14. helmikuuta 2014

HAPPY VALENTINE'S DAY EVERYONE!


Valentine's day


Aivan ihanaa ystävänpäivää teille rakkaat lukijani! ♥ Oon tässä valmistautumassa töihin hyvissä ajoin, sillä heräsin jostain syystä ennen herätyskelloani enkä saanut sen jälkeen enään unta - siispä ajattelin väsätä teille pienen inspiraatiokollaasin aamupuuroa samalla syödessäni. Jos et ole vielä ehtinyt ostaa ystävällesi yhtään mitään, vaikka olit niin alunperin suunnitellut, niin ei hätää kaunokainen! Keräsin söpöjä ja tietenkin ystävänpäivän kunniaksi vaaleanpunaisella värillä varustettuja yksilöitä meidän liikkeemme valikoimasta, joilla voit hyvin muistaa tänään rakasta ystävääsi. Helppo ja yksinkertainen ystävänpäihälahja voisi sisältää esimerkiksi kynsilakan, suloiset pitsialkkarit ja ihanat sydämmen muotoiset meikkisienet. Jos sulla on gymihirmuystävä - uskon, että hän ilahtuisi aivan varmasti värikkäistä treenipöksyistä tai uudesta motivaatiota antavasta treenipaidasta. Hyvin istuva kauluspaita, kauniisti laskeutuva mekko, lämpöinen huppari, puuvillainen neulepusero tai ihonväriset skinny jeansit sopivat mielestäni myös aivan mainiosti ystävänpäivälahjaksi! 




6 kommenttia:

  1. Ooooh noi skinny jeansit!! Mun on pakko tulla kokeileen ♥_♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Molly- nimiset skinny jeansit ja noita löytyy neljässä eri värissä! Aivan ihanat päällä, tuu ihmeessä testaileen ;) <3

      Poista
  2. Äääää, ihania! Mä oon niin hurahtanut vaaleanpunaiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta <3 Oon aina pitäny sitä liian söpönä ja tyttömäisenä värinä, mutta oon nyt kyllä ihan erimieltä - täältä ilmoittautuu siis myös toinen!

      Poista
  3. hei kaunokainen! halusin vain kertoa kuinka tyrmistyin kauneudestasi selattuani blogiasi (toi banneri on uskomaton). harmi ettet asu turussa, olisin muuten heti pyytänyt sua malliksi xD mutta hei jos koskaan tarvitset valokuvaajaa juhliin tai oikeastaan ihan mihin tahansa tilaisuuteen niin ota ihmeessä muhun yhteyttä!
    t. minä, hölmö valokuvaaja/bloggaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piristyin aivan superisti jättämästäsi kommentista! Kiitos mielettömän paljon kauniista kehuista, oon todella otettu <3 Hahahahaha, no niinpä - tai sitten harmi ettet asustele täällä mansen seuduilla! :D Voih että, kiitos! Pidän sut ehdottomasi mielessä, sulla on kyllä tajuttoman upeita otoksia blogisi puolella!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi