14. toukokuuta 2014

UHANA DESIGN


20140514-213504

takki, housut ja neule Gina Tricot / kengät H&M / kello Daniel Wellington / kangaskassi Uhana Design


Whiii, enään neljä päivää jäljellä Muotikirppis-tapahtumaan, joka järjestetään siis nyt tämän viikon sunnuntaina, kello 11-16 Tampereen Pakkahuoneella. Oon todella kriittisesti miettinyt mille vaatteille tulee oikeasti käyttöä ja mitkä pitäisi luovuttaa jo uusille omistajilleen. Vaatekaappini sekä vaatehuoneeni on saanut raikkaan kevennyksen tämän ansiosta ja toivon jokaisen ihanan vaatekappaleen saavan uuden upean kodin itselleen. Suurin osa myytiin tulevista vaatteistani ovat käyttämättömiä tai todella vähän käytettyjä, joten tuotteiden kunto on todella hyvä. Vinkkiä muuten niille, jotka aikovat tulla tekemään upeita ostoksia paikan päälle poikakaverin, veljen tai mamman kanssa: mun veljeni, Timppa ja sekä mamma kävivät innoissaan hieman heidän vaatekaappejaan läpi ja löysivät sieltä vähän käytettyjä hutiostoksiaan mulle mukaan myytäväksi, joten mun vaatteiden lisäksi löytyy myös heidänkin aarteitaan! Oon niin innoissani ja superjännittynyt, etten malta enään millään odottaa sunnuntaihin. Muotikirppis- tiimin kaunottaret ilahduttivat mua Uhana Designin Muotikirppis-kangaskassilla, joka pääsi viimeistelemään rennon lookkini ylhäällä olevassa asukuvassa. Muotikirppiksen ihastuttavan kangaskassin voi tilata jo ennen tapahtumaa Muotikirppiksen nettisivuilta 10 eurolla tai sunnuntaina paikan päältä 12 eurolla, jonne saa sitten aivan loistavasti kaikki upeat kirppislöydöt sujautettua.

P.S Tulkaahan sunnuntaina sitten ajoissa paikalle, sillä 200:lle ensimmäiselle kävijälle olisi tarjolla mahtava goodiebagi! 




12 kommenttia:

  1. Siis oliko se tosiaan nyt sunnuntaina? Eiiii, enhän minä ole Tampereella, vaikka kovasti olin suunnitellut tuonne tulevani! Tätä tää taas on, kun olen niin hyvin perillä asioista. :D Voi rähmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, se on nyt sunnuntaina! :) Sun olis pitäny laittaa heti päivämäärä kalenteriin ettet vahingossakaan suunnittele menoa samalle viikonlopulle :/ Voi harmin paikka, toivottavasti tää upea tapahtuma järjestetään seuraavanakin vuonna niin pääsisit paikalle sitten silloin ;)

      Poista
  2. ihana toi takki! Onks toi joku vanhempi malli vai mahtaisko tota löytää enää mistään ginasta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Se on kyllä yksi suosikeistani :) Valitettavasti kyseinen takki on viime vuoden mallistoa, eikä vastaavanlaisia ole tällä hetkellä myynnissä :(

      Poista
  3. Melkoinen vaatekaappi-inventaario on ollut tälläkin suunnalla käynnissä tulevan sunnuntain vuoksi! En malta odottaa enää! :)<3

    Ja tuo kassi on kyllä niin ihana, se on kulkenut olallani nyt lähes päivittäin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni muotikirppikselle tuleva myyjä on käynyt varmasti saman tuskahien läpi myyntivaatteiden kanssa, huhhuh täähän on ihan hullua :D Mun huoneessa vallitsee tällä hetkellä armoton kaaos, kun vaatteita lojuu joka paikassa ja ikeakassit sekä kenkälaatikot vie hurjan määrän tilaa täältä! Hädin tuskin pystyn liikkumaan :D

      Niin se kyllä on! Mä oon ehtinyt käyttää sitä ahkerasti kauppakassina kun sinne saa niin hyvin ängettyä kaikki ruokaostokset ;)

      Oooih mäkään en malta odottaa! Nähdään sunnuntaina <3

      Poista
  4. Ihana asu, noi farkut on ihan täydelliset! :)

    http://ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Anteeksi tämä ei liity nyt tähän postaukseen mitenkään. Mistä olet tilannut ne sinun TOMS-kenkulit? Tomsin omilta sivuilta? Itse kun yritin tilata sieltä niin ei onnistunut Suomeen tilamaan :(

    VastaaPoista
  6. Ostin ne viime vuonna Tampereen Studio 25:sta :) Putiikki Rannalla- liike on myös toinen joka myy Tomsin tossuja! ;)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi