30. elokuuta 2013

Leather is back



neule ja sormukset H&M / pitsimekko, hapsulaukku ja nahkatakki Gina Tricot / kengät Dinsko / kello Michael Kors 


Eilen tuli lisättyä Instagramiin asukuva, jossa mulla komeili asun jatkeena ihanat Hunterit. Mun piti tosiaan lähteä aluksi niillä tallustelemaan kaupungille, sillä luulin sateen alkavan ja ajattelin varautua. Juuri ennen kuin päätin lähteä ovesta ulos, mieleni muuttui ja vaihdoin ne sittenkin näihin bikerbootseihin. Mielestäni asukokonaisuus toimi näin paljon paremmin. Tykkään tästä erityisen kovasti, koska aussa piilee pieni kikka - laitoin lempi pitsimekkoni alle, jonka päälle sujautin toissapäivänä H&M:stä ostamani neuleen. Ystävilleni tämä meni läpi aluksi pitsihameena! :D Ainoa vaan mikä vielä kruunaisi koko paketin, olisi lierihattu, siis aaaaaihettä mä olen hurahtanut niihin pahasti. Eilen kaupungilla pyöriessämme törmäsin muutamaan täydelliseen sellaiseen ja pakko sanoa, että ne ovat aivan törkeen coolit. Mun on saatava sellainen syksyksi, oih!  

Mitäs muuten tykkäätte tästä asusta? :)




12 kommenttia:

  1. TÄYDELLINEN ASU!! <3

    VastaaPoista
  2. aaa, täydellinen asustus! toimii hyvin neuleen kans tuo "pitsinen hame" <;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin ne mätsää hyvin toistensa kanssa ;) Olet ihana, kiitos kovasti <3

      Poista
  3. Ihana asu! Sopii loistavasti noi bikerbootsit ton pitsihameen kanssa, hyvä kontrasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä sun kanssas:) Kiitos paljon <3

      Poista
  4. apua miten ihana asu! Voisin pölliä ton omaan osoitteeseen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha ihana, eikun pöllimään vaan;D Kaunis kiitos<3

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Tässähän oikein punastuu :') kiitos hirmusesti<3

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi