17. toukokuuta 2014

SNEAK PEAK


DSC_0029 DSC_0057 20140517-1935533 DSC_0086 20140517-1935532 DSC_0045-002 DSC_0080

Tässä teille viime hetken sneak peak kuvat myyntiin tulevista aarteistani, jotka tuon huomenna Muotikirppikselle myyntiin. Tämän viimeisen viikon aikana oon tehnyt hurjan kevätsiivouksen vaateosastollani, jonka ansiosta oon saanut täytettyä teille viisi järkyttävän isoa ikeakassillista tavaraa. Ne ovat vieneet mun huoneestani niin paljon tilaa, että hädin tuskin oon pystynyt täällä liikkumaan. Huomenna onneksi se kauan odotettu päivä koittaa, jota itse olen ainakin täällä kauheasti jännitellyt sekä fiilistellyt. En malttaisi millään enään odottaa, että pääsen tapaamaan teitä ruudun toisella puolella olevia ihanuuksia kasvotusten ja tietenkin, pääsemään eroon mun viidestä isosta ikeakassista! Joten tulkaahan kaunottaret, komistukset, isit, äidit, veljenpojat, siskontytöt tai vaikka anopit ja apit Pakkahuoneelle tyhjentämään mun pöytä kello 11 lähtien! Nähdään siis huomenna! 


P.s Oletteko jo osallistuneet Muotikirppiksen tyyliskabaan? Jos ette, niin huomenna olisi loistava tilaisuus siihen! Ota kuva asukokonaisuudestasi, jaa se Muotikirppiksen Facebookissa ja/tai Instagramissa täggäämällä kuvaan #muotikirppis ja @muotikirppis. Voittaja palkitaan 150 euron arvoisella lahjakortilla Tampereen Studio25:seen. Pretty amazing, right? ;) Osallistumisaikaa on 20.5. asti, joten nyt niitä kesäisiä outfit kuvia kehiin!




6 kommenttia:

  1. !!!! Mitä kaikkea upeaa sääkin oot viemässä! Mua niin harmittaa kun tulin just täksi viikonlopuksi ja alkuviikoksi helsinkiin (ei vaan ollu muitakaan mahdollisia aikoja oikeen) vaikka halusin niiin paljon tonne muotikirppikselle ja olin merkannu sen kalenteriinki jo heti ku siitä infottiin! Tulisin niin jos sais autoa lainaan jostain mut.... ÄÄÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka mitä kaikkeaaaa!!!!!! :D Eikä, you gotta be kidding me :( Yritä nappasta jostain auto ja TULE! Siis tää on oikeasti niin huikea tapahtuma, ettet voi missata tätä <3

      Poista
  2. minkä kokosia noi kengät on?

    VastaaPoista
  3. sulla on niin ihania vaatteita, että ihan harmittaa, etten pääse itse paikalle, no sun vaatteet pääsee varmasti käyttöön :)

    http://by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Toivottavasti pääset ensi vuonna ottamaan osaa kyseiseen tapahtumaan <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi