21. helmikuuta 2014

TRENCH COAT

Trench coat


Kevät lähestyy kovaa vauhtia ja se näkyykin melkein ensimmäisenä vaateliikkeiden näyteikkunoissa. Paljon on keväisiä ihanuuksia liikkeisiin rantautunut, mutta niiden kotiuttamisen sijaan oon yrittäny kaikin voimin pysytellä erossa niistä. Hoen aina itselleni nettikauppoja selaillessani tai naapuriliikkeisiin eksyessäni, ''Mona sä lähdet pian Lontooseen, Mona sä lähdet pian Lontooseen... niin Mona sä lähdet pian L-O-N-T-O-O-S-E-E-N!'' - joka on melkoisen hyvin tepsinyt. Mulla on ollut pitkään vaalean sävyinen pitkä trenssi ostoslistalla (myin mun vanhan eteenpäin, sillä se oli liian lyhyt) ja oonkin jo ehtinyt ihastella tämän kevään valikoimaa, mutta päätin etten vielä lähde ostamaan tai tilailemaan mitään. Elän siinä toivossa, että sieltä briteistä sattuisi se täydellinen trenssi tulemaan vastaan. Kokosin teille pienen kollaasin ihastuttavista trensseistä, jotka ovat pyörineet mielessäni jo jonkin aikaa ja jollaista kaipaisin kipeästi kevättakkieni joukkoon.

Mahtaako siellä jollain muullakin olla kyseinen takki ostoslistalla? :)




10 kommenttia:

  1. Itselläni olisi kiikarissa musta Burberryn Prorsum sateen trench coat Lontoosta myöskin -toivottavasti olisi juuri niin upea kuin sivuillakin. Kirpaisee hankkia niin kallis takki, mutta luotan, että se kestää vuosia tyylikkäänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että se on vielä upeampi livenä ;) Mutta jos miettii, niin sun ei tarvitse joka vuosi sitten hankkia uutta trenssiä. Satsaamalla laadukkaaseen tuotteeseen, se tulee pysyyn sulla monen monta vuotta, tyylikkäänä niinkuin itse sanoit :)

      Poista
  2. Mä haluaisin kans trenssin, mutta vaan lyhyemmän mallisena:) En ehkä osais pitää ihan noin pitkää.. Millon meet Lontooseen? Mäkin oon ihan kohta lähdössä, aikalailla tasan kuukauden päästä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lyhyempi malli on myös tyylikäs, itse haluaisin kyllä kovasti pidemmän mallisen :) Ehkä se sopii mulle muutenkin paremmin kuin se lyhyempi, kun pituutta kuitenkin löytyy ihan tarpeeksi :D

      Oon lähdössä ens sunnuntaina, elikkäs viikon päästä <3 Oiiih, sullakin on siis huippureissu tiedossa ;)

      Poista
  3. Oma täydellinen vaalea trenssi käveli syksyllä vahingossa vastaan Stokkan aletangolta :-) Selectedin takki irtosi 30eurolla kun ovh oli 170e ! Ja niiiiin ihana<3 En voi kuin kehua noita Selected Femmen takkeja - laadukkaita,klassisia. Omani on värinsä puolesta lähes identtinen tuon ylärivin ensimmäisen kanssa. En malta odottaa, että saan ottaa sen taas käyttöön! :)

    Kaapista kevättä odottelee myös jo kaksi (kolme?) vuotta vanha, polvimittainen oliivinvihreä trenssi, Selectedin sekin. Se jaksaa ihastuttaa minua kerta toisensa jälkeen! Toivottavasti löydät myös sen täydellisen trenssin :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OI ETTÄ!!!! Ihan huikee löytö <3 Multa löytyy kaapista yks selectedin takki ja täytyy sanoo, että oon sun kanssa kyllä samaa mieltä :) Ooohh toi polvimittainen takkikin kuulostaa niin ihanalta! Toivottavasti löydän sen täydellisyyden, pidetään sormet ristissä ;)

      Poista
  4. Tuo toinen trenssi vasemmalta - ihan täydellinen! se on kyllä semmonen klassinen must have -juttu, mistä en minäkään voi kieltäytyä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule oon täysin samaa mieltä sun kanssas <3 Oivoih, itku tulee jos en saa tuollaista kevääksi!

      Poista
  5. Siellä Lontoossa tosiaan niitä huipputrenssejä, ainakin yhdellä merkillä, vastaan kävelee aivan varmasti... ;) Tosin se on sen hintaluokan satsaus, että omasta viikon reissubudjetistani Pekingissä viime keväänä se vei aivan valtavan leijonanosan...! Mutta en ole katunut sekuntiakaan, aarteeni Burberry Prorsumin trenssi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhhhhh!!!! Mä en kestä <3 Oon ihastellu samaista takkia monesti ja muitakin kyseisen merkin trenssejä! Mun budjettini ei vielä niin upeaan takkiin riitä, maybe someday it will! Niin klassisia ja upeita <3 Uskon kyllä, ettei tuollaisen takin ostoa kadu hetkeäkään!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi