25. tammikuuta 2014

NEW CAMPAIGN


Preppy perfect

Gina Tricot myymälöissä vaihtui tällä viikolla aivan upea kampanja, nimeltä Preppy Perfect, joka täyttyi mitä ihanimmilla kevätuutuuksilla. Päätin koota teille omat suosikkini tästä mallistosta, sillä rakastuin siihen ihan täysin. Laivastonsininen väri, raidalliset paidat ja kulutetut farkut kuuluvat ehdottomasti kevään pukeutumiseen. Yhdistämällä ne toisiinsa, saa luotua modernin preppy-tyylin, jossa on sitä rentoa asennetta - todellakin mun makuun! Ostoslistani kärjessä on myymäläämme saapunut klassinen ja ajaton pitkä Hanneli- niminen takki, jonka näen jo viimeistelevän täydellisesti tulevat kevätasuni. Lämpöinen svetari ihanalla printillä, kulutetut farkut ja tyylikäs kauluspaita tulevat listallani perässä. En malta enään odottaa ensiviikkoon, jotta pääsen kotiuttamaan nämä ihanuudet varauskaapistani! 

Mitäs mieltä te olette tästä mallistosta? ;)




20 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Kevät pukeutuminen on kyllä ehkä parasta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi uutuudet saa mut hulluks <3 Kevät sais tulla jo!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Klassisia, mutta samalla rentoja! Loving it <3

      Poista
  3. Aivan ihania, just kans mun silmää miellyttäviä!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kyllä on <3 Ensi viikkoa odotellessa... mmmm;)

      Poista
  4. IIIIIIIIHANIA! Nyt on varmaan oikea aika tulla käyttämään jouluna saatu lahjakortti :D Alkaa jo polttelee lompakossa!
    Tosta kollaasista mun lemppareita on ehdottomasti farkut (ilman lahkeiden vetskareita, kun oon niin lyhyt :D), valkonen neule ja tuo harmaa paita.

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuuuuuta!!! <3 Nyt kyllä kannattaa ehdottomasti tulla shoppaileen näitä uutuuksia, tuut niin ihastumaan! Sovitin tota neuletta ja paitaa, aivan ihanat ovat molemmat! Farkut multa jo löytyy ja voin kyllä sanoo, että yhdet suosikkipöksyistä tällä hetkellä. ;) Meidän kristenin farkut on saatavana eri lahkeen pituisina, joten kannattaa myyjältä kysyä apua sen kanssa! Tai sitten katot housun hintalapusta sen L-koon (eli lenght) - pienin on 30, sitten on 32 (jota itse käytän) ja pisin on 34! :)

      Poista
  5. Mä oon ihastelut tota mallistoa netissä ja oon ihan myyty! Niiin ihania vaatteita! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule sama juttu täällä! Ne on kyllä aivan ihania <3

      Poista
  6. No OIH <3 tulee käytyä enää kovin harvoin GT:ssä, mutta nyt on kyllä ehkä pakko! Kiitos kun jaoit tämän vinkin :)

    VastaaPoista
  7. Ooi ihanalta näyttää <3

    Eikää tulit torstaina koskarissa vastaan siinä rappusissa ennen ulko-ovia! Mut tulit niin nopee etten kehdannut moikata ja taisin jäädä vahingossa vähän toljottaan, kun yhtäkkiä vaan silmiin osu tuttu naama :D Kyllä mä vielä joskus moikkaan haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä <3

      Hahahahaha, eeeiikä! Mulla oli varmaan hirvee kiire bussiin silloin torstaina, jos mulla oli pikakävely- mood päällä :'DDD Voi ihana! Kyllä me vielä jokupäivä päästään juttelemaan ihan kasvotusten ;)

      Poista
  8. Oioi niiin upeita juttuja! Tämän mun rahansäästökuurin aikana taitaa olla parempi pysyä poissa ginan lähettyviltä.... Tai sitten ei ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahah, ihana Veera! Mullakin piti olla rahansäästökuuri, mutta huomenna on pakko rikkoa se ja päästä kotiuttamaan osa näistä ihanuuksista <3 Ohh mä en kestä!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi