9. elokuuta 2013

Have a nice weekend!



En muista koska viimeksi olisin mun läppärini webbikameralla pelleilyt? - no viimeksi juuri äsken. Tässä sitä ollaan valmistautumassa töihin ja innokkaasti odottelen huomista mökkireissua. Kaksi ystävääni pitää melkoiset synttäripirskeet, joten saa nyt nähdä selviääkö kukaan meistä elävänä sieltä pois. Tämän päivän asua koitan saada teille vielä illalla kehiin, joten pysykäähän kuulolla.

Pitemmittä puheitta, (etten myöhästy bussista) aaaaaaivan ihanaa viikonloppua teille maailman ihanimmille lukijoilleni, you guys rock!;)




12 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis Mona <3

    VastaaPoista
  2. ihanaa, että postailet taas useammin! sun blogis on mun suosikkini, jonka takia odotan aina yhtä innolla sun uusia postauksia<3 jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooohh musta on niin ihanaa kuulla, että oot tota mieltä :') Kiitos tuhannesti! <3

      Poista
  3. Mukavaa työpäivää ja mökkireissua!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Alessia! <3

      (tuli kyllä pieniä mutkia matkaan - huominen mökkireissu muuttukin mun osalta helsinkireissuks ;) kerron siitä lisää myöhemmin! hahahaa mun elämä on kyllä niin arvaamatonta, aina tapahtuu jotain! :D)

      Poista
  4. Vautsi! :) Oot aina yhtä upeena! Hei olis yks kysymys.. Ootko ikinä valkaissut hampaitasi? :) Jos oot niin millä tuotteilla?

    <3:llä Pauliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä olet ihana, kiitos kovasti<3

      Kerran oon kokeillu sitä apteekista saatavaa hampaiden valkaisu hammastahnaa, mutta en ikinä huomannu mitään hirveetä eroa sen käytön aikana. Olin ehkä hieman malttamaton sen suhteen ja muutenkin mua ärsytti, kun se tahna ei vaahtoudu suussa samalla tavalla kuin muut tahnat. :D Muita tollasia hammasjuttuja en ole kokeillu! :)

      Poista
  5. Pääsitkö nyt mihinkään kouluun?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti päässyt kouluun, pienestä oli kiinni, mutta ei. Ei paikka auennut. :(
      Mua harmittaa todella paljon, mutta mulla on työn alla suuria haaveita ja erilaisia suunnitelmia, jotka toivottavasti toteutuvat lähiaikoina! :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi