24. lokakuuta 2013

11 THINGS ABOUT ME

Sain tämän haasteen Saralta ja ajattelin vaihtelun vuoksi sen ottaa vastaan. Something about me - postauksesta on kulunu reilusti jo aikaa ja se oli periaattessa hieman samantyylinen haaste kuin tämä, (tosin paljon pidempi) mutta päätin tämän silti tehdä. Piti oikein lukea vanha haastepostaus läpi, etten vaan jauha samoja asioita toiseen kertaan. Lisäsin edelliseen haasteeseen pilakuvia, joten ajattelin jatkaa tätä tapaa ja lisätä tähänkin postaukseen joitakin kuvauksien aikana napattuja hölmöjä kuvia haasteen mausteeksi! :D


HAASTEEN TARKOITUKSENA on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä. 
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee kertoa kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Eikä saa haastaa sitä, kuka haastoi sinut!


11 faktaa minusta:

• Oon syntynyt Turkin pääkaupungissa, Ankarassa.

• Mulla ei ole toista nimeä. Musta olisi kyllä todella ihanaa omistaa toinen nimi. Ala-asteella valehtelin luokkatovereilleni mun toisen nimen olevan Lisa, Mona-Lisa. Ollaan naurettu tälle mun ystävieni kanssa jälkeenpäin ihan hulluna, musta toi on vaan niin koomista. Lapsilleni haluaisin ehdottomasti antaa toiset nimet. 

• Oon mielestäni aika tunteellinen ihminen. Nauran erittäin helposti ja todella usein. Nauraminen on varmaan maailman ihanin asia mitä voi olla! Oon myös empaattinen ja aika herkkä; vollotan aina draama/rakkauselokuvissa, kyyneleet alkavat valua heti surullisen ja tunteikkaan scenen kohdalla. Itken myös jos musta tuntuu jokin asia todella pahalta tai oon oikeasti ihan rikki. Harvemmin kyllä suutun, mutta jos jokin asia oikeasti ottaa hermoon, niin silloin kyllä avaan suuni. En myöskään harrasta pitkävihaisuutta.  

• Oon aikalailla kaikkiruokainen, mutta mulla on pikkuruinen lista niistä mitä en MILLÄÄN pysty raakana syömään; paprikaa, maissia, oliiveja ja herneitä. Paprika ja oliivi menee pizzan päällä ja hernekeittohan on ihan mun lemppareita. Oon kovasti yrittänyt opetella syömään näitä kaikkia, varsinkin paprikaa ja oliiveja, jotka ovat erittäin terveellisiä. Kesäisin grillatessa oikein kadehdin niitä, jotka mussuttavat sitä hyvännäköistä maissia naamaansa. Se näyttää niin pirun hyvältä, mutta maku ei ole ihan sitä miltä se ulkoa näyttää. But I'm working on it!

• Mun tämänhetkinen lempparijumppa on ehdottomasti Grit Strenght! Oon vähentäny mun jumppailuja ja lisännyt enemmän salitreenejä, mutta tää tunti on sellanen, mistä en voi millään luopua. Käyn siellä rääkkäämässä itseäni melkein pyörtymisen partaalle kerran viikossa ja voi jukra kun mä rakastan sitä! Se sykkeen äärirajoille vieminen on ihan sairasta touhua, mutta hullulla tavalla todella ihanaa. No pain, no gain baby - niinkuin meidän ihana jumppaohjaaja tänään siellä meille huusi! Uskomatonta miten puolessa tunnissa saakaan itsestään niin paljon irti. Mietin aina ennen sitä treeniä, että ''shit, here we go again'' - tunnin jälkeen on taas puolestaan ihan voittajafiilis!

• Rakastan mun työtäni ylikainen! Se on varmaan tullut monelle selväksi, mutta pakko se oli tähänkin laittaa. Ja jos siellä joku ei vielä siis tiedä, niin työskentelen vaateliike Gina Tricotissa. Nuorena likkana sitä aina haaveili tekevänsä töitä vaateliikkeessä, muttei koskaan uskonut sen päivän oikeasti tulevan. Oon kyllä ikionnellinen siitä, että tämä mun unelma on käynyt toteen ja todistin silloin myös itselleni sen, miten kaikki voikaan olla mahdollista. Tää on ehdottomasti sellainen työ, jonka parissa viihdyn ja jonka tekemisestä aidosti nautin.  

• Mä en koskaan lähde kotoa ilman rannekelloa. Mulla on AINA kello kädessä ja jos ei ole, niin oon sen luultavasti unohtanut kotiin - silloin olo on kyllä niin alaston kun vaan ikinä voi olla!  

• Oon hulluna tatuointeihin. Musta ne ovat erittäin kiehtovia ja rakastan kuunella ihmisten omia tarinoita tatuoinneistaan. Välillä telkkua töllöttäessä tulee katsottua Miami ja LA Inkkiä ja voi tsiisus kun alkaa siinä himoittamaan se oman tatuoinnin hankkiminen. Kuitenkin oon tosi tarkka siitä, mitä haluan mun ihooni ikuistaa. Haluan harkita sitä pitkään ja kunnolla, etten tuu sitä jälkikäteen katumaan. Tulevaisuudessa haluaisin mulle tärkeän tekstin ihooni kaunokirjaimilla. 

• Ihailen itsevarmoja ja omanarvon tuntevia naisia, jotka eivät ympäristön paineiden takia lasittaudu siihen kapeaan muottiin, missä ulkonäkökeskeisyys ja langanlaihuus on avainsanoja. Mun mielestä on kuitenkin tärkeintä, että ite viihtyy omassa kropassaan ja voi henkisesti hyvin! Oli sitten pitkä, lyhyt, laiha tai pyöreä - jokaisella meillä on oikeus olla onnellinen ja tuntea olonsa rakastetuksi.

• Pelkään kaikenmaailman ötököitä ja hyönteisiä kuollakseni, varsinkin kaikkia ampiaisen sukulaisia. Kesäisin tuolla meidän takapihalla aurinkoa ottaessa oon saanut moneen kertaan juosta henkeni edestä niitä pirulaisia pakoon sisälle. I hate them.  

• En voi yksinkertaisesti elää ilman musiikkia. Salilla treenaaminen ei oikein maistu, jos oon unohtanut kuulokkeet kotiin ja kotona siivotessa en saa oikein mitään aikaiseksi ilman musiikin kanssa jammailua. Saan siitä niin paljon energiaa ja tuun aina todella hyvälle tuulelle. Kuuntelen päivittäin musiikkia, oli mulla sitten hyvä tai huono päivä. 


Saran kysymykset:

 Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa viisi miljoonaa? - Härrreguuud, ostaisin itselleni ja perheelleni tuolla summalla vaikka mitä! Ensimmäisenä hankkisin varmasti uuden säihkyvän auton itselleni, sillä sellainen tulisi nyt todellakin tarpeeseen ja ikioman luksuskämpän, jonka sisustaisin upeasti. Osan tietenkin säästäisin ja varmasti myös lahjoittaisin! Tulevaisuus näyttäisi aika kirkkaalata, mutta eläisin silti ihan samanlaista elämää kuin nytkin. :)

 Seuraava hankintasi? - Luultavasti uusi talvitakki tai läppäri!

 Hauskin muistosi kesältä 2013? - Apua tää on aika vaikea, sillä niitä kertyi aivan liikaa! Ehkä sellanen mitä en tuu ikinä unohtamaan oli se, kun olimme kesällä perheeni kanssa lähdössä kotimaahamme lomailemaan ja vasta lentokentällä lähtöselvityksessä Mamma huomasi, että oli ottanut veljeni vanhentuneen (eli ei- voimassaolevan) passin mukaansa uuden sijasta, jotka me uusittiin viimevuonna. Nauroin ihan törkeen hulluna, enkä mä pystynyt hillitsemään itseäni. Saatiin onneksi väliaikinen passi vieressä sijaitsevalta poliisiasemalta veljelleni hankittua ja lennot sujuivat ihan ongelmitta, mutta huhhuh sitä seikkailun määrää. :D 

• Missä toivot olevasi viiden vuoden päästä? Asuvani ulkomailla (Lontoossa varmaankin) murun kanssa ja tehdä töitä muodin parissa.

• Mikä on paras lukemasi kirja?En harrasta kirjojen lukemista. Shame on me! :( 

 Mitä jääkaapistasi löytyy aina?Sieltä löytyy aina maitoa, siis iiiiihan aina!

 Lempihedelmä? - Ehdottomasti satsuma. Söin niitä tänäänkin seitsemän kipaletta, nam!

 Suurin saavutuksesi elämässä? - Ensimmäisenä tulee mieleen ylioppilaaksi pääseminen, se taitaakin olla tällä hetkellä mun suurin saavutus. 

 Ihanin juttu mitä mies on tehnyt vuoksesi? - Timppa on tehnyt vaikka mitä ihania juttuja mun vuokseni, mutta kaikista tuorein ja ehkä ihanin oli se, että hän heräsi ennen mua, meni valmistamaan mulle maailman täydellisimmän aamupalan ja toi sen mulle sänkyyn mussutettavaksi. Heräsin ja olin niin yllättynyt sekä tottakai onnellisuudesta sekaisin, että unohdin ihan kokonaan ikuistaa aamupalani teille. Ehkä ensi kerralla sitten. ;)  

 Kuvaile tyyliäsi kolmella sanalla? - Monipuolinen, kokeileva, trendikäs.

 Mitä kosmetiikkatuotetta ilman et voisi elää?Meikkivoide!



Kysymykset seuraaville:

Mistä kolmesta asiasta et ikinä luopuisi?

• Saisit tilaisuuden matkustaa mihin tahansa maahan, mihin lähtisit?

Hulluinta mitä olet koskaan tehnyt? 

Mistä haaveilet? 

Saisit muuttaa itsessäsi yhden piirteen, mikä se olisi? 

Mitä ilman et pärjäisi? 

Mikä on mottosi? 

•  Rauhallinen koti-ilta vai ulos viihteelle?  

• Mieluisin urheilulaji, jota harrastat?

Mitä et voi sietää? 

Lempiblogisi?


Haastan:







 Matildannas 




Mulla näytti taas irtoavan tota tekstiä, jonka takia tästäkin haastepostauksesta tuli aika laaja, toivottavasti ette nukahtaneet jo heti alkumetreillä! 



28 kommenttia:

  1. Hahahahah vitsi mitä kuvia :DDD Ihan törkeen hyviä!! Ja ihania varsinki nuo faktat! :) Kirjotat kyllä tosi miellyttävää tekstiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahaahaha!!! Noh, välillä täytyy niitä ''onnistuneitakin'' otoksia tänne blogin puolelle laittaa :'''DDD

      Voiiettä, kiitos paljon! Itte oot ihana <3 Toivottavasti jaksat tehdä tän haasteen ;)

      Poista
  2. Haha, voi ei miten söpöjä kuvia :'D<3 Löysin kyllä taas monia samanlaisia juttuja, mitkä oisin voinut itsekin kirjoittaa :-) Pakko kyllä toteuttaa tää, nyt on niin hyvät kysymyksetkin ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah, kiiitos Emilia <3 Toteuta ihmeessä!! Eikä se haittaa ollenkaan jos sieltä löytyy samoja faktoja kuin mitä täällä, kertoo ihan siitä, että ollaan jossain määrin aika samanlaisia ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kyllä sitä välillä pitää vähän hassujakin kuvia itsestänsä lisätä :''DD Kiitos Janina <3

      Poista
  4. En kestä miten ihania kuvia♥:DD Mulla on itelläki noita "onnistuineita, huippuotoksia" varastossa...pitäis varmaan koota kans niitä johonki postaukseen:D Ja kiiitoksia haasteesta, oon noita jo aikas monta tehny, pitää kattoa innostuisinko vielä uudestaan -ainaki oli hauskat kysymykset!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha, kiiiitos ihana <3 Musta on niin hauskaa katsoa noita ''huippuotoksia'' ja hei ehdottomasti teet jonkun postauksen niistä! :D Jos faktoja et enään keksi niin vastaa vaikka edes noihin mun kysymyksiin ;)

      Poista
    2. Sitten vaan vastailemaan kysymyksiin <3

      Poista
  5. Ootko koskaan tehny videopostausta? :) mietin vaa et se ois voinu olla kivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti ole :( Mulle ollaan ehdotettu videopostausta todella monta kertaa, mutten ole koskaan saanu sellaista aikaiseksi. Täytyy varmaan yrittää jos rohkenisin puhumaan kirjoittamisen sijasta sille kameralle! :D En tiedä mistä mä edes höpöttelisin kameralle...?

      Poista
  6. NOI KUVAT!<3 haha oot siis niin kaunis vaikka noi onkin "epäonnistuneita". Ylisöpö! :DDD Ja kiitos haasteesta ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ylisöpö tosiaan... :D Hahahaha kiitos kuitenkin muru <3 Eipä kestä kiitellä, nyt vaan hommiin ja postausta tekemään;)

      Poista
  7. Tosi kiva postaus ! :) Ensin en lukenut tekstiä, vaan katselin vain kuvia... Ihmettelin miksi kummassa oot valinnut ton ensimmäisen "poseerauksen" asukuviin :D Sitten luin ja johan selkis! Hauska!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiiiikä! :DDDD Voin vaan kuvitella sun hämmentyneen ilmeen, '' whatta heeelll...?! '' Mutta mukava kuulla, että tää oli sun mielestä kiva postaus, kiitos paljon <3

      Poista
  8. Voi kiiitos ihan hirmuisesti haasteesta! <3 Olen vielä kahen vaiheilla toteutanko tämän mutta let's see ;)
    Kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä kiitellä, ajattelin että jotain vaihtelua tähän bloggaamiseen ;) Hahahahaha kauniista kaukana, mutta kiitos ihana <3

      Poista
    2. Onhan superkauniita, vaikka "epäonnistuneita" ovatkin! ;)

      Poista
    3. Voiettä kun oot niin ihana, kiitos <3

      Poista
  9. Oii tulipa tästä kiva ja haahahh ihania kuvia x)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli ehkä liian pitkiä faktoja (taas) mutta toivottavasti moni jaksoi lukea! :) Voi kiitos ihanuus ;D <3

      Poista
  10. Voi ihanaa Mona, superkiitos haasteesta :)) !! Kröhön mulla on yksi jos toinenkin haaste vielä toteuttamatta, mutta enköhän jossain vaiheessa saa väsättyä tämänkin aikaiseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, eipä kestä kaunotar <3 hahahahah, ei sen väliä, teet ne sitten kun aikaa löytyy ;)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi