19. helmikuuta 2014

DETAILS


DSC_4483 details3 DSC_4541 details DSC_4531 DSC_4559

Ostin eilen uuden objektiivin järjestelmäkameralleni, jota oonkin pitkään kaivannut mun Nikon-perheeseen. Uutukainen, 50mm kiinteä linssi otettiin avosylin vastaan ja oon ollut sen kimpussa melkein kokonaisen päivän. Päätin testailla tätä uutta tulokasta kuvaamalla mun huoneeni yksityiskohtia ja täytyy sanoa, että oon tästä uudesta objektiivista niin innoissani ja superonnellinen, sillä tällä saa niin paljon parempia ja miellyttävimpiä kuvia! Tää perheenlisäys tuli myös niin sopivaan aikaan, sillä Lontoon reissuni häämöttää jo ja on kyllä niin huippua saada siellä sitten napsittua muistikortti täyteen ihania kuvia. :)




18 kommenttia:

  1. mulla oli täysin samat fiilikset kun ostin uuden objektiivin!!! ;) tosi hempeitä ja silmää miellyttäviä kuvia <3 maltan tuskin odottaa sun asukuvia ja tietty reissukuvia tuolla objektiivilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä niin fiiliksissä! :D Tällä saa paljon parempiakin otoksia, opin tästä kokoajan lisää! :)
      Awww, ihana! Niitä reissukuvia tulee kyllä varmasti otettua ihan mielinmäääärin <3

      Poista
  2. Oi miten ihana toi avainkoriste! Mistä oot sen ostanu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Ostin sen viime kesänä muistaakseni riihimäen(?) ABC:ltä kun oltiin ajamassa lentokentältä kotiinpäin! Käytiin tosiaan ABC:llä hakeen sapuskaa ja bongasin sen sieltä - toi ovikoriste ''La Dolce Vita'' tekstillä tuli ostettua samalla!

      Poista
  3. ihania nuo koristeelliset kuvakehykset, mistä oot ne löytänyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) Se kehys, joka näkyy pikkuriikkisen siinä kynttilänjalkakuvassa (jossa on sellasia vänkyröitä, vai mikskä niitä kutsutaankaan) niin ostin sen viime vuonna Lontoon Zara Home:sta - kaikki muut kehykset on Ikeasta, jotka näkyy siinä hyllyllä :)

      Poista
  4. Mistä tuo sängynpääty on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääty tuli sänkyni mukana, mutta oon tuunannut sen itse! Laittanut valkoisen kankaan siihen ja sujauttanut napit paikoilleen ;) Videopostaus kyseisestä projektista on työn alla, joka piti tulla tänne jo viime kuussa! Shame on me...

      Poista
  5. Hitsit mäki oisin yhtä objektiivia vailla.. Onneksi synttärit tulossa pian ;-) hahahah "isiiii" ;-D
    Niin ja ihania sisustusjuttuja!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahaa hyvä taktiikka, go for it - katotaa mitä isi siihen sanoo ;)
      Voi kiitos rakas! Ne tekeekin huoneesta niin viihtyisän :)

      Poista
  6. Aa onnea uudesta rakkaasta! Tuo viiskytmillinen on kyllä niin mahtava sijoitus, kuvausinto nousee samantien ja kuvat on niin paljon parempia! Ihanan näkönen tuo sun huone muuten♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon murunen <3 Se on kyllä aivan täydellinen - oon ihan intoo täynnä ja jokapaikkaa tekee mieli kuvailla! :D Ehdottomasti tuhat kertaa parempia kuvia, se perus objektiivi on ihan ok ja se mun toinen linssi on ollu hyvä, mutta tää uutukainen vie kyllä voiton <3

      Poista
  7. Olen uusi lukija, ihana blogi, kirjoitat innostavasti! Mistä muuten olet Mudon kenkäsi ostanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua kuulla, kiitos paljon! <3 Mudo Collectionin sailor- henkiset tossut oon ostanu pari kesää sitten Turkista, Bodrumin reissulta :)

      Poista
  8. Aivan ihanan näköinen sisustus! ♡

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi