22. helmikuuta 2014

DREAMING OF...


20140221-2239102


♥ Haave omasta kämpästä on pyörinyt mielessä jo muutaman vuoden ja se jatkaa voimistumistaan päivä päivältä. Halu itsenäistyä ja muuttaa omilleen itselleen tärkeän ihmisen kanssa on erittäin suuri, mutta ajankohta ei ole vielä ehkä se kaikkein parhain mahdollinen. Kiire meillä ei kuitenkaan ole ja Mamma haluais mielellään pitää meidät täällä sen siipiensä alla vaikka koko loppuelämän, mutta kyllä mun mielestä meidän on aika pikkuhiljaa lähteä rakentamaan sitä ''omaa elämää''. Päässä pyörii jo nyt kaikenmaailman sisutusjuttuja ja inspiraatiota virtaa aivan liikaa...


20140221-2239101

♥ Oon monesti täällä blogin puolella maininnut haaveilevani tatuoinnin hankkimisesta jossain kohtaa elämääni ja from time to time iskee sellainen törkeen paha tatuointikuume, ettei mitään järkee. Haave tästä musteen ikuistamisesta iholleni on pyörinyt ajatuksissani jo aikamoisen pitkään, enkä ole päässyt siitä yli. Jalkapöydälle tai selän taakse haluaisin palavasti itselleni tärkeän tekstin kauniilla kirjaimilla, se voisi olla joko englanniksi tai omalla äidinkielelläni kirjoitettuna. Ehkä tänä vuonna voisi olla aika ensimmäiselle tatuoinnille.


20140221-223910

♥ Mun läheiset tietävät varsin hyvin kuinka hulluna olen koiriin. Mä rakastan niitä ihan suunnattoman paljon - siis niin paljon, etten voi edes itsekään ymmärtää. Oon haaveillut omasta koirasta ihan pikkutytöstä saakka, joten voitte vain kuvitella kuinka paljon mä sellaisen haluaisin. Tän vuoden puolella aloin selailemaan enemmän Yorkshirenterrierien nettisivuja ja ottamaan enemmän selvää niistä, sillä jos mä pienen koiranpennun ostaisin niin se olisi ehdottomasti tuollainen syötävän suloinen pikkupallero. Haaveena on ollut nimenomaan tuollainen pieni ja energinen yorkie, joka toisi elämääni niin paljon iloa, naurua ja onnellisuutta. Voi olla hyvin mahdollista, että tänä vuonna tehdään pienen pieni perheenlisäys jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.


20140221-2239103-001


♥ Matkusteleminen on ehkä maailman ihaninta puuhaa, mitä tiedän. (lukuunottamatta sitä kaikkea odottelemista) Oon ehkä syntynyt matkustelemaan? Nautin jokaisesta reissustani aina täysin rinnoin ja otan kaiken ilon irti jokaisesta hetkestä. Oon joskus myös miettinyt, että pitäiskö mun ruveta lentoemännäksi, jotta pääsisin työni plussana puolena käydä monessa eri maassa. Se on kyllä käynyt monesti mielessä. Ensi viikon Lontoon reissua en malttaisi enään millään odottaa ja sen lisäksi haaveilen jo minne sitä voisi kesällä lähteä lomailemaan. Olisi niiiiiin huippua, jos voisimme lähteä Timpan kanssa kesällä jollekin ihanalle rantalomalle, heti kun se pääsee sieltä armeijasta kokonaan pois! (en malta odottaa sitä päivää...)




22 kommenttia:

  1. Aa mulla on kanssa tatuointikuume! :D en vaan uskalla varata aikaa, ku haluun niin monta erilaista tatskaa, enkä osaa päättää, mitä tatskoja haluun oikeesti ja minne. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on hieman toisinpäin, tiedän jo suurinpiirtein mitä haluan ja minne, mutta mua pelottaa ihan TÖRKEEN paljon ajatus siitä kivun määrästä... Mua on ehkä peloteltu liikaa :D

      Poista
    2. Pakko sanoo, että se kipu on oikeesti niin pientä et kyllä sen kuka vaan kestää!:) itelläkin oli kauhee kammo just ton kivun suhteen sillon alkuun kun oon oikeesti aina ollu tosi kipuherkkä.. Ja nykyään löytyykin jo kuus pientä kuvaa ympäri kehoa:) rohkeesti vaan!

      Poista
    3. No tuo helpotti kyllä paljon! En oo mielestäni niin kipuherkkä, mutta piikit ja tollaset saa mut ihan kananlihalle. Kiitos ihana! :) Mulle on vaan jäänyt sellanen mielikuva ystävieni tarinoita kuunnellessa, että se kipu on jotenkin vaikeasti selitettävissä ja että se oikeesti sattuu! Mutta ei sitä osaa varmaan selittää, ennekuin sen itse kokee. Täytyy nyt vaan kerätä kaikki rohkeus and just do it!

      Poista
  2. Mona niiin ihana postaus, ja kiva toteutus <: En malta oottaa kuvia tuommoisesta sydänten sulattajasta, jos kaikki sujuu ja saat sellaisen omaks<3 Toivottavasti unelma toteutuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon murunen, ihana kuulla <3 Toivotaan, että unelma toteutuisi! Oon niin pitkään unelmoinut sellaisesta ja oivoi kun sellaisen saisin - olisin ikionnellinen!

      Poista
  3. Ihana postaus! :) Moni mun ystävistä on ottanut parin kuukauden aikana tatuoinnin, ja minä jopa suunnittelin ja piirsin mallikuvan eräälle tatuoijaa varten. Siitä kyllä nousi ihan älytön tatuointikuume, ranne olisi aivan ihana paikka pienelle sanalle tai tekstin pätkälle!

    Ja voi jestas noiden ihanien pikkupalleroiden kanssa, toivottavasti saat oman koiran pian<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Eve! :) Ooooiih, aijotko siis lähitulevaisuudessa ottaa suunnittelemasti mallikuvan? Ranne on käynyt myös paljon mun mielessä! Meidän täytyy siis yksinkertaisesti lievittää tätä kuumetta vaan sillä tavalla, että mennään perhana ottaan ne tatuoinnit :D

      Aww, kiitos paljon ihanuus <3 Täälläkin toivotaan samaa!

      Poista
    2. Taisin ilmaista tuon vähän epäselvästi, eli suunnittelin tatuoinnin eräälle ystävälleni, ja hän on menossa pian ottamaan sen ! Aika pelottavaa olla tavallaan "vastuussa" siitä miltä toisen ihmisen tatuointi tulee näyttämään... :D mutta tokihan olen noita suunnitelmia itsellenikin piirtänyt, ehkä vaan tosiaan pitäisi repäistä ja mennä tatuoijalle ! ;)

      Poista
    3. Aaaaah, tajusin ihan väärin! :D Oot varmasti sitten ihan tajuttoman hyvä piirtämään, ja kyllä mä uskon, että siitä tatuoinnista tulee aivan mieletön ;) No niinpä, täytyy nyt vaan oikeesti kerätä se rohkeus ensin ja sitten menoks! :D

      Poista
  4. Tosi ihana postaus!!! <3 Lisää tän tyylisiä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Oi ihanaa kuulla että tykkäsit, koitan jatkossakin väsätä jotain tämän tyylisiä! :)

      Poista
  5. Mulla myös täysin samanlaisia haaveita!<3 En tajua miten voitkin vielä ottaa näin ajankohtaiset asiat esiin, juuri kun oon ite miettinyt kaikkea tätä ;-D
    Mustakin ois niin ihana ottaa pieni hauveli piristämään! Ite oon ajatellut mopsia ;-* Voi mä en kestä, meijän pikku koirakamut sais kyllä sit tutustua ;)
    Ja jep.. Jatkuva matkustelu ois myös mun juttu.. Ois niin unelma päästä jonnekkin rantalomalle, vaikka sen oman paremman puoliskon kanssa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. One word - soul sister!!!! <3 Voi että, nekin on niin sulosia ja hei ehdottomasti voidaan pitää pienet puppytreffit niiden kanssa ;) Hahahaha niin ihanaa!
      Ja mitä tohon reissaamisen tulee, niin sanoppa muuta! Kesällä olis kyllä niin ihana lähtee, mutta jos koiranpentu saapuu perheeseen niin sitten se täytyy sieltä eliminoida pois :/ Mutta se on ihan ymmärrettävissä! :)

      Poista
  6. Voi sun blogisi on niin ihanan aurinkoinen ja positiivinen! Haluaisin kysyä, että millaista on työsi ginassa, miten onnistuit nappaamaan itsellesi työn ja vaaditaanko siellä työskentelyyn erityistä koulutusta tms? Olet varmasti saanu tällaisia kysymyksiä tsiljoonia, mutta olisin onnellinen jos jaksaisit kertoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihanaa kuulla tuollaista kommenttia, kiitos kovasti <3

      Kirjoitin hakemukseni täydestä sydämestäni, osoitin kiinnostukseni muotiin ja asiakaspalveluun, olin oma itseni haastattelussa ja kerroin miksi halusin juuri Gina Tricotiin töihin! Mulla ei itselläni ollut mitään alan koulutusta, joten vaateliikkeeseen voi kyllä päästä ihan ilman sitäkin. Täytyy vaan erottua joukosta ja näyttää kuinka paljon sitä haluaa, sillä hakemuksia tuodaan meille jatkuvasti. :)

      Poista
  7. Kiitos vastauksestasi! :) Vielä sellaista jäin pohdiskelemaan, että mihin aikaan vuodesta vaatekaupat yleisesti ottavat uusia myyjiä vai onko se ihan kauppakohtaista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä, mielelläni autan sen verran minkä pystyn :) Kannattaa hakea sesonkiaikoihin, eli esimerkiksi just ennen joulua tai ennen kesää - silloin useimmissa vaateliikkeissä haetaan extroja niille ajoille! Kannattaa myös ihan jatkuvasti hakea eri paikkoihin, äläkä luovuta heti, jos et ensimmäisellä kerralla saa paikkaa - en mäkään saanut! :)

      Poista
  8. Haaveilitko ikinä lentopalloilijan urasta? Seuraatko enää mitenkään lajia? ;) Terv. ex-kalelainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siis, että oonko haaveillut tekeväni sitä ihan ammatikseni? - En ole :) Se oli mulle pelkkä harrastus, jota oikeasti rakastin. Tykkäsin kovasti meidän porukasta ja lajina se on ihan mahtava! Kuitenkin kaikki ei menny ihan niin, miten itse olisin halunnut ja naisten sekajoukkue johon jouduin lopulta, ei ollu sitä mitä halusin. Oisin halunnu tavoitella korkeammalle, päästä kisailemaan, kunnolla ja vaativalle tasolle. Hyvät ja ihanat muistot on kuitenkin tallella <3 Enkä mä hirveesti enään oikeastaan seuraile lajia... :)

      Poista
  9. Oi vitsi mä oon kans haaveillut joskus tuosta samasta koirarodusta, mutta Ulpu ois sille vähän liian roteva leikkikaveri :(

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi