18. marraskuuta 2013

BLOGGERS DAY OUTFIT

 photo bloggersdayoutfit1.jpg
 photo IMG_3382.jpg
 photo bloggersdayoutfit2.jpg
    Photos taken by beautiful and lovely Oona
    
farkut ja takki Gina Tricot / paita ja käsikoru H&M / kengät Dinsko / laukku Louis Vuitton / kello Michael Kors

Tässä teille mun simppeliä asua bloggaajien päivätapahtumasta. Mulla on ollut uskomattoman ihana viikonloppu takana ja kuviakin tuli ikuistettua mukava määrä sinne kameraan. Täytyy vielä kalastaa muiden bloggaajien nappaamat kuvat, jotta voin tehdä erilliset postaukset tänne Bloggers Inspiration Day-tapahtumasta sekä Inspiration Blog Awardseista. En malta odottaa, että pääsen kertomaan teille kaiken mun unohtumattomasta viikonlopusta. 

Oon myös tässä pitkään jo pähkäillyt, että pitäisiköhän mun aloittaa kirjoittamaan tänne pieni tiivistelmä aina postauksen loppuun englanniksi. Oon saanut meiliä ja kommenttia siitä, ettei aina jaksa käyttää sitä kuuluisaa Google translatea näiden tekstien kääntämiseen. Aijon ottaa pienen askeleen kohti uutta ja ottaa tämän mukavan pikku bonuksen bloggaamiseeni. :) 

Here is my simple outfit from Bloggers day event. I had an amazing weekend and I can't wait to tell you everything about it. I just have to get all the pictures we took there from other bloggers so I can make full posts about the Day event and about the Blog Awards for you - so stay tuned! 




24 kommenttia:

  1. Ihana asu! Oot kyllä niin kaunis ja ihana, kun hymyilet niin paljon! :)
    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, ihana kuulla Jenni! Kiitos paljon <3 Tuona päivänä hymyilytti ehkä ihan liikaakin - olin ihan onneni kukkuloilla!

      Poista
  2. Vautsi mikä asu ja erityisesti takki! Onkohan vielä myynnissä :) ? Harmittaa niiin paljon etten päässyt mukaan tapahtumaan tentin takia! Olisi ollut ihan mahtavaa päästä tutustumaan blogikollegoihin paremmin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos paljon ihanuus <3 Alessa näkyi ainakin vielä viime viikolla olevan, kannattaa käydä kurkkaamassa jos alerekistä niitä vielä löytyisi ;)

      No voin vaan uskoa, itseäni olis kanssa harmittanu ihan älyttömästi jos en olis paikan päälle päässyt. Ensi vuonna sitten :)

      Poista
  3. Näin sut lauantaina tuolla, mutta empä sullekaan ennättänyt sitten tulla juttelemaan :( harmittaa kyllä! Mutta kaunis olit ja oli mahti tapahtuma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, sua en bongannut sieltä :(( Ois ollut todella mahtavaa tavata sinut! Mua harmitti kanssa, etten kaikkien kanssa kerennyt juttelemaan. Kiitos todella paljon <3 ja kerrassaan upea tapahtuma samoin myös gaalakin!

      Poista
  4. Hei vitsi ku oot taas kauniina! Mulla on pieni haaste sulle mun blogissa, jos haluut tehdä:) http://keepongrowing-kk.blogspot.fi/2013/11/we-drive-cadillacs-in-our-dreams.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunis! <3 Oon tehyt tuon saman jo aikaisemmin, mutta kiitos kuitenkin haasteesta ;)

      Poista
  5. vau ku oot kaunis!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Wouu mikä upea mimmi siellä punasella matolla! Oli niin kiva nähdä <3 Haluisiks jossain vaiheessa lähettää muutamia meiän yhteiskuvia illasta mun sähköpostiin (sara.hangisto@hotmail.com) :-)? Pääsikste muuten ehjänä kotiin :D? Mun päkiöissä oli sellaset kananmunan kokoset rakot korkkaireden seurauksena, oli hieman tuskallista kävellä seuraavana päivänä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä se upea vasta oletkin, kiitos ihana <3 Voi niin olikin!
      Mun meili alko temppuileen niin lähetin ne sulle Facebookissa inboxiin, en muokannut niitä ja kokoon en kanssa koskenut, joten ne tulee aika isoina :)

      Ahahaha! Päästiin joo ehjänä kotiin, onneks. Meille ei onneks rakkuloita tullu, (thank god) mutta käveleminen kesti ikuisuuden kun jalkoja särki niin armottomasti! :D

      Poista
  7. Kaunis asukokonaisuus! Tykkään tuosta jakusta valtavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti <3 Se on kyllä aivan ihana!

      Poista
  8. Vautsi, taas niin upeena! Ihanasti hiuksetkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisen paljon Elisa! <3 Kiva pitää välillä hiukset kiinni, kun mulla on melkein aina ne auki :P

      Poista
  9. Ihana ja upea nainen se siellä taas <3 Oli niin käsittämättömän ihana nähdä. En jaksa odottaa enää seuraavaa kertaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä se ihana ja upea vasta oletkin <3 Kiitos vielä tuhannesti näistä kuvista! Oli kyllä aivan ihanaa päästä tutustumaan kunnolla! En kyllä mäkään, olis tosi mukavaa jos näitä tapahtumia järjestettäis enemmän kun kerran vuodessa :)

      Poista
  10. Kaunis asu! Saako udella miksei päällesi eksynytkään edellisessä postauksessa nähtyä mekkoa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Voi ihana, siis tämä asu oli sieltä päivätapahtumasta, Gaalaillan asuna mulla oli tottakai mekko. Blog Awardseista tulee postausta ihan piakkoin, joten mekon näet sitten sieltä! ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi