27. lokakuuta 2013

BRICK WALL



paita, takki, nahkahanskat ja kaulahuivi H&M / sortsit Mango / käsikorut ja sukkahousut Gina Tricot / 
kello Michael Kors / kengät Dinsko

Tässä teille upean Winin nappaamat luomukset. Videopostauksessani mainitsikin lähtevämme perjantaina kuvailemaan Winin ja hänen pikkusiskonsa Fanin kanssa. Paikaksi Wini valitsi keskustassa sijaitsevan Finlaysonin kirkon, joka on aivan ihastuttava paikka. Kesällä puolestaan erittäin kaunis! Pistimme kirkon eteen pienehkön kuvaussession pystyyn ja saimme meidän puuhillamme jopa ohikulkijat hämmästelemään. Siinä pienten keskittymisvaikeuksien jälkeen alkoi onneksi homma pian rullaamaan. :)

Asussani näkyvät pöksyt löysin kuvauksia edeltävänä päivänä mun ikean kassista, jonne oon laittanut kirpputorille lähteviä vaatteita. Hämmennyin ihan siitä, että miten oon voinut kyseiset pöksyt sinne heittää? Innostuin aivan hulluna ja fiilistelin tätä mun ''löytöäni''. Nämä ovat mun mielestä aivan ihanat ja juuri syksyyn sopivat, etenkin sukkahousujen kanssa. Kangas on vieläpä aika paksua, joten kyseiset sortsit ovat nimenomaan tarkoitettu syksy/kevätkeleille. Nappasin sortsit mukaani kellarista ja päätin, että rakennan perjantain asuni tämän ympärille. Olette nähneet mulla tummahkoja syysasuja, joten päätin tällä kertaa koota pääosin vaaleita sävyjä asuuni. Olen aikaisemmin maininnut, että vaaleat sävyt miellyttävät mua erityisen paljon - tässä sitä teille asukokonaisuudessa. Luonnonvalkoinen kangastakkini on muutaman vuoden takainen löytö kirpputorilta, josta maksoin huikeat kymmenisen euroa. Oon käyttänyt tätä useasti ja monesti mietin miten hyvän ostoksen oonkaan tehnyt. Loppusilauksen asulle antoi viininpunainen puna. Lakkasin mun kynnetkin viininpunaisiksi ihan perjantaina varten, mutta yllätysyllätys mä unohdin ''poseerata'' ilman niitä hanskoja, jotta ne olisivat päässeet myös loistamaan kuviin. 

Toivotan teille nyt oikein ihanaa sunnuntaita, sillä mä suuntaan nokkani kohti saunalöylyjä ja sieltä telkun ääreen katsomaan Geordie Shorea! Monien mielestä ehkä maailman turhin ja epäsivistynein sarja - tiedän, mutta mä olen niin koukussa siihen! :D Nyt mä häippäsen, heippa muruset! 




38 kommenttia:

  1. Wow mitä kuvia, olet upea ! Kuinka joku voi näyttää noin näyttävältä ponnari päässä? :D Ite näytän hiukset poninhännällä siltä kuin oisin lenkille lähdössä tai menossa nukkumaan -.-
    Vietkö lähiaikoina tavaroita kirpparille? Muista ilmoittaa sitten täällä kun viet ja minne, niin tietää tulla apajille ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiiiettä :') Kiitos hirmuisen paljon <3 Noh noh äläs nyt liioittele, näytät varmasti erittäin upealta hiukset ponnarilla ;)

      Suunnitelmissa olisi, sillä tuo meidän kellari on täyttynyt mun kirpparille lähtevistä vaatteita! :D Ajattelin ensi viikolla käydä kysymässä vapaita pöytiä tuolta Radiolta, (vaikka vihaankin kyseistä kirpputoria sydämeni pohjasta) sillä se on kuitenkin hyvällä paikalla ja Tampereen suosituimpia. Ja ei hätää, ilmoitan heti tänne blogin puolelle, kun oon saanut jostain pöydän varattua ;)

      Poista
    2. Hahahah mulla on ihan sama ponnarin kans ku anolla :DDD

      Poista
    3. Hölmö, mitä sä oikein höpötät!! Sulla on kyllä sellaiset kauniit kasvonpiirteet, että uskoisin sullekin ponnarihiustyylin sopivan mainiosti! ;)

      Poista
  2. Wau mitä kuvia! Ja mikä upeus ollutkaan kuvattavana! Olen sanaton... ;)
    Hyvä, että "löysit" shortsit uudestaan- ne ovat todella ihanat! Itsekin haluaisin saman tyyliset, mutta vielä ei ole napannut... :/
    Mukavaa alkavaa viikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sait mutkin ihan sanattomaksi! Aww, olet aivan ihana, kiitos tuhannesti <3 Wini on kyllä uskomaton kameran kanssa! Ihastelen aina hänen ottamiaan kuviaan, enkä tarkoita vain minusta otettuja, vaan hänen kaikkia luomuksiaan - näkisitpä, huhhuh <3

      No sanoppa muuta, meinasin oikeasti seota onnesta. Huusin itselleni pääkoppani sisällä '' how could you?! '' Pöksyt ovat nyt hyvässä tallessa täällä vaatekapissa, eikä löydä tietään ainakaan toistaiseksi kirpputori kamojen sekaan ;) Kyllä ne vielä löytyy, täytyy olla kärsivällinen! Pidän sulle superisti peukkuja sortsien etsinnöissä <3

      Poista
  3. Voi upeus mikä nainen! Ja mietin kans tota ponnaria... Ite näytän ihan typerältä ponnari päässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiih! Kiitos todella paljon Hanna! :') Äläs nyt hulluja puhu, sulle sopis varmasti todella hyvin hiukset tiukasti kiinni ponnarilla ;)

      Poista
    2. Vois kyllä joskus kokeilla laittaa kunnolla eikä vaan sutasta :p

      Poista
    3. Kokeile ihmeessä! :) Mulla on melkein aina tukka auki, niin toi tiukka ponnarityyli tuo mukavaa vaihtelua tähän mun kikkurapehkoon :D

      Poista
  4. Vau, nää sun asukuvat on kyllä aina yhtä upeita! Millä kameralla ystäväsi kuvaa? Hän tekee kyllä loistavaa työtä kameran kanssa! Mutta mallikin on kyllä upea ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla itse upeudelta tuollaista kommenttia! Kiitos hirmuisen paljon Linda <3

      Apua, nyt en kyllä muista yhtään, mutta voin huomenna kysyä häneltä ja palata suhun tänne vastauksen kanssa! Voi kuule niin tekee, aivan erinomaista työtä. Laitan viestiä näistä sun ihanista kehuistakin hänelle eteenpäin ;)

      Poista
    2. Ihana Mona vihjaisi tästä kommentista, kiitos suuresti! :) Oon hirmu otettu ja ilahtunu. Kamerana on Canonin 50D ja luottokaverina objektiivi 85mm f/1.8 näissä kuvissa :)

      -Wini

      Poista
  5. Mona nää sun kuvat on jotain niin sanoinkuvaamatonta♥♥
    Hihi, vitsit mullekin kävi just noin kun vein vanhoja kamoja kirppikselle! "Ei enhän mä nyt näitä tahdo pois heittää, nää on ihanat!" :-D haha! Pitäis varmaan aina vuoden välein laittaa vaatteet karanteeniin jätesäkkiin ja jätesäkissä kellariin, sit kaivaa ne sieltä esiin kun on seuraavien aika poistua! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin ihana Emilia, kiitos tuhannesti! ♥

      Hahahahaha, tiedän tunteen ja hei samaa mieltä, se ois aika hyvä idis! ;D Olin oikeesti ihan hämmilläni siitä, miten oon voinu noin ihanat sortsit sinne heittää? Onneksi ne löysivät tiensä takaisin mun luo, sillä en olisi valmis näistä luopumaan :)

      Poista
  6. Upea taas!!!! Kumpa saisi itsekin pian kunnon kuvia!:( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Siiri <3 Kyllä se pian alkaa rullaamaan, mun mielestä sulla on ollut tosi hyviä postauksia vaikkei siellä ole sun mielestä '' kunnon kuvia '' :) Sun täytyy pyytää sun ystäviä siellä kameramiehiksi ja nappaamaan susta tänne blogin puolelle kuvia ;) Ihanaa, että sulla menee siellä niin hyvin!

      Poista
  7. Upeita kuvia ja ihana kokonaisuus!

    Kirppispinosta löytää monesti aivan ihamia "uutuuksia" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuhannet kiitokset Dahlia, aivan ihanaa kuulla :')

      Niin löytää, täytyisi käydä varmaan kaikki mun kirppiskassit läpi jos sieltä löytyisi lisää sellaisia vaatteita, jotka ovat sinne vahingossa eksyneet :D

      Poista
  8. HUHHUH! Pakko vielä uusiks sanoa, että upea leidi<3 Niinku joku sanoki instassa kai, että yks tyylikkäimmistä naisista ketä tietää, niin pakko sanoa täällä samaa! Voin vaan kuvitella ku katseet kääntyy sun perään ku kuljet jossain kaupungilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiiiitos sulle älyttömästi tästä päiväni piristävästä kommentista, olet niin ihana <3 Apua en pysty edes hillitsemään tätä mun hyimyilemistä.. oon aivan super otettu kuulevani tämän toiseen kertaan, oih :')

      Poista
  9. vau kuinka upeita kuvia susta! sulle sopii toi tumma huulipuna aivan älyttömän hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ihana Ilona <3 Oiihh niin mukavaa kuulla, sillä oli vähän sellainen omituinen olo sen kanssa, kun en ole tottunut niin tummaan punaan. Monesti mulla on sitä punaista tai persikan väristä huulilla :)

      Poista
  10. Mistä oletkaan löytänyt noin kauniin huulipunan? Ihanan sävyinen! Ja ihosi on niin kaunis? Mitä meikkivoidetta käytät? Tykkään blogistasi, olet aina niin aurinkoinen! :-)

    T. Krista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä meiltä Gina Tricotista! Katsoin juuri tätä punaa ja voi jurka tässä lukeekin ''Purple Rain'' ?! Oon aina luullut tän olevan viininpunainen sillä tämä puna näyttää ihan siltä, mutta näköjään oon tämän kaiken aikaa luullut IHAN väärin, voi vitsti! :D Myymälässä on kyllä ihan sitä viininpunaistakin, että sieltä vaan hankkimaan se oma ;) (täytyy itsekin käydä kyllä hakemassa se!)

      Voi kiitos paljon! Huolehdin siitä kyllä erittäin paljon ja kuorin saunassa kasvojani aina hyvin väliajoin. Käytän tosiaan Lancomen Tent Miraclea ja se on osoittautunut ihan mun lemppariksi! Suosittelen lämpimästi :)

      Awww, aivan ihanaa kuulla! Kiitos todella paljon Krista ihanasta kommentistasi <3

      Poista
  11. Aivan ihana tunnelma näissä kuvissa. Olet kyllä huikean kaunis ja mieletön tyyli sulla. <3

    gold-script.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii että miten ihanaa kuulla, kaunis kiitos <3

      Poista
  12. olet kyllä tosi kaunis! :) ja sulla on aina ihania asuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww, olet aivan ihana! Hurjan paljon kiitoksia! <3

      Poista
  13. Vau, sulla on aivan ihana blogi! Oot tosi kaunis ja sulla on ihana tyyli ja upea banneri.♥

    http://www.weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että! Aivan ihanaa kuulla :') ja tuhannet kiitokset kauniista sanoistasi <3

      Poista
  14. Miksi en ole löytänyt blogiasi aiemmin?? Ihan törkeän hienoja kuvia ja ihan täydellisiä asuja! Sun tyyli on tosi lähellä omaani, mutta osaat kyllä rakentaa kokonaisuudet paremmin ;) Tämäkin asu on niin hieno! Täältä sait innokkaan uuden lukijan :)
    Ps. Olet todella kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohon ensimäiseen kysymykseen en osaa kyllä ollenkaan vastata, ahahahah olet aivan ihana :') Onneksi kuitenkin eksyit tänne blogiini, ja lämpimästi tervetuloa seurailemaan! Kiitos vielä hirrrrrrmuisen paljon ihanasta kommentistasi <3

      Poista
  15. Oot hirmuisen kaunis! :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi