24. helmikuuta 2015

MONA GOLPARIAN X RANDOMLIFE.FI


DSC_0760 6

top, shorts, earrings and bracelets Gina Tricot / bag Michael Kors / shoes from Spain


IT'S OFFICIAL! Mä olen nyt virallisesti osa Random Life- perhettä ja voi jukra kuinka iloinen mä tästä olen. :') Mut ollaan nyt lisätty Talent- osioon ja jatkossa pidän teidät niin täällä kuin Random Lifessa ajan tasalla tämän hetken kuumimmista muoti-ilmiöistä, tulevista tapahtumista sekä monista muista kiinnostavista aiheista täällä blogiosiossa!




8 kommenttia:

  1. Onneks olkoon! Tää on aivan huippujuttu :) Luin sun artikkelit, todella hienosti toteutettu - hienoa Mona <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3 Ihanaa kuulla!! :')

      Poista
  2. Ihania kuvia ja upee asu, tykkään :)

    VastaaPoista
  3. Vau, onnea hurjasti! Sovit tuohon hommaan niin hyvin! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, niin ihanaa kuulla! Kiitos kovasti <3

      Poista
  4. Moikka! Pakko kysyy et mistä ne sun käärmenahka kengät on jotka oli sun viimesimmässä ig kuvassa :-) Ne on nii kivat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ihana! <3 Oon ostanu ne viime vuonna henkkamaukasta :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi