4. huhtikuuta 2014

SPRING COATS


DSC_4581_Fotor_Collage
              ♥ Zara                                                                                       ♥ Gina Tricot
DSC_4581_Fotor_Collage2
            ♥ H&M                                                                                           ♥ H&M


Harvemmin kuvailen ostoksiani, sillä tykkään kuvailla niitä mielummin päällä esimerksiksi asukuvissa kuin näin hölmösti henkarissa roikkumassa tai lattialle leviteltynä. Ihanat kevättakkini ja muutenkaan mun mielestä yleisesti ostokset eivät pääse ihan okeuksiinsa tällä tavoin. Tein nyt kuitenkin poikkeuksen, sillä halusin vähän jotain pientä vaihtelua tänne blogiin. Oon tän vuoden puolella hieman uusinut sekä siistinyt takkiosastoani ja tässä olisi niistä neljä omaa suosikkiani, joista tykkään aivan mielettömän paljon. Kaikki ovatkin olleet jo ulkokäytössä ja monien eri asujen kanssa yhdistettynä, mutta kameramies ei harmikseni ole ollut aina paikalla silloin kun häntä eniten olisin tarvinnut. Tässä kuitenkin on vielä reilusti tätä kevättä jäljellä, joten tulette aivan varmasti näkemään nämä myös asukuvissani. :)

Ihanan aurinkoista viikonloppua muruset! ♥




20 kommenttia:

  1. Koskahan mahtaa Lontoon ostosvinkki postausta olla tulossa? ;) Olisko myös mahdollista tehdä jotain postausta ostosvinkkien lisäksi että missä nähtävyyksissä kannattaa käydä ja missä kannattaa syödä yms? Olen pian lähdössä sinne päin ekaa kertaa niin kaikki vinkit olis tarpeen, että saisin kaikki irti ja olisin tosi kiitollinen jos jonkun mun toiveista vois ottaa huomioon! Ps. Ihana blogi, ihana sinä ja täydellinen tyylitaju myös sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyseiset postaukset kaikki tuolla luonnoksissa vailla tekstejä! Joten kaikista on kyllä tulossa mahdollisimman pian postaukset <3 En ole niitä unohtanut, joten älä suotta huoli, tässä on ollut vaan hieman kaikennäköistä, minkä takia reissupostaukset ovat jääneet vähän jälkeen! Suuret pahoitteluni kuitenkin tästä :(

      Voi kiitos paljon sulle upeista kehuista, aivan ihanaa kuulla! :') Oih <3

      Poista
    2. Mä kävin muutama viikko sitten ekaa kertaa Lomtoossa ja Camden townia suosittelen suurella lämmöllä! Ei sitä turhaan kehuta! :-)

      Poista
    3. Camden Town on kyllä tosi jees, haluan päästä sinne aina vaikka oonkin käynyt siellä jo niin monta kertaa! Siitäkin on postausta luvassa ;)

      Poista
    4. Mä suosittelen Brick Lanen sunday marketia- siis jos on sunnuntaina Lontoossa. Pienien muutaman ihmisen yritysten myyntipisteitä markkinatyyliin. Voi löytää kaikkea kivaa, mitä ei ihan heti tule vastaan!

      Poista
    5. Se on kanssa aivan ihana! :) Suosittelen myös jos kaipaa kivoja Vintage löytöjä!

      Poista
  2. Aivan ihania ja just sun näkösiä :)<3 Mua harmittaa kun mulla ei oo yhtäkään tuon tapasta takkia, eikä oo koskaan ollukkaan.. Ainoastaan jotain nahkatakkeja ja vaikka ne onki ihania niin ei ne vaan sovi kaikkiin asuihin tai vähän fiinimpiin tilaisuuksiin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunis! Sinä se ihana vasta ootkin <3

      Kannattaa olla aina joku vähän hienostuneempi ja asiallisempi takki just niinkuin itsekin sanoit - hienompiin tilaisuuksiin. Mulla ei hirveän paljon lyhyitä takkeja ole, sillä mulla on muutenkin lyhyt selkä ja pitkät kamelinjalat niin näyttää välillä niin hölmöltä, jos asustan asun väärin :D Nahkatakit on kyllä aina muodissa ja ne ovat munkin mielestä IHANIAAAA! Kaupat pursuaa hei nyt näitä keväisiä takkeja pitkällä mallilla, sun kannattaa ehdottomasti pyörähtää esim. hennesillä! Sieltä löydät takuuvarmasti sen mitä kaipaat ;)

      Poista
  3. Ooo, ihania! :> Mua himottaa tuo H&M:n trenssi. Tavallaan toivon, ettei sitä enää ole myymälöissä, koska jos sen bongaan, se lähtee satavarmasti mun matkaani. :D

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Milla <3 Ei tuo pitkä trenssi maksanut kuin vain 29,95 ja se on niin upea, ihana ja hennon ohkanen, että sitä voi käyttää ihan kesälläkin! MUST HAVE, tuut niin katumaan jos et nyt sitä itsellesi osta :) Enkä sano tätä sillä, että ylltäisin sua sen ostamaan vaan itse tein juuri noin ennenkuin lähdin sinne Lontooseen ja kun tulin takaisin, juoksin kaikki H&M:n myymälät läpi sillä mä tyyliin itkin sen perään :D Sydän tikitti niin lujaa, että oli pakko saada se ja thank god mä löysin vielä omaa kokoani :')

      Poista
  4. Oih mitä ihanuuksia! Varsinkin kaksi alimmaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään kyllä kovasti :) Kiitos paljon itse ihanuus!

      Poista
  5. Mulla on myös tuo viimeisen kuvan H&M:n huitula - niin pelastustakki! Hurjan ihania takkiostoksia oot tehnyt, tykkään eritoten tuosta Ginan tummansinisestä yksilöstä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti Veera <3

      Tuo H&M pidempi mallinen takki oli rakkautta ensisilmäyksellä. Odottelen tässä vain, että säät vähän lämpiäisivät, jotta saisi tuon takin useammin käyttöön ;) Tuosta Gina Tricotin yksilöstä on tullut näin lyhyessä ajassa kyllä ihan all time favourite! Love it!

      Poista
  6. Oikeesti, nää on niin ihania!<3 Kolmas on mun lemppari :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä olet ihana! Kiitos paljon muru <3

      Poista
  7. Ai että mitä takkeja<3 oon kans kattellu samankaltasia ja sovitellukin mut oon niin pätkä et hukun vähänki pidempiin takkeihin :( tässä on muutenki melkonen kevättakkikriisi päällä, koska kaikki xs-kokoset tuntuu olevan loppu jo nyt! eilen hämeenkadun ginassa kattelin et vinkkaa jos kokoja tulee lisää tai muutenki malleja jotka sopii pätkille ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuhannet kiitokset :) Hahahaa voi että, ihana olet! Niinpä, oon kyllä samaa mieltä sun kanssa. Pienet koot viedään kyllä käsistä ja täytyy olla todella ajoissa liikenteessä ettei jää ilman. Aijon aivan varmasti vinkkailla heti kun tulee kivoja takkeja meille myyntiin <3

      Poista
  8. Moi! Osaatko sanoa, että mahtaako tota Ginan tummansinistä takkia tulla enää myymälöihin ja etenkiin Porin Ginaan? Oon katsellut tuota takkia niin monen päällä ja se on kyllä upea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan ihana! En valitettavasti usko, että tulee! :( Noi kuuluvat sellaisiin tuotteisiin, joita tulee yks satsi ja se jää siihen... Kannattaa kuitenkin silmäillä välillä nettikauppaa, jos sinne sattuisi tulemaan lisää myyntiin ja tietenkin myymälöitä jos sieltä vielä löytyisi!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi