19. elokuuta 2013

Yesterday's


takki ja toppi Gina Tricot / housut Vero Moda / kaulakoru ja balleriinat H&M / laukku Louis Vuitton

Oli ihanaa päästä eilen pitkästä aikaa kuvaamaan näitä ei iphone kuvia tänne blogin puolelle Timpan kanssa. Pelkään, että tuo mun sotilas alkaa pikkuhiljaa pyytämään jotain palkkaa näistä kuvauskeikoista, hahahah! 

Nyt kuitenkin itse asukuviin! Eilen tallustelin mun ihanissa Vero Modan kesän hirmualeista löydetyissä päntseissä, jotka lähtivät mukaan alle kymmenellä eurolla. Mun kukkaroni ei todellakaan kärsinyt näiden ihanuuksien kohdalla! Oon aivan hullaantunut näihin, sillä housujen väriyhdiselmä on mun mielestä niin piristävä, erilainen ja ne muistuttavat vähän kukkakuosia, jota rakastan edelleenkin. Kuvassa säteilevä kaulakoru on iiiiiikivanha, siis kieltämättä oon ostanu sen varmaan sata vuotta sitten henkkamaukalta. Löysin sen kesän alussa meidän kellarin uumenista isosta ikean pussukasta, jonne olin valikoinut läjän kirppistavaraa. Etsiskelin sieltä jotain aivan muuta, jolloin törmäsin tähän ihanaan pastellinväreillä maustettuun kaulakoruun. Mietin siinä ihan hämmentyneenä, että mitä ihmettä oonkaan silloin ajatellut kun oon sen tuonne pimeyteen heittänyt. Käykö teillekin joskus niin, että kun kyllästyy johonkin vaatekappaleeseen, asusteeseen tai kenkiin niin myöhemmin niihin rakastuukin uudelleen? Oon kohdannu tähän ilmiöön monestikin omalla kohdallani. Hassua. Takki on puolestaan vallottanut mun koko sydämeni. Sain vihdoin siitä parempaa kuvaa tänne, josta hieman fiilistelikin mun Clothes from Gina Tricot - postauksessa. Se on ollut mulla oikein kovassa tehokäytössä siitä lähtien kun sen ostin - simply loving it!




18 kommenttia:

  1. Mieletön asu!!! Niin täydellinen <3

    VastaaPoista
  2. upea kroppa ja upea nainen!

    VastaaPoista
  3. Ihanan herkkä yhdistelmä! Oon kokeillut vaikka kuinka monia printtipöksyjä kaupassa, mutta yksiäkään en ole vielä uskaltanut kotiuttaa. Taitaa muoti mennä musta ohi ennen kuin osaan ne johonkin yhdistää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä oot Annika Ihana! <3

      Sun täytyy rohkeasti lähteä uskaltamaan! Kotiuttamisen jälkeen kokeilet kotona eri paitojen ja kenkien kanssa yhdistelmää, niin varmasti sieltä löytyy upea combo!;)

      Poista
  4. Ton sävynen sininen on kyllä ihan täydellinen sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos todella paljon! :)<3

      Poista
  5. apua, rakastuinko mä taas siniseen näiden kuvien myötä!! toi toppi on söpö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, senkin söpöliini<3 Ihanaa, että sain näillä herätettyä sussa tollasia tunteita! ;D

      Poista
  6. Ihan mielettömän kauniita kuvia taas, Mona! Pus!
    -SANNI:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww! Kiitos ihanainen, ikävä sua <3

      Poista
  7. Oi tässä asussa oli jotenkin ihana värimaailma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos kovasti :) <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi