25. helmikuuta 2014

NEW IN

DSC_4486 DSC_4513 DSC_4496 DSC_4499 DSC_4433 DSC_4437 DSC_4412

Tässä pieni esittelypostaus mun ihanista uutukaisista, jotka kävin kotiuttamassa viime perjantaina. Tiedän luvanneeni itselleni sen, etten saisi törsäillä ennen reissuani, mutta tämä oli ehdottomasti luvallinen poikkeus.

Sain tosiaan syntymäpäivälahjaksi Cottonille lahjakortin ja sen viimeinen käyttöpäivä olisi ollut ensi viikolla, joten se oli tietenkin pakko käyttää nyt! Olin pitkään haaveillut Tory Burhcin upeista, klassisista ja ehdottomasti ajattomista balleriinoista mustalla nahalla ja kultaisilla yksityiskohdilla. Uuden vuoden jälkeen kävin moneen kertaan Tampereen Cottonilla tarkistamassa balleriinojen tilanteen, muttei kyseisiä kaunokaisia siellä ollut harmikseni myynnissä. Ehdin jo hädissäni tuskistella asiaa, sillä halusin ne niin kovasti, eikä mulla ollut mielessä mitään muuta erityistä tuotetta mistä olisin ollut haaveillut tai mitä mä sieltä olisin oikeasti tarvinnut. Perjantaina töiden jälkeen päätin vielä kerran käydä kurkkimassa, josko sieltä kyseiset kengät bongaisin. Kysyin asiasta heti myyjältä ja oiiiiettä kun hymy oli korvissa asti myöntävän vastauksen kuultuani. Tory Burchin balleriinoja oli sillä samaisella viikolla saapunut lisää myymälään, joten ajoitin itseni paikalle kyllä aivan täydelliseen aikaan. Sovitin kaunokaisia ja niitä hetken ihastellessani tiesin haluavani ne itselleni. Kevät saisi tulla nyt paljon ripeämmin!

Samana päivänä seikkailin muutamassa muussakin liikkeessä ja yht'äkkiä löysinkin itseni Timanttisilta ihastelemassa Daniel Wellingtonin rannekelloja. Itseltäni löytyy jo Daniel Wellingtonin kanssa tehdyn yhteistyön kautta saatu Classic Canterbury, josta tykkään ihan törkeen paljon! Tässä muuten linkki kyseiseen yhteistyöpostaukseen, jos esimerkiksi uusilta lukijoilta on päässyt tuo postaus sattumoisin näkemättä. Oon tässä kuitenkin jo hetken aikaa salaa haaveillut Wristband Classic Bristol -nahkarannekkeesta, joten päätin ihan uteliaisuuttani kysyä myyjältä onko heiltä mahdollista ostaa erikseen rannekkeita - onnistuu! Mun ei siis onneksi tarvinnut lähteä uutta ranneketta tilaamaan vaan sain sen Timanttisilta heti mukaani. Joululahjaksi saadun lahjakortin ja koskarikorttini vilautuksen jälkeen sain rannekkeen kyllä melkoisen hyvään hintaan.

Happy owner! :)




14 kommenttia:

  1. Mä niin tiedän sen ärsyttävän tunteen kun on lahjakortti johonkin mutta sieltä ei saa juuri sitä yhtä ainoata asiaa jonka haluaisi. Onneksi tiedän myös sen tunteen kun se tuote on yhtäkkiä saapunutkin sinne liikkeeseen. ;D mulle kävi siis ihan samallalailla marc jacobsin henry chrono kellon kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahah!! Ihanaa, että joku on käyny samat fiilikset läpi :D Mä ihastelin sitä kelloa sun blogin puolelta, upea valinta! <3

      Poista
  2. Oi ihania juttuja!!! :) Tuo kellon nahkaranneke on niiiiiin kauniin värinen, ihan täydellinen!
    http://newlife-jnn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jenni, täytyy sanoa, että ne ovat munkin mielestä aivan ihania <3
      Tuo nahkaranneke sopii paremmin eri asujen kanssa verrattuna siihen mun toiseen rannekkeeseen, jotenkin keväinen ja se on myös, sun sanojasi lainaten ihan täydellinen! :) Im so happy!

      Poista
  3. Upea tuo kello! Itekin oon alkanu aika paljon himoitsemaan oikeastaan JUST tuollasta kelloa vaikka ennen en oo yhtään kelloihminen ollutkaan.. :D :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin <3 Tän rannekkeen voi näppärästi vaihtaa, jos kaipaa kelloonsa vähän jotain vaihtelua ;) Mäkään en ollu ennen esimerkiks sormusihminen, mutta nykyään käytän niitä tosi usein ja huomaan itseni monesti ihastelevan niitä koruosastolla! ;)

      Poista
  4. Oooh, noi molemmat on kyllä ihan tajuttoman ihania löytöjä! Mä oon vaan ihastellut noita balleriinoja ikkunasta, mutta en oo ikinä uskaltautunut Cottoniin sisään ;D Oon aina ollut niin ryönänen ja rönttösissä vaatteissa :'D
    Saanko mä udella paljonko noilla balleriinoilla oli hintaa? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunis <3
      Senkin hölmö, et ikinä ole näyttäny miltää ryönäseltä eikä sulla mun mielestä mitää rönttösiä kuteita ole! Hullujako sä puhut?!?! Balleriinat makso mukavat 220 euroa, onneks mulla oli se sadan euron lahjakortti, niin ei mun tarvinnu kun maksaa loput siitä mitä jäi, eli 120 euroa :)

      Poista
  5. Aivan ihania molemmat! Itse haaveilen kans kesäksi Toryista.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Nuo balleriinat ovat kyllä täydelliset kevääksi/kesäksi ;) Ei tässä enään malttaisi edes odottaa, että pääsisi niitä käyttämään!

      Poista
  6. Molemmat niin täydellisiä! Nuo Tory Burchit on niin ihana valinta... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanuus <3 Oon kyllä niin samaa mieltä :)

      Poista
  7. Vastaako nuo hyvin kokoaan? :) Oon itse kahden koon vaiheilla, enkä osaa oikein päättää kumpi olisi sitten parempi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti ostaa puolikokoa pienemmät, sillä käytössä hieman antavat myöten! Mun kengänkokoni on 38 ja otin näistä sen 37,5 :) Myyjäkin varmasti suosittelee ottamaan sen vähän napakamman koon! ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi