31. lokakuuta 2013

VOTE FOR MY BLOG



Heippa kullanmurut! 

Osa teistä onkin varmaan jo huomannut, että Indiedaysin vuoden inspiroivimpien blogien äänestys on nyt käynnissä. Inspiration Blog Awardseissa palkitaan inspiroivimmat blogit viidessä sarjassa: muoti, kauneus, sisustus, ruoka sekä lifestyle ja mun blogini sai kunnian olla ehdolla vuoden inspiroivin muotiblogi- kategoriassa! 

Jos sinä, rakas blogini lukija siellä ruudun toisella puolella koet sen, että olen saanut sinut inspiroitumaan tai vaikka piristänyt ja saanut sinut hymyilemään höpötyksilläni niin käy antamassa kallisarvoinen äänesi TÄÄLLÄ! :) Myös kaikkia muita ihania kisassa olevia blogeja pääsette äänestämään tuon samaisen linkin kautta.

Kaikkien 10.11. mennessä äänestäneiden kesken arvotaan viisi kahden hengen lippupakettia Inspiration Blog Awardsiin, joten sinulla on upea mahdollisuus päästä tähän ainutlaatuiseen tapahtumaan. Voittajat palkitaan 16.11. Klaus K Living Roomissa Helsingissä ja tapahtuman ikäraja on 18 vuotta. Nyt kannattaa ehdottomasti äänestää teidän omia suosikkejanne, sillä jokainen ääni on erittäin tärkeä!



6 kommenttia:

  1. Sulle meni mun ääni jo eilen! <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiedäkään kuinka paljon se mulle merkitsee! Olet aivan ihana :') Kiitos todella paljon <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, oon todella kiitollinen <3

      Poista
  3. Jos et voita, ansaitset ainakin! Sinne meni mun ääni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä olet ihana Amir <3 Kiitos paljon, että annoit äänesi mun blogille! It means alot!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi