5. marraskuuta 2013

LOVE FOR LEATHER



paita, housut, laukku, käsikorut ja kaulahuivi Gina Tricot / takki Zara / hanskat H&M / kello Guess / kengät Jeffrey Campbell 

Nämä kuvat näyttävät varmasti yhtä synkältä ja harmaalta kuin tuo ilmakin, mutta mieli on kuitenkin aurinkoinen ja fiilis todella energinen. Kuvia ottaessamme ehti mun tuurillani mukavasti hämärtyä, siitä johtunee nämä hieman epätarkat kuvat, pahoitteluni siitä!

Mulla ei ole tässä oikein mitään sen erityisempää kerrottavaa tai näytettävää kuin nämä viikonloppuna napsitut kuvat. Tässä kuitenkin hieman pohdiskelin sitä, että voisin nyt vihdoin ja viimein antaa teille mahdollisuuden esittää omia postausehdotuksianne, joita te kaipaisitte mun tänne toteuttavan. Elikkäs tuonne kommettiboxiin vain rohkeasti niitä ehdotuksia tulemaan, niin mä käyn ne tässä sitten läpi ja mietin mitkä niistä voisin toteuttaa.

Palaan teihin illemmalla ehkä vielä uudemman postauksen kera, mutta nyt raahaan itseni ja kroppani tuonne salille rääkättäväksi.

Mukavaa tiistaita muruset! :)




24 kommenttia:

  1. Vaude mikä asu, tää on kyllä yks mun lemppareista<3!
    Mä haluun tuommosen huivin! Senkin malli ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww, niin ihanaa kuulla, kiitos paljon murunen <3 Pyh, sä se malli meistä olet ;)

      Huivi on viime vuonna ostettu, eikä meiltä valitettavasti tuollaisia muhkeita yksivärisiä enään löydy, myymälään on kuitenkin saapunut vähän kevyempi yksilö tästä, joten kannattaa käydä kattomassa ;)

      Poista
  2. Olet kyllä aivan upea, kaunis ja asusi ovat tosi kekseliäitä, vau!!! :) Toivottavasti voitat tuon Indiedaysin Inspiration Blog Awardsin muotiblogiosion! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Anne, sä olet aivan ihana! Kiitos tuhannesti ihanista sanoistasi <3

      Et tiedäkään kuinka ihanaa on kuulla tuollaista! Oman kategoriani voittaminen olisi tottakai unelmieni täyttymys! :') En kuitenkaan ihan usko, että mun pienellä muotiblogillani olisi vielä mahdollista päihittää nuo upeat kanssakilpailijani. :) Mulle tärkeintä on kuitenkin se, että oon saanut tämän upean mahdollisuuden päästä osallistumaan tähän tulevaan Inspiration Blog Awardsiin! :)

      Poista
  3. noi jeffrey campbellit on vain niin upeet ! En oo vaan vieläkään saanut hankittua sellaisia itselleni :/

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kyllä ovat ja näillä on vain niin uskomattoman helppoa kävellä! Haluaisin näistä vielä ne vaaleanruskeat, sopisivat paremmin vaaleiden asujen kanssa ;)

      Näihin kannattaa ehdottomasti sijoittaa, sopivat arkiseen käyttöön ja loistavasti sinne yöelämäänkin, suosittelen siis säästämään ja hankkimaan tuollaiset ihanat popottimet itsellesi <3

      Poista
  4. Ihan järjettömän hieno takki <3 Kuuluuko noi nahkahihat siis takkiin vai onko takin alla vielä toinen nahkatakki tms? Täydellinen asu! Olet kyllä hirmu inspiroiva pukeutuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, sait mut ihan sanattomaksi! Kiitos tuhannesti ihanista sanoistasi, aivan ihanaa kuulla, että olet tuota mieltä! <3

      Kyllä, nahkahihat kuuluvat tuohon takkiin ;) Ostin tuon kyseisen takin viimevuonna ja se on ollut siitä lähtien mun lempparitakkini!

      Poista
  5. Voi kun kaunis kokonaisuus! Tuo laukku on aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos <3 Hapsulaukut ovat kyllä ihania! ;)

      Poista
  6. Heippa! :)

    Tosi hienoja asuja ja kekseliäs pukeutuja kyllä olet. Musta ois kiva lukee näiden asuihin liittyvien postausten lisäks myös asioita vähän "pintaa syvemmältä". En siis välttämättä tarkoita mitään suuria filosofisia pohdintoja, mutta ois kivaa kuulla sun unelmista, toiveista, ajatuksia elämästä ja ihmisistä noin yleensä. Sulla varmasti ois ulkomaalaistaustaisena mielipiteitä myös eri kulttuurien eroavaisuuksista, esim. suomalaisten ja turkkilaisten (Turkistahan olet kotoisin..?) välillä. Musta tuntuu suomalaisena tosi usein siltä, että täällä ihmiset vaan valittaa ihan kaikesta... erityisesti näin marraskuun sateisina päivinä!! Sä sentään suhtaudut positiivesti elämään tän harmaudenkin keskellä, niinkuin tässä postauksessa kirjoititkin :) pidä toi, mäkin yritän!


    ~ Lintsi ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3

      Ooih, oon todella ilonen siitä, että laitoit tän viestin ja näinkin monta ehdotusta! Voisin ehdottomasti kirjoittaa tänne välillä vähän niitä syvällisempiäkin asioita, joita kyllä varmasti ihan riittääkin tänne kerrottavaksi! (Korjaan: oon siis kotoisin Pohjois-Irakista, Kurdistanista, mutta tosiaan synnyin vain siellä Turkin puolella :))
      Pakko sanoa, että välillä tuntuu kanssa samalta, mutta täytyy vaan jaksaa taistella läpi tätä pimeyttä ja harmautta vastaan. Olet aivan ihana, kiitos paljon! :)

      Poista
  7. V-A-U!<3 Nyt oon kyllä jo melko sanaton :D Aivan käsittämättömän upea ja tyylikäs asu! Oot kyllä niin mallin näkönen ku vaan olla ja voi :D Onko tuossa takissa siis itsessään nuo nahkahihat? Ja mulle kans tuollanen huivi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä senkin kaunis siellä <3 Häärrreguud, älä nyt hulluja puhu! Kiitos kuitenkin erittäin paljon kauniista kehuistasi, voii että! :')

      Kyllä, nahkahihat kuuluvat ihan tuohon takkiin ;)

      Poista
  8. Vau onneks olkoon oot 20 parhaan joukossa!! Ihan ansaitusti tottakai! http://www.indiedays.com/item/toimitus/ketka-johtavat-aanestysta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luettuani kommettisi aamulla, kiljahdin ihan oikeasti ääneen! :') Klikkasin lähettämääsi linkkiä ja ilahduin aivan hulluna! Kiitos kun linkitit tämän mulle <3

      Poista
  9. Tuli niin hyvä mieli ko näin sut muoti-osion 20parhaan joukossa - onnea ihana♥ Ja ihastuttava asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä miten kiittää sua tästä ihanasta kommetista :') Oot niin ihana!! Kiitos hiiiiiiirmu paljon <3 Mun suuni suorastaan loksahti auki, kun näin itseni siellä muiden huippu muotiblogien seassa... en usko tätä vieläkään!

      Poista
    2. Ansaitusti sie siellä oot! Huippua, että siellä on pienempiäkin edustamassa muotia niitten super blogien rinnalla. Monesti niissä pienimmissä on se paras hohto, ainakin mun mielestä! Nauti kunniasta täysillä (':

      Poista
    3. Mä en kestä :') Kiitos tuhannesti <3

      20 parhaan joukkoon sijoittuminen on mulle ihan mieletön saavutus, oon siitä todella kiitollinen! :)

      Poista
  10. Ihanaa että löysin blogisi seurattavaksi, oot ihastuttava! Liityin lukijaks, liitythän säkin mun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Kiitos kaunis, lämpimästi tervetuloa seurailemaan <3 Mäpäs käyn kurkkaamassa sun blogisi :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi