28. huhtikuuta 2014

SUNNYDAY

DSC_8879 DSC_8780 19 DSC_8807 DSC_8840 DSC_8789 18 DSC_8872

paita H&M / housut Zara / takki ja laukku Gina Tricot / kengät Mudo Collection / aurinkolasit Rayban / kello Daniel Wellington 

Meille tuli lauantaina mun lapsuudenystäväni Vivianin ihana karvapallo Milo hoitoon muutamaksi päiväksi ja sen kanssa ollaankin leikitty sekä riehuttu koko viikonloppu. Niin suloinen pikkuveijari! Napattiin nämä asukuvat eilen ihanan auringonpaisteen alla samalla kun ulkoilutettiin Miloa. Tuo aurinko tekee yksinkertaisesti niin paljon ihmeitä ihmiselle sekä ihmismielelle, kaikki tuntuvat olevan niin onnellisia ja iloisia, että sen huomaa ihan ohikulkijoiden kasvoistakin. :)

Mä oon erityisesti hehkunut iloa ja onnellisuutta, sillä suoritin mun englanninkieliset pääsykokeet viime viikolla ja nyt ne ovat onnekseni ohitse. Tiistaina suoritin toisen Helsingissä ja keskiviikkona taas Tampereella. Vielä on suomenkielisten koulutohjelmien pääsykokeet edessä, mutta nyt aion kyllä pitää pienen hengähdystauon lukemisesta ja nauttia. Pitäkäähän niitä ihania peukkujanne pystyssä, jotta tälle neidille ei napsahtaisi enään neljättä välivuotta vaan pääsisin takaisin sinne koulun penkille, jota mulla onkin tässä ollut hirmuisen ikävä!

Iloa tuplasti lisää on tuonut mun lempparibloggaajan ja tyyli-ikonini Angelica Blickin lanseeraama upea mallisto, josta kerkesin nappaamaan itselleni ihailemiani tuotteita. Oon aivan onneni kukkuloilla, jonka takia sekoan varmaan ihan näillä sekunneilla. Tämän neitokaisen tapaaminen viime vuoden Indiedaysin järjestämässä tapahtumassa oli ehdottomasti yksi elämäni hienoimpia hetkiä, sillä olen fanittanut ja ihannoinut tätä tyylitietoista kaunotarta todella pitkään. Aivan mielettömän upea ihminen! Odotan tuotteideni saapumista kuin kuuta nousevaa, enkä mä millään malta odottaa kesää, jotta pääsisin pukemaan neitokaisen upeat luomukset päälleni. Niistä lisää aivan varmasti myöhemmin, kun kyseiset ihanuudet saapuvat luokseni! ;)

Oikein ihanaa tätä viikkoa kullanmurut! 



26 kommenttia:

  1. Ihanat housut! <3 (ja koko asu muutenkin!) Onko ne ihan Zaran uutuudet, vai vanhempaa mallistoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti :') <3 Oon ostanut nuo viime vuonna Lontoon Zarasta, kuuluvat siis vanhempaan mallistoon :)

      Poista
  2. Heippa, mulla olis vähän oudompi kyssäri! Tein itelleni hetki sitten instan ja etin seurattavia, keitä osaisit suositella ihan tälleen suomalaisia siis tietenkin sun lisäksi? Hyvää alkanutta viikkoa lemppari bloggaaja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi <3 Taisitkin laittaa saman kommentin aikaisemmin, mutta unohdin aivan kokonaan vastata sulle siihen! Suuren suuret pahoitteluni! En tiedä etsitkö jotain tiettyjä, mutta esimerkiksi suomalaisista bloggajista @sevenstepstotown on erityinen suosikkini, jolla on upeita sekä inspiroivia asuja sekä @nataliaoona, jolla on sekä ihania asukuvia, että upeita arkikuvia! Seuraan aika laidasta laitaan eri instagram tilejä, pääosin siellä on urheilubloggaajia, muotibloggaajia ympäri maailmaa sekä tietty mun ystäviäni. Käy vaikka kurkkaamassa mun rammi keitä seurailen, jos sieltä vaikka löytyis joitain mielenkiintoisia seurattavia? Sano ihmeessä, jos on jotain tiettyä mitä etsit esim. inspiraatiota asuihin, motivaatiota treenaamiseen vai ihan suomalaisia instagramin käyttäjiä? :)

      Awww, kiitos samoin ihana lukijani <3

      Poista
    2. No Natalia seuraankin jo ja jonnuuta mutta ihan vaikka suomalaisia joilla ei blogeja ole! Bloggaajia seuraankin jo montaa, olisi kiva löytää sellaisia joilla olisi kauniita kuvia, ei tartte olla mitään selfie tai ootd vaan kaikkia visuaalisia haha! Oot ihana kun autat <3

      Poista
    3. Hahahah, yritän auttaa parhaani mukaan! :P Hitsi tää on niin vaikeeta kun tähän voisi listata vaikka kaikki keitä seurailen :'D No tuota, esimerkiksi @veruunica, @nellinorrena, @viivikallio, @stweck, @mariamyllykoski ja @puspetra nimisillä instagram tileillä on aivan ihania kuvia ja he ovat kyllä niin upeita neitokaisia! <3

      Poista
    4. kiitos avusta <3

      Poista
  3. Vitsi mikä kaunokainen! Tuo takki on niin täydellinen kaikessa yksinkertaisuudessaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos itse kaunokaiselle <3 Tykkään siitä kyllä superpaljon, ehkä tän kevään parhaimpia ostoksia, sillä se on ollu mulla erittäin ahkerassa käytössä ;)

      Poista
  4. Mihin kaikkialle hait opiskelemaan? Tsemppiä ja peukut pystyyn, että opiskelupaikka tulee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä pidän nää opiskelu jutut vaikka vielä omana tietonani, kun muutenkin ressaa tuo kouluun pääseminen niin paljon :) Kunhan vaan nyt jostain aukeasti paikka niin olisin enemmän kuin onnellinen :) Kiitos tuhannesti sinne ruudun toiselle puolelle, sitä mä todellakin tarvitsen <3

      Poista
  5. Vau, olet upea, kuten aina! Millä kameralla muuten kuvaat, kun kuvasi ovat niin upeita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos itse upeudelle <3 Mä kuvailen ihan Nikonin D3100:lla ja ostin vähän aikaa sitten sille uuden kiinteen linssin, 50mm / f 1.8 johon oon ollut kyllä erittäin tyytyväinen! :)

      Poista
  6. Voi että mikä herkku tuo laukku onkaan - upea!! Täytyykin poiketa Gina Tricotissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Bongasin sen mun vanhojen kirppiskamojen seasta ja se löysi sieltä sitten tiensä takaisin mun vaatekaappiini :D Tosiaan oon ostanut sen jo parisen vuotta sitten, joten valitettavasti kyseistä laukkua ei myymälöissä enään myydä :(

      Poista
  7. Aina yhtä upe ja tyylikäs! <3 Hih näin sut ginassa pari päivää taakseppäin ja meinasin moikata mutta en ihan uskaltanut :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos kovasti <3 Eikä!!!! Hei ensi kerralla tuut ihan rohkeasti juttusille, mulle tulee niin kiva fiilis kun pääsen tapaamaan mun blogini lukijoita :)

      Poista
  8. Oh, sinä olet niiiiin upea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti itse upeudelle <3 Ihana olet!

      Poista
  9. Moikka! Ajattelin vaan tulla sanomaan kuinka upea ilmestys olet, kärsimättömänä odottelen aina sun ihanan inspiroivia asupostauksia! Taisin nähdä sut ja timon tänään hervannassa pikaisesti parkkipaikalla, kun olimme vanhempieni kanssa lähdössä isovanhemmilta, äitille sitten autossa hihkuin ja kerroin susta ihan innoissani:D äiti kysyi heti että miksen tullut jutteleen, ja mietin siinä sitten minkälaisen vaikutuksen musta olisitkaan saanut jos olisin juoksennellut hulluna autojen välistä teidän luokse, haha:D enkä varmaan olisi saanut edes sanaa sanotuksi, olisin vaan hetken tuijottanut ja lähtenyt juoksemaan takaisin autolle.. :D Niin upeana olet ollut kyllä taas liikenteessä! <3
    -Outi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii etttä olet IHANA!!! Siis älyttömän ihana <3 Kiiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos, oiiih :')

      Joo me oltiin silloin siellä! Hahahahahahah, mä en kestä!!! :D Ei meitä olis haitannut ollenkaan vaikka olisit juossut ja vaikka hypännyt halaamaan! Hölmö <3 Ensi kerralla jos näät mut/meidät jossain niin tuu ihmeessä heti juttusille, musta on niin huippua päästä tapaamaan blogini lukijoita, se on jotain niin ihanaa ja sanoinkuvaamatonta <3

      Ihanaa kesän alkua sulle ja kiitos vielä tästä ihanasta kommentista <3 Sait mulle ja Timpalle super isot hymyt kasvoille! :D

      Poista
  10. Upea laukku!!

    http://www.stadinstyle.helsinkids.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos <3 Tykkään siitä todella paljon! :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi