11. syyskuuta 2013

My weeks from iPhone

Mulla ei ole nyt oikein teille mitään kunnon kuvamatskua tänne laitettavaksi, joten tyydytäänkö vaihteeksi mun iPhonen kuva-albumin kätköihin ja napataan sieltä muutama hassu kuva. Päätin lisätä teille tänne joitakin jo Instagramiin lisättyjä kuvia sekä ihan sellaisia never seen footageja. Niin tosiaan, mut löytää sieltä Instagramin maailmasta nimellä monagolparian. :)


1. Naamakuva parin viikon takaa. Taisin olla valmistautumassa töihin. // 2. Olin metsästänyt tuollaista hiuskorua jo vuoden alusta, jopa siellä meidän Lontoon reissullakin etsiskelin tällaisen perään, muttei tullut mitään kivaa vastaan. Törmäsin kesän alussa Bikbokissa tähän aivan ihanaan hiuskoruun, jonka ostoa mä en harkinnut sekuntiakaan. Tää on vaan niin upea! // 3. Olin menossa tsekkaamaan rakkaiden ystävieni kanssa uuden leffan nimeltä White House Down, jossa kuuma  päänäyttelijä sekä tuleva mieheni Channing Tatum esiintyy. ;) Törkeen hyvä elokuva, suosittelen! // 4. Kukkuluuruu. Uus pipo Ginasta ja uudet sormukset H&M:stä. 


5. & 6. Syyskuun ensimmäinen päivä lähti ihanalla tyttöjenillalla käyntiin. Näiden tyttöjen kanssa nauru ei kyllä lopu koskaan, meinasin jopa pissata housuun samalla kun tukehduin omaan nauruuni. Tällaisia tyttöjeniltoja voisi olla useamminkin, kiitos! // 7. & 8. Timon täti, Janen äiti, Kaylan mummi, (en osannut päättää näiden kaikkien väliltä, joten laitoin samantein kaikki) täytti tässä kuussa vuosia! Paikalla oli myös Monatädin oma kullannuppu, joka jaksoin hymyillyttää meitä kaikkia taukoomatta. Vaikkei Kayla olekkaan oikeasti mun ''veljen/siskonlapsi'' niin pidän häntä kuin omaani. Rakastan tätä pientä prinsessaa niin paljon, etten osaa sitä edes sanoin selittää. 


9. Työasua. Maksimekko, neule ja kaulahuivi mistäpä muualtakaan kuin Gina Tricotista, kengät ovat puolestaan naapurista, elikkä H&M:ltä. // 10. Rakastan mun king size bediä niin paljon, että mun on oikeasti joskus niin vaikeaa nousta tuolta sängyn pohjalta aamuisin. So warm, cozy and soft. // 11. Oon niin onnellinen siitä, että sain mahdollisuuden tehdä yhteistyötä Daniel Wellingtonin kanssa. Jos seuraatte DW:tä Instagramista niin voi holymoly, huomasitteko, että he olivat lisänneet mun kuvani sinne. I was feeling quite honoured. :') Haluan vielä tässä erikseen kiittää teitä kaikkia ihania sydäntä lämmittävistä kommenteista ja kehuista, joita jätitte mun kuvaani Instagramiin ja Sail away- postaukseen. Mulle tuli niitä lukiessa niin super hyvä fiilis ja siinä samalla teki mieli tirauttaa muutama onnenkyynel ihan vain sentakia, että mulla on maailman ihanimpia lukijoita. Olette parhaita, kiitos! // 12. Esitän tässä varmaan jotain mademoisellea ennen töihin lähtöä. Olin niin innoissani, kun Ginaan rantautui reilu viikko sitten uuden kampanjan myötä noita ihania hattuja, jonka kotiuttamista suunnittelinkin ja josta oonkin täällä aikaisemmin maininnut hankkivani. Nyt mulla on ikioma sellainen, I love it! 


13. Siirrytään nyt viime viikonloppuun, josta mulla onkin vähän enemmän kerrottavaa. Lähdettiin tosiaan perjantaina Helsinkiin Timon veljen, Vun ja hänen tyttöystävänsä Miran luokse viikonlopuksi. Timpalla oli siellä jalkapalloturnaus lauantaille ja mä lähdin tällaisena futarivaimona matkaan mukaan. Kuvassa ollaan junassa matkalla pääkaupunkiseudulle. // 14. Zarassa shoppailemassa. // 15. Lauantaina Timo ja hänen veljensä lähtivät jo heti aamusta kohti turnausta, mutta me tytöt päätettiin jatkaa meidän kauneusuniamme vielä hetken aikaa. Vietettiin lauantaina kyllä aivan ihana päivä yhdessä Miran kanssa. Päästiin tutustumaan toisiimme sanoisinko paljon paremmin. Shoppailtiin ja lounastettiin vakkari Vapianon sijaan aivan huippu hyvässä salaattibaarissa nimeltä Factory, josta saa aivan armottoman kokoiset salaattiannokset. // 16. Oooleee ole ole oleeeee! Arvaattekin jo varmaan, että pojut voitti koko helkutin turnauksen! Siis voiiiettä sitä ilon määrää. Meillä oli lauantaille monta hyvää syytä lähteä juhlimaan; poikien voittoa, kyyhkyläisten Vun ja Miran viidennettä vuosipäivää, heidän epävirallisia tupareitaan, mun aikaisia synttäreitäni, Espanjan voittoa ja tietenkin tätä ihanaa elämää. 


17. Päälläni oleva Zaran jumpsuit ei pääse tässä kuvassa oikeuksiinsa, mutta lauantai-illan asu muodostui kuitenkin siitä, kultaisista koruista ja mustista killer platform korkokengistä. // 18. En tiedä mitä mieltä te olette Helsingin Tivolista, mutta tää oli mun ensimmäinen kerta kun selvisin sinne toiseen kerrokseen saakka. Nyt mulle on muodostunut oma mielipide tästä yökerhosta; holy mother lord miten hyvää MUSIIKKIA! Terveisin tecnon ja housen ystävä. En oo koskaan reivannut niin paljon yhden illan aikana, sillä mun jalat oli aamulla ihan turvoksissa kaiken sen tanssimisen jäljiltä. Samassa baarissa oli aivan uskomattoman paljon meidän kavereita, joiden kanssa tuli vietettyä hullun hauska ilta!  // 19. Mun mussukat, Vu ja Mira. // 20. That's me enjoying the night to the fullest! 




12 kommenttia:

  1. Siis toi maksihameasu on IHANA! <3

    VastaaPoista
  2. Toi hiuskoru sopii sulle kyllä ihan täydellisesti! :) se on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww, kaunis kiitos Ilona <3 Se on kyllä niin ihana munkin mielestä :)

      Poista
  3. Voi miten hyvä mieli mulle tuli taas sun postauksesta! <3;D Ei olla törmäilty pitkään aikaan GoGolla, mutta ehkäpä tuun joku päivä käymään Ginassa..mun on pakko päästä shoppaileen kaikkia niitä ihania syysuutuuksia!

    -Julia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooh, niin ihana kuulla! Kiitos <3

      No ei kyllä ollakkaan! Oon alkanu käymään enemmän siellä kuntosalin puolella ja jättäny ne jumpat vähän vähemmälle. Mutta toivottavasti törmätään siellä tai sitten siellä työpaikan puolella! Tuu ihmeessä shoppaileen, sinne tuli tänään taas uus kuorma ihania uutuuksia. Tässähän ei kohta pysty enään säästään kun haluaa vaan haalia kaikki ihanat vaatekappaleet myös itselleen! :D

      Poista
  4. Hei, mistä saan samanlaisen hiuskorun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin omani kesän alussa Bik Bokista, elikkäs en tiedä myydäänkö niitä siellä enään. :( En osaa kyllä yhtään sanoa, että myydäänkö tällä hetkellä liikkeissä tuollaisia hiuskoruja?

      Poista
  5. ihana pipo!! mistä oot löytäny? :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi