16. syyskuuta 2013

Birthday dinner

Keskiviikkona tuli taas yksi vuosi lisää mittariin. Ikää kertyi nyt kaksikymmentäyksi vuotta ja täytyy sanoa, että tää luku on mulle niin mieleinen. Tähän voisin ilomielin jäädä, sillä tästä vanhemmaksi en halua enään kasvaa! :D 

Mun päiväni oli kerrassaan ihana, siis aivan uskomattoman ihana. Puhelin soi, viestejä sateli sekä facebookissa onniteltiin aamusta iltaan taukoomatta ihan koko päivän. Sydäntä lämmitti niin mukavasti kuinka perhe, sukulaiset, läheiset ystävät, tuttavat sekä vähemmän tuttavat muistivat mua ihanilla onnitteluillaan. :') Mun rakas ystäväni Wini toi mulle yllätyksenä kukkia töihin tuolloin keskiviikkona. Mun hymyni kuulkaas räjähti ihan kuuhun saakka ja sitä riitti koko loppupäivälle. Onnistui piristämään mun jo hyvin alkanutta synttäripäivää tuplasti enemmän, kiitos rakas vielä täälläkin ylisöpöstä kukkakimpusta! Sain Winin mukana äitiltän lähettämän lounaan paketissa lämpöisenä töihin juuri ennenkuin olin valumassa tauolleni, mikä mainio ajoitus ja aivan ihana toinen pikku ylläri. Synttäreitteni kunniaksi päätin piristää myös rakkaita työkavereitani suklaalla ja suussa sulavilla nameilla, jotka menivät kaupaksi alta yksikön! 


paita Gina Tricot / housut Zara / kengät Mango / takki H&M / kaulahuivi Mulberry / kello Michael Kors


Olimme sovinneet mun kahden lapsuudenystäväni Shirinin ja Turusken sekä Tikvinin kanssa, että lähdetään synttäri-illalliselle mun työpäiväni jälkeen. Shirin ja Turuske eivät olisi päässeet juhlimaan mua viikonloppuna, jolloin synttäreitäni juhlistin, sillä he olivat luvanneet aikaisemmin yhteiselle ystävällemme lähteä viettämään hänen syntymäpäiväänsä samana viikonloppuna toiselle paikkakunnalle. Miksi uskomattoman monella on syyskuussa synttärit? Mun kuudella ystävällä oli mun kanssa samalla viikolla synttärit ja lisää on vielä tulossa. Ihme synttärisyyskuu!? Lähdimme tosiaan tyttöjen kanssa nauttimaan Intialaisista aterioista ravintolaan nimeltä Nanda Devi, joka on varmaan parhain Intialainen ravintola minkä tiedän täällä Tampereen seudulla. Tyytyväisinä asiakkaina jatkettiin matkaamme sekä iltaamme Café Europaan, jonne valui älytön määrä mun ihania ystäviäni onnittelemaan ja istumaan iltaa meidän kanssamme. Joku heitti mainion idean pelata Aliasta - no me kaikki tietenkin innostuttiin tästä ja alettiin siinä sitten pelaamaan kuuluisaa sananselityspeliä! Ihan huippu lautapeli mun mielestä. Oltiin varmaan koko paikan äänekkäin pöytä, sillä niitä sanoja selittäessä innostuneena, hermostuneena ja jännittyneenä se äänen voluumi voimistuu. Tunnistan itseni ainakin tästä! Innokas selittäjä... :D

Ihana synttäriviikko on nyt takana! Huomenna suunnitelmissa olisi laittaa tänne itse synttäriviikonlopusta
vielä postausta, elikkäs stay tuned. ;)




14 kommenttia:

  1. Superihana asu! Sopii värien puolesta sulle todella hyvin!

    VastaaPoista
  2. En oo ikinä käynyt intialaisessa ravintolassa mutta näyttää ihan sairaan hyvältä!!!:) Onnea vielä kerran kaunille 21-vuotiaalle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooohhh etkö?!?! Sun on jokupäivä pakko käydä testaamassa, mmmm niin hyvää! ;)

      Kiiitos upeus onnitteluista! <3

      Poista
  3. Voi kuulostaa ihanalta synttäripäivältä, mullekin kelpais tommoset ihanat pikku yllärit pitkin päivää:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se kyllä olikin :') Hassua miten tuollaisista ihan pienistäkin jutuista voi tulla niin hurjan iloiseksi! <3

      Poista
  4. Mitä ruokia söitte tuolla? :) täytyy mennä kokeileen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilattiin kaikki kanaruokaa, hahaha! ;) Kaks tilas kanaa ja cashewpähkinää miedossa kermacurrykastikkeessa ja toiset tais ottaa kanaa kermaisessa tomaattikastikkeessa. Tulisuuden saa itse päättää, mutta suosittelen sitä mietoo jos ei hirveen mausteista (tulisesta) ruokaa pysty syömään. Tulisuutta voi lisätä kyllä ihan chilillä sitten jos ei ollutkaan niin tulista. Maisteltiin toisiltamme annoksia ja kaikki oli kyllä älyttömän hyviä! Otettiin siihen kylkeen myös Raithaa, joka on sellanen perinteinen Intialainen lisäke ruoan kanssa; se sisältää jogurttia, sipulia, kurkkua ja tomaattia, nam! Tilattiin kahta eri Naan leipää, valittiin valkosipulilla maustettua naanleipää ja ohut tuore täysjyväleipää. Molemmat oli todella hyviä, mutta itse kun tykkään valkosipulista niin se oli enemmän mun makuun! Riisi ja salaatti tosiaan kuuluu siihen ateriaan. :)

      Kannattaa kyllä käydä, suosittelen lämpimästi!

      Poista
  5. Ei vitsit Nanda Devi on niin ihana paikka! Ja siis se ruoka, aaaahh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhh niiin on mustakin! ;) Valuu jo kuola.....

      Poista
  6. Voi ihana toi paita ! :) Ja namm, nyt tuli nälkä vaikka reilu tunti sitten tuli just syötyä.. turmiollisia kuvia :D

    -Maria

    http://dejiss.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih niin se kyllä onkin! <3 Ostin saman paidan myös tummansinisenä kun en osannut päättää näiden kahden värin väliltä :D Hhahahahaha, tiedän tunteen!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi