17. helmikuuta 2015

RANDOM LIFE


DSC_0985

Kuva: Pohjois-Kypros

Ihanaa tiistaita sinne ruudun toiselle puolelle! Valitsin tähän postaukseen tämän kuvan siitä syystä, koska #1 tää on aika random kuva ja sopiikin hyvin päivän otsikkoon ja #2 mun iloisuus ja onnellisuus tuossa kuvassa on samalla prosentuaalisella tasolla tällä hetkellä. Mä sain nimittäin viikko sitten kutsun Helsinkiin, jonka tarkoituksena oli keskustella tulevasta yhteistyöprojektista Random Life:n kanssa. Random Life on kahden yrittäjän luoma tapahtumatuontannon järjestäjä, joka tekee yhteistyötä innovatiivisten organisaatioiden kanssa. Klikkaamalla linkkiä pääsette tutustumaan nettisivuun kaikessa rauhassa ja näette itse mitä kaikkea sivusto tarjoaa. He kutsuivat mut henkilökohtaisesti tapaamaan heidät tänään lounaan merkeissä ja samalla kertoivat mulle yrityksen toiminnasta sekä sen sisällöstä. Tytöillä on Random Talents- osiossa luovia ja korkealaatuisia eri alan osaajia ja halusivat mut mukaan yhdeksi talentiksi muotibloggaajana sekä tarjosivat mulle mahdollisuutta tehdä jatkossa Random Lifen nettisivun blogiosioon postauksia. Olin todella otettu tästä mahdollisuudesta ja tartuin siihen kyllä kahta kertaa miettimättä. Uskon, että tämä on juuri sitä mitä tällä hetkellä tarvitsen. Haluan kehittyä ja kasvaa bloggaajana, saada tuoreita ideoita ammatitaitoisilta ihmisiltä, verkostoitua ja saada uusia perspektiivejä elämään. Mulla oli tänään aivan mielettömän ihanaa ja hauskaa, kiitos siitä teille Renaz ja Roza! Looking forward to work with you guys! 



2 kommenttia:

  1. Kuulostaa todella hyvältä! Ihanaa, että olet noin innoissas :) Olet kyllä kaiken tuon ansainnut, sillä olet aivan mahtava bloggaaja ja pääset tällä vielä pitkälle. Hirmusesti tsemppiä tulevaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä ovat kyllä asioita, jotka saavat aivan järjettömän iloiseks! Pääsee tekemään töitä ihanien ihmisten kanssa, se on tässä parhainta ja samalla niin palkitsevaa :)
      Oiiiihhhhh! Olen todella otettu tästä kommentista! :') Kiitos aivan mielettömän paljon, oikein sanattomaksi vetää <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi