4. maaliskuuta 2014

UPDATE FROM LONDON


blog1

Ihanaa tiistai-iltaa sinne Suomeen!

Saavuin tänne Lontooseen sunnuntaina ennen keskiyötä ja pääsin ongelmitta perille mun tätini luokse. Serkkuni oli valvonut koko illan, vaikka neitokaisella oli eilen varhainen herätys kouluun, mutta hän ei yksinkertaisesti vain malttanut odottaa mun näkemistäni. Olin aivan ratkea riemusta kun näin rakkaan tätini ja serkkuni! Ikävä on ollut niin suuri. Oon ollut kokoajan niin onnellinen, enkä voi uskoa vieläkään, että oon täällä. Ihastelin eilen Lontoon ihastuttavia katuja, iloisia ihmisiä, suloisia kahviloita, vaatekauppoja ja kaikkea mitä tämä uskomaton kaupunki tarjoaa. On niin uskomattoman ihanaa olla taas täällä. Ylhäällä olevat kuvat nappasin mun instagramista, jotka tuli otettua su/ma välisinä päivinä. Päivittelen sinne varmasti ahkerasti reissukuvia ja muthan tosiaan löytää sieltä nimellä @monagolparian - nimellä.

Yritän postailla tänne kuvia niin paljon reissuni aikana, kuin vaan mahdollista. Nyt me tehdään mun serkkuni kanssa pannareita, sillä täällä Lontoossa on tänään kuulemma national pancake day! ;) Bye loves!




10 kommenttia:

  1. Instaasi on ollut mukavaa seurailla ja jotenkin kiva nähdä Lontoota enemmän näin turistin näkökulmasta :) Tuntuu, että vaikka Lontoossa asunkin (oot btw pyöriny ihan lähellä meiän hoodseja, 10min ox. streetiltä asutaan) niin koskaan ei jää opiskelujen takia tarpeeksi aikaa oikeasti käydä kunnolla eri nähtävyyksissä ja must-see paikoissa! Reissustasi inspiroituneena taidan minäkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja heittää kameran kaulaan ja olla hyvällä omallatunnolla "turisti" vaikkapa yhden viikonlopun ajan ;) Ihanaa Lontoon lomaa teille ja käykää syömässä Ben's Cookies-keksejä -> pure heaven! <3 xxx


    Maria, Petite Living

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, niin ihanaa kuulla! Kiitos paljon <3 Oon aina yhtä paha tursiti kamerani kanssa, vaikka tää onkin mun neljäs kertani Lontoossa ja jotenkin joka kerta on aina hirveesti kuvattavaa, nähtävää ja ihmeteltävää :') Oon käynyt melkein kaikissa mahdollisissa paikoissa täällä, mutta silti esimerkiksi Big Benin kanssa on aina saatava yhteiskuva jokaisella reissullani! Haluaisin kovasti päästä tänne opiskelemaan, sillä viihdyn täällä niin hyvin ja pidän tästä kaupungista niin paljon. :) Sun kannattaa kyllä ehdottomasti pitää pieni viikonloppu breikki ja oikeesti nauttia tästä sun kaupungista. Niin upea kaupunki kerrassaan!

      Awww, tuhannet kiitokset <3 Kiitos myös vinkistä, täytyy käydä testaan kyseinen paikka, siellä en ookkaan käyny! Mun mielessä pyörii kokoajan Crepe Affairen muhkeat waffelit nutellan ja jäätelön kera.... pakko saada semmonen herkkuannos tällä reissulla <3

      Poista
  2. Vitsi mää niin ootan sun postauksia kun tuut sieltä!! Pidä hauskaa ja nauti aivan hulluna siellä olostas!<3 Toivottavasti itekki pääsen joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwwww, kiiiitos kovasti murunen ihanista sanoistasi <3 Toivottavasti pääset joskus siellä käymään! U'r gonna fall in love with that city ;-)

      Poista
  3. Rakastan sun blogia ja tyyliä ihan älyttömästi! Olet ehdottomasti yksi inspiraation lähteistäni :-) Lontoo näyttää kauniilta ja tuo mekko on aivan ihana! Pidähän hauskaa suosikkikaupungissasi :-) Sillä välin me lukijat odotellaan täällä jo innolla postauksia ostoksista ja kuvia reissusta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että :') Kiitos aivan mielettömän paljon! Tuollaiset kommentit koskettavat ja merkitsevät mulle niin paljon! Kiitos sulle vielä, ihana olet <3

      Poista
  4. Aivan ihana mekko! :O

    VastaaPoista
  5. Liityn nyt pian seuraamaan sua Instassa! Sen verta inspaavaa kuvaa näyttää tulevan sieltä Lontoosta:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww! Huippua <3 Sinne vain seurailemaan!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi