4. marraskuuta 2014

BACK IN BIZZ


DSC_0255 DSC_0266

Kuvat Espanjasta

Ohhh my... mulla on ollut ihan mielettömän suuri ikävä bloggaamista ja tietenkin myös teitä, mun rakkaita lukijoitani. Toivottavasti ette ole sieltä häipyneet kokonaan pois. :( En tiedä mistä lähtisin edes aloittamaan, sillä viime kerrasta on ihan hullun pitkä aika ja tässä hiljaiselon aikana on ehtinyt sattua ja tapahtua liian paljon kaikenlaista. Ihan ensiksi te ansaitsette kyllä suuret anteeksipyynnöt tästä mun äkillisestä häipymisestä koko blogimaailmasta. En ole suoraan sanottuna käynyt täällä reiluun kahteen kuukauteen, enkä ole edes pitänyt itseäni ajan tasalla suosikkibloggaajieni touhuista. Jouduin pakostikin karsimaan jostakin pois, sillä mun elämäni muuttui radikaalisti kun päätin muuttaa pois kotoa, äitini siipien alta. Se on ollut yksi elämäni parhaimpia päätöksiä ja mun täytyy sanoa, että rakastan tätä. Parasta tästä tekee kyllä mun täydellinen kaksioni, josta ei välillä tee mieli edes lähteä ulos! Sisustus kuvia satelee tännekin aivan varmasti sitä mukaan, kun jaksan laittaa kämpän kuvauskuntoon. Oon oppinut tässä pienessä ajassa kyllä todella paljon itsestäni ja kasvanut ihmisenä aivan hurjan paljon. Oon oppinut näkemään joitain tiettyjä asioita ihan eri perspektiivistä ja etenkin tuon rahan arvo on muuttunut hurjasti mun silmissä. Välillä on tullut mietittyä, että miksen lähtenyt omille siivilleni aikaisemmin? Mutta kun oon tällänen ''everything happens for a reason'' - tyyppi niin uskon, että tää oli varmasti se parhain aika mulle lähteä uusille tuntemattomille vesille. Kaikki on vielä niin uutta ja jännittävää, etten välillä tiedä miten päin olla. Mutta eiköhän tähän pikkuhiljaa ala tottumaan. Mulla odottelee tuolla luonnoksissa teille ääretön määrä postauksia, joita satelee aivan varmasti nyt tiheämpään tahtiin. Pyrin siihen ainakin! Mulla olisi vielä vaikka mitä kaikkea höpöteltävää, mutta jottei tehdä tästä postauksesta hirveetä romaania niin säästelen sanojani muihin tuleviin postauksiin.

Kaikki tämä tiivistettynä: Monski on elävien kirjoilla ja sille kuuluu hyvää! :) So good to be back!




10 kommenttia:

  1. Finalmente<3 Oon jo niin kaivannu sun postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te quieroooooooo <3 Niin ihanaa kuulla, että siellä ollaan kaivattu!!! :')

      Poista
  2. JEEEEEEEEE huippua<3!!! Ps. näytät näissäkin (taas vaihteeksi) ihan tajuttoman upealta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww, niin ihana olet! KIIIIITOS hurjanpaljon <3

      Poista
  3. Ihanaa, että olet täällä takaisin! Itse olen käynyt viikoittain kurkkimassa, jospa olisit palaillut :) mahtavaa <3 Oletko vielä Timpan kanssa yhdessä, kun hänestä et mitään kertonut?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka ihanaa kuulla! Mulla on vaan ollut niin paljon kaikkea tässä syksyn aikana, jonka takia bloggaaminen ei oo vaan mitenkään mahtunut mukaan. Mutta on kyllä niin ihanaa olla takaisin kuvioissa! Teitä ihania lukijoita onkin ollut kova ikävä <3 Me ei valitettavasti olla enään seurusteleva pari, enkä mä halua siitä blogin puolella sen enempää kirjoitella. Ollaan kuitenkin edelleen tekemisissä ja todella hyvissä väleissä! :) <3

      Poista
  4. Ihanaa, lempparibloggaaja takasin kuvioissa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tuntuu niiiiiiiiiiin ihanalta lukea tuollaisia kommentteja! Kiitos paljon <3

      Poista
  5. ihana asu! mistä tuo pikkulaukku on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! <3 Se on Cottonilta ostettu, Michael Kors merkkinen laukku :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi