13. maaliskuuta 2014

WE RUN THE WORLD

Hello my beauty queens! Palailin takaisin Suomen kamaralle maanantaiaamuna ja muutama päivä siinä oikeasti ehti vierähtää ennkuin pääsin kunnolla takaisin normaaliin arkirytmiini. Oon myös senkin takia vähän pitkittänyt mun reissupostauksia, sillä voimia ei tänne asti ole yksinkertaisesti riittänyt. Rakastan reissaamista ylikaiken, mutta vihaan sitä kotiinpaluuta ja varsinkin matkalaukkujen purkaamista. Mulle tulee useimmiten niin tyhjä ja levoton olo kotiinpaluun jälkeen, kun reissussa on päässyt tekemään hurjan paljon kaikenlaista, kokemaan uusia juttuja ja näkemään ihastuttavia asioita. Elossa kuitenkin ollaan ja taskut ovat täynnä mitä upeimpia muistoja. Mun Lontoon reissuni oli aivan uskomaton, sanoinkuvaamaton, etten tuu kyllä ikinä unohtamaan sitä. Postauksia reissulta tulee varmasti as soon as possible, kunhan saan itseni tästä ryhdistettyä.

Ihan ensiksi haluan aloittaa tämän blogilomaltani paluun pienimuotoisella naistenpäivä postauksella. Maanantaina saavuttuani lentokentältä kotiin, mun huoneessa odotti ihastuttava lahjapaketti Glitteriltä naistenpäivän kunniaksi! Olin aivan äärimmäisen ilahtunut, kun paketista paljastui todella sievät korvakorut, ihana naistenpäiväkortti, nameja ja kaiken lisäksi vielä huikea kuponki. Kiitos Glitterin väelle mielettömän paljon päiväni piristämisestä!

DSC_4641 DSC_4637 DSC_4666

Haluan toivottaa näin hiukan myöhässä (parempi myöhään kuin ei milloinkaan) teille mitä ihanimmille lukijoilleni aivan ihanaa naistenpäivää.  
Niinkuin otsikossa lukee, we run the world my darlings! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi