10. huhtikuuta 2014

TOO BUSY


insta
Moikka kullanmurut! ♥ Mua harmittaa tällä hetkellä superpaljon, koska mulle ei oo jäänyt hirveästi aikaa tulla tänne kirjoittelemaan ja eniten pännii se, etten kerkiä edes lukemaan kunnolla mun seuraamieni bloggaajien postauksia! :( Niitä on tässä kertynyt nyt mukava määrä luettavaksi sekä postauksia löytyy mun luonnoksista varmaan kymmenkunta vailla tekstejä, eikä asiaa auta yhtään se, että oon lähdössä nyt viikonloppuna Helsinkiin. Lauantaina suunnitelmissa olisi mennä Indiedaysin järjestämään Bloggers Inspiration Day- tapahtumaan ja illalla puolestaan Indiedaysin Blog Awardseihin. Odotan niin innolla, että pääsen tapaamaan muita ihania bloggaajia kasvotusten sekä myös niitä bloggaajia keitä täydellä innolla seurailen. :') Suuren suuret pahoitteluni näistä mun pätkittäisistä hiljaiseloista, mutta lupaan teille rakkaille lukijoilleni sen, että yritän saada mun normaalin rytmin takaisin ruotuun tässä heti, kun kiireet alkavat hellittää. Näiden hulluuksien keskellä kuitenkin ehtii näppärästi aina nappaamaan ja lisäämään luurilla otettuja kuvia päivän asuista ja muista arjen menoista sinne Instagramin puolelle, jota tuleekin päivitettyä hieman aktiivisemmin. Siellä voitte seurailla mun touhujani ja mut tosiaan löytää sieltä nimimerkillä @monagolparian. :)




8 kommenttia:

  1. Kyllä me lukijat täällä mukana pysytään, vaikka välillä blogissa olisikin vähän hiljaisempaa. :) Harmi, että itse joudun jättämään blogipippalot väliin. Noh, kenties seuraavalla kerralla sitten! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla nuo sanat, ne merkitsevät paljon. Kiitos kovasti Niina <3 Voi että, olis ollut niin kiva nähdä siellä! Muutama muukin bloggaajaystäväni ei pääse tulemaan, harmittaa kyllä, mutta ensi kertaan sitten :')

      Poista
  2. En tiennytkään, et sulla on Instagram! Nyt täytyy heti etsiä sut sieltä. :> Mut löytää millamainen-nimimerkillä. :P

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ollut tässä jo muutaman vuoden, hahaha! :'D Mulla näkyy se myös tossa oikealla sivupalkissa :)
      Voii ihanuus! Mun täytyy tulla kurkkimaan heti kun tuo mun luurin akku latautuu, onnistuin aina käyttämään akun ihan nolla prosenttiin asti :::DD

      Poista
  3. Moikka! Olisko mahdollista jos tekisit tässä lähiaikoina sellasta juhlamekko postausta? Vaikka jotain suosikkejas nettikauppojen valikoimista tjms.. :) You know ;) Mekkokriisi iskee ku ens kuussa juhlat, äääks..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii ihanaa, että tulit asiasta ehdottamaan! Ilomielin voisin tehdä juhla-asu postauksen! Yes I know... Noi kriisit on mitä kamalimpia, mutta no worried mä alan pian työstämään sitä postausta ;) <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi