19. helmikuuta 2014

THROUGH MY PHONE


20140219-130655-001

1.  housut Zara / kauluspaita Gina Tricot / kengät Global / kaulahuivi Mulberry / kello Michael Kors
2. peplumtoppi timantti-helmi kauluksella Zara / timanttikorvakorut Cubus / kello Guess 
3. nahkatakki, housut, pipo ja kaulahuivi Gina Tricot / karvaliivi ja nahkahanskat H&M / kumisaappaat Hunter / laukku Michael Kors
      20140219-1306551

4.  jakku Zara / raitapaita Gina Tricot / kello Michael Kors
5. collegepusero ja kauluspaita Gina Tricot / kello Daniel Wellington 
6. jakku ja kauluspaita Gina Tricot / kello Michael Kors
  20140219-1306552

7. neule Gina Tricot / kello Michael Kors
8. revityt farkut, kauluspaita ja jakku Gina Tricot / kengät Mudo Collection / kello Daniel Wellington
9. kauluspaita ja revityt farkut Gina Tricot / kello Michael Kors / rannekoru Marc Jacobs


Järjetelmäkameran asukuvien saldo näyttää todella kehnoa lukumäärää huonosti saatavilla olevien kameramiehien takia, joten olen joutunut tyytymään näihin luurikuviin. Instagramiin pyrin kuitenkin aina päivittelemään asujani aina kun vaan muistan ja kerkiän, joten päätin nyt kerätä sieltä joitain tän vuoden puolella otettuja asukuvia tänne blogin puolelle! 

Löytyykös sieltä omaa suosikkia? :) 




16 kommenttia:

  1. koska teet sen Q&A-postauksen, tai siis vastaat niihin kysymyksiin mitä pyysit sata miljoonaa vuotta sitte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan niihin kysymyksiin niin pian kun vaan kerkiän! :)

      Poista
  2. IHANA POSTAUS! Tosi erilainen :) Mun ehdoton suosikki on toi numero kasi, niin klassinen ja siisti mutta samalla rento <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooih kiitos kovasti, ihan huippua kuulla <3

      Poista
  3. Mulla myös asukuvien saldo näyttää kamerassa nollaa, sillä hovikuvaajaa on huonosti saatavilla! :-(
    Ois ihanaa lähteä joku päivä kuvailemaan yhdessä!♥
    Ainiin, ihania asuja! Ja kaunis sinä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans! Veikka tulee ihan eriaikoihin kotiin kun mä ja timppa on kesään asti siellä armeijassa :/ Viikonloppusin meillä on aina niin paljon tekemistä, että kuvaustouhut unohtuu joka kerta :D Yritetään skarpata tästä edespäin siinä!

      Voooi rakas, niin olis ja meidän pitäs ehdottomasti mennä joku päivä ja muutenkin ihan treffata! <3 Mä kävin muuuuuten ostamassa mun kameralleni uuden kiinteen objektiivin, josta oon NIIN innoissani. :') Opin myös käyttämään paremmin tota järjestelmäkameran manuaalista osiota ja oon täällä kiljunu onnesta näistä mun testikuvista mitä oon nappaillu!

      Tuhannet kiitokset itse kaunottarelle, pus <3

      Poista
  4. No todellakin pitäis!<3 Heti kun mulla on kirjotukset ohi, niin laitetaan asia järjestymään!? ;-)
    Oi että, tuolla sun objektiivilla tuli kyllä ihan huippu hyviä kuvia!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii, sopii hei mainiosti <3 Ja kiitos paljon, oon kyllä niin tyytyväinen! :')

      Poista
  5. Sinä kyllä onnistut joka asussa! :) ja hei, hauskaa vaihteluahan nämä Insta-kollaasit ovat kuvaajamiehen puuttuessa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti <3 Mukava kuulla, että oot tota mieltä :) Ite tykkään enemmän ihan kameralla otetuista asukuvista, mutta toivottavasti nämä kelpaavat toistaiseksi ;D

      Poista
  6. Kaikki on niin upeita asuja - tosin johtuu varmasti siitä että itse olet niin upea :-) kaunista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet niin herttanen, kiitos kovasti <3

      Poista
  7. näytät aika paljon Sara Bareillesilta! :) eli tosi nätti oot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ensimmäinen joka sanoo mun näyttävän kyseiseltä henkilöltä. Piti oikein googlettaa sillä nimi oli ihan tuntematon! :D Itse en nää meissä kyllä mitään samaa, mutta kiitos kuitenkin kohteliasuudesta :)

      Poista
  8. KÄÄK ansaitsisit paaaljon enemmän lukijoita, ihan mahtava tyyli !
    täältä uus lukija :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että olet ihana! (anteeksi että vastaamiseen kesti näin kauan, olin unohtanut ihan kokonaan) Aivan ihanaa kuulla, että olet tuota mieltä, mutta ei mua harmita mun vähäinen lukijakuntani! :) Lämpimästi tervetuloa seurailemaan <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi