2. joulukuuta 2013

NATURAL CURLS


Nämä ovat niitä harvoja päiviä, kun herään untenmailta ja mun luonnonkikkurat pysyvät sellaisessa sheipissä, ettei mun tarvitse niihin koskea ollenkaan ja voin niiden kanssa lähteä ihan ihmisten ilmoille. Näkisittepä mut niinä huonoina aamuina - toiset kikkurat töröttää itään ja toisen puolestaan länteen. Silloin on otettava rakas suoristusrauta kehiin pelastamaan päivä, muuten näytän ihan räjähtäneeltä röllipeikolta. Ei mikään kaunis näky, just warning ya. Tykkään mun luonnonkiharoista todella paljon, mutta harmi ettei ne aina pysy niin miten mä haluaisin. Käyn suihkussa yleensä iltaisin, enkä mä kuivaa mun hiuksia ollenkaan vaan annan niiden kuivua ihan omaa tahtia, sillä hiustenkuivaaja saa mun hiukset todella pörröiseksi. Yön yli ne kikkarat eivät kuitenkaan selviä ja näin ollen täytyy niitä vähän fiksailla sillä raudalla - yleensä korjailen niitä sieltä päältä. Jos mulla puolestaan ei ole päivisin kiire ja päätän käydä silloin suihkussa, annan hiuksieni kuivua itsestään - silloin ne kikkarat ovat parhaimmillaan! Harvemmin mulla tosiaan näitä päiviä on, ettei olisi kiire päivisin. Mulla on ollut myös työn alla tehdä teille videopostaus siitä, miten teen mun perus päivittäiset kiharat, sillä mulle on tullut usein sellaisia kysymyksiä, että millä ja miten ne mun kiharat oikein teen. Siitä lisää varmasti tässä lähiaikoina! :)

These are the rarely days when my natural curls stays as good as they were when I went to sleep. You should see me at my worst mornings - one part of the culrs are pointing to the west and other part in turn to the east. When this happens, I have to take my dear straightener to help me fix my curls otherwise I will look like a hideous troll. I'm not a very pretty scene at that moment, just warning you. I like my natural curls a lot but sadly they don't always stay at it's own shape as I would like them to stay. I usually take a shower at nights so I don't use hair dryer to dry them. I let them dry up by themself because if I use a hair dryer, it makes my hair look so fluffy. By over the night my curls don't survive in their beautiful way so I have to fix them with the straightener - usually I just fix them from above. If I don't have such a hurry during the day and I decide to take a shower, I let my hair dry itself - at that time my natural curls are at their best! But I ralery even have those leisured days. 
I have been working on a videopost about how I do my everyday curls. Many of you have asked lots of questions about it so I decided to do one near in the future! :)



18 kommenttia:

  1. Vähänkö ihanat!!! :D Mää pitäisin hiuksia aina tuollee!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Mäkin pitäisin, jos ne pysyis aina NOIN :D

      Poista
  2. Oi ihanat! Olet kyllä kaunis ja niin positiivisen oloinen ihminen!
    http://newlife-jnn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti Jenni <3 Aww, kukas kaunokainen se täällä oikeen huutelee?
      Oikean kuvan oot musta tän kautta saanut :) Negatiivisuudella ei kyllä kovin pitkälle pötki ja mun mielestä se on todella turhaa! ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ne on vaan ihanat silloin kun ne tottelee :D Kiitos kovasti Emmi <3

      Poista
  4. Kiva nähä, että jollakin muulla niin samantyyppiset hiukset. Monesti on niitä kiharatukkasia jotka niitä hiuksia inhoaa.
    Itse jätän aina hiukset luonnontilaan kun se on vain mahdollista :)


    -Kiharapehko-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, mä kyllä tykkään näistä kovasti. Aina silloin kun ne pysyvät kunolla! :D Toinen kiharapehko täällä ilmoittautuu!

      Tiedän monia sellaisia, jotka inhoavat niiden omia luonnonkikkuroitaan - en ymmärrä miksi?! Mun yhdellä ystävälläni oli mitä UPEIMMAT kiharat ikinä, siis kieltämättä ne olivat täydelliset. Meni hän sitten pilaamaan ne suoristuspermanentilla ja nyt tekisi mieli itkeä verta aina kun edes mietin mitä hän oikein meni tekemään :( Nyt kaunokainen ikävöi kiharoitaan enemmän kuin koskaan!

      Mäkin jätän ne aina omaan luonnontilaan niin usein kuin vaan mahdollista ja niin se kyllä kannattaakin <3

      Poista
  5. ihanat kiharat ❤️ taisin nähdä sut indiedays inspiration blog dayllä, oot luonnossa vielä kauniimpi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä? Olisit vain tullut vetämään hihasta ja jäänyt juttelemaan! Toivottavasti seuraavalla indiedaysin järjestämässä tapahtumassa päästäisiin vaihtaamaan muutama sana ;) Herranen aika, kiitos tuhannesti ihanista kehuistasi! <3 Voi että :')

      Poista
  6. Aaaa ihanat kiharat!! :D Toi on tollanen seksikäs pehko sentään, mut mun luonnonkihara näyttää aamuisin lähinnä rölliltä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii, kiitos paljon Jeanette <3 Hahahaha vai että seksikäs pehko :'DDD voi kuule i know the feeling!!

      Poista
  7. Eikäää, nuo on niiin valloittavat♥ Ja nuo ihanat kuvat vaan oikeen tehostaa sitä:D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakas Matilda, sä olet valloittava ♥ Hahahaha ihana, kiitos hirmuisen paljon :*

      Poista
  8. Hei mä en kestä, miten sulle on siunaantunu noin ihanat kutrit!♥ Oikeasti mä luulin, että sulla on tyyliin suorat hiukset, kun oon kattonut vaan kaikkia kuvia :-D Mutta toi tukka sopii sulle vallan mainiosti, oispa mullakin ;-*!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahah, olisipa ne aina noin kunnolla! :D Kiitos muru tuhannesti ♥ En kyllä yhtään ihmettele, en oo varmaan koskaan laittanut tänne mun omista luonnonkiharoista kuvaa ;D Ja oli tosi ihana törmätä siihen sun tägiin instagramissa, ihana olet!!!! :*

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi