21. elokuuta 2013

Sunnyday


jakku, paita ja sortsit Zara / kaulakoru Gina Tricot / balleriinat H&M / laukku DKNY / kello Michael Kors 


Eilen paistoi aurinko niin ihanasti ja lämpimästi niinkuin tänäänkin. Toivottavasti nämä lämpimät ilmat jatkuisivat vielä mahdollisimman pitkään. Tykkään pukeutua kesäisesti ja erivärisiin vaatteisiin, joten tuo syksyn värimaailma ei ihan houkuttele, ainakaan vielä. Toki on ihana käpertyä lämpimiin neuleisiin ja kaivaa ne rakkaimmat bootsit sekä nahkarotsit esiin syksyä varten, mutta oon niin kesäihminen kun vaan olla ja voi. Kunpa voisin asua maassa, jossa aurinko porottaisi ympäri vuoden - en kyllästyisi siihen koskaan. 

Eilen mun ylläni näkyi aikalailla Zarassa tehtyjä ihania ostoksia, jotka on tämän kesän aikana löytäneet tiensä mun vaatekaappiin. Jakun ja sortsit ostin meidän Ruotsin reissulta huikeiden alennusten joukosta ja paita tuli kotiutettua muutaman muun ihanuuden kanssa sieltä meidän pieneltä Turku visiitiltä. Ostin silloin myös upean pinkin värisen jakun, jota oon metsästäny koko viime kevään! Se on vaan niin täydellinen. Jakku vilahtikin yhdessä mun Instagram kuvassa, jonka lisäsin viime viikolla sinne. :) 

Eilen tosiaan käytiin Timon kanssa leikkaamassa mun tukkaa näiden asukuvien jälkeen ja tehtiin ihana syvähoito siinä samalla. Timon entinen työnantaja Late ystävällisesti tarjoutui ottamaan meidät vastaan hänen liikkeseensä taiteilemaan mun tukkaa kaikessa rauhassa. On se parempi siellä leikata tukkaa, kun on mukavat tuolit ja kaikki tarvittavat tarvikkeet ympärillä, kun kotona jakkaralla, selkä kyyryssä ja lopuksi yllläri mun täytyy ne hiukset sieltä imuroida. Kakshaaraset latvat saivat taas melkosta kyytiä ja syvähoidon jälkeen mun hiukseni tuntuivat niin pehmeiltä - tuntuvat edelleenkin. Olinkin ikävöinyt näitä Timon tekemiä ihania hiusten hemmotteluhetkiä. :) 




14 kommenttia:

  1. älyttömän kaunis!!! <3 upee asu jälleen kerran!

    VastaaPoista
  2. Mikä täydellisyys!! Oon etsiskelly tollasta samanlaista klassista jakkua vaikka kuinka kauan! Aaaahh mä haluan tuon<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos <3

      Hei kuule sama täällä! Olin kanssa jahdannu tollasta ties kuinka kauan, kunnes mä sitten bongasin tän yksilön sieltä rekistä! :)

      Poista
  3. Todella kaunis asu, niin kuin myös kantajansa:) Täytyypi jäädä seurailemaan sun blogia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 Uusia lukioita on aina ihana saada, lämpimästi tervetuloa seurailemaan!:)

      Poista
  4. upea asukokonaisuus <3 ja ai että ku mä niin rakastan sun tyyliäsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän oikeen punastuu, kiitos kovasti ihanista sanoista :') <3

      Poista
  5. Sattumalta eksyin sun blogiin, täytyy käydä vilkuilemassa useamminkin. Upea tyyli, upea laukku, upea sinä!:)
    www.gold-script.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että eksyit ja jätit pienen merkin visiitistäsi, lämpimästi tervetuloa seurailemaan:)
      Kiitos paljon ihanasta kommentista <3

      Poista
  6. Pakko kommentoida taas :D Ihana asu ! Näyttää tosi hyvältä... <3

    -Maria

    http://dejiss.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooot niiin sulonen, kiitos näistä kaikista ihanista kommenteista :') Mukava kuulla, että oot asusta tuota mieltä, kiitos <3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi