winisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahahahaha olet IHANIN <3 Thank you my love! :')

      Poista
  3. Toivottavasti olosi paranee pian! :) ja hei näitä asukuvia ois niin kiva nähdä enemmänkin, sulla on kyllä ihan pettämätön tyylitaju!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paranemaan päin ollaan onneksi, kiitos paljon <3

      Oi ihanaa kuulla! Kiitos tuhannesti :') Mä yritän tässä parhaani mukaan postailla vanhoja asukuvia tänne blogiin kun niitä löytyy todella paljon ja yritän myöskin nappasta kehiin kuvaajaa, jotta saisin vähän tuoreempaakin matskua tänne sekaan! :*

      Poista
  4. Sä oot kyllä niin täydellinen ilmestys! Koko syksyn masistelin kun sulta ei tullut näitä ihania asupostauksia, mutta nyt, ai että silmä lepää näitä katsellessa! :) Mä en voi millään käsittää, miten koko sun blogista ei löydy yhtään edes vähän vähemmän mua miellyttävää asukokonaisuutta, girl you're perfect!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule sinä ihana siellä, mä olen waaaayyy kaukana täydellisyydestä! Mäkin kyllä masistelin laiskuuttani silloin, en vaan saanut mitään aikaan kaiken sen asuntorumban keskellä, mutta oon iloinen siitä että oon saanut tän nyt takaisin rullaamaan :') Voi ihanuus, älä vaan rullaa sinne blogin alkuaikoihin, mun tekstit on varmaan yhtä mössöä kuin muusi, kuvat epäjärjestelmällisiä ja asut järkyttäviä! Ilahduin sun tästä komenttista aivan mielettömästi, kiitos sulle kauniista sanoista, ne merkitsevät mulle paljon <3

      Poista
  5. ootko eronnut sun poikaystävästä kun et enää mainitse sitä missään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, emme ole enään seurusteleva pari :)

      Poista
  6. Vitsi kuinka upea oot! Jälleen kerran ;)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi