29. elokuuta 2013

Happy

Tosi moni on multa tämän heinäelokuun aikana tullut kyselemään, että pääsinkö mä nyt sinne kouluun? - En. En päässyt. Se oli mulle tosi iso pala purtavaksi. Tää oli toinen kerta, kun tuskahiki ostallani ne pääsykoekirjat ahkerasti luin ja siinä stressin alla montakin kyyneltä tirautin, koska mä sinne kovasti halusin ja taso oli todella kova. Onneksi mulla on ihana perhe, kultainen poikaystävä ja rakkaat ystävät ympärillä, jotka lohdutti mua ja tsemppas nostaan pää ylös sekä jatkamaan eteenpäin. Mun maailma ei siihen tietenkään kaatunut, vaikka tottakai harmitti, vaan jatkoin täysillä eteenpäin. Ensi vuonna sitten uudestaan ja oikein ryminällä. Oon tässä kuitenkin tullut sellaisiin ajatuksiin, että hakisinkin opiskelemaan jotain aivan muuta ensi vuodeksi, mutta katsotaan mitä mieltä oon sitten silloin. Tässä on ollut paljon muitakin asioita kaiken tämän ohella joiden kanssa oon kamppaillut, mutta onneksi kaikki on nyt paremmin kuin koskaan! Tiesin kuitenkin sen, että kun yksi ovi sulkeutuu niin ehkäpä sieltä avautuu sitten muutama muu. Edellinen ja tämä viikko ovat olleet aivan huikeita ihanien uutisten myötä, enkä mä pysty millään lopettamaan tätä hymyilemistä. Äitini allekirjoitti vihdoinkin sopimuksen Liikuntakeskus GoGolle ja toissapäivänä veljeni laittoi mulle kuvan paperilapusta, johon hänelle myönnettiin ajolupa! Pieniä asioita, mutta tuovat niin paljon iloa elämään. Nyt voidaan treenata koko perhe yhdessä - mikä voikaan olla sen parempaa? Veljeni saa puolestaan kuskata meitä paikasta toiseen tästä lähtien! :D Tuutte varmasti kuulemaan merkittävimmät stoorit heti, kun niiden aika koittaa. Oon tällä hetkellä niin onnellinen ja rakastan mun elämääni. Tää vuosi on ollut jotenkin niin... mun vuosi. :) 

Aivan super ihanaa torstaita teille maailman ihanimmille lukijoille! Mä tästä lähen pikkuhiljaa tyttöjen kanssa shoppailemaan ja illalla leffateattereiden kuuluisan supertorstain houkuttelemana tsekkaamaan toimintaelokuvan, jossa polttavan kuuma näyttelijä Channing Tatum esiintyy. ;)




22 kommenttia:

  1. Ei muuta kuin pää pystyyn :)

    Mä aina ihailen tota sun blogin banneria, niin upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Emilia! Kiitos todella paljon <3

      Poista
  2. Mistä oot ton sun PIPON ostanu?!?! niin makee!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika pähee mun mielestä, hahaha! Se on Gina Tricotista ;)

      Poista
  3. aa, nyt löyty kyllä uus blogilemppari! sulla on jotenki aivan erityisen ihana tyyli ja olemus muutenki <: tätä blogia on mukava selailla, ihastella asuja ja lueskelle postauksia <: sait musta ehdottomasti uuden lukijan!

    mun omat höpinät löytyy täältä, jos kiinnostaa käydä kurkkaan <:

    http://matildannas.blogspot.fi/


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiedäkkään kuinka ihanaa oli lukea tämä sun kommentti, näkisitpä mun ilmeen! :') Upeeta, että sain susta uuden lukijan, lämpimästi tervetuloa! Kiitos paljon ihanista sanoista, tässähän oikein punastuu! <3

      Käympäs heti kurkkaamassa blogiasi ;)

      Poista
  4. Musta on tosi hienoa, että jaksat ajatella positiivisesti:) Ihanaa myös kuulla, että sun elämässä on tapahtunu jotain kivoja juttua, joiden kuulemista en tän perusteella malta odottaa! ;D Oot huippu, rakastan tätä blogia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tässä muulla selviä kun positiivisuudella ;) Itsekkään en malta odottaa, että pääsen ne teille kertomaan! Eikö se kuuluisa lause niin mene, että hyvää kannattaa odottaa? ;D Hahaha!

      Ooooih kiitos kovasti, lämmitit mukavasti sydäntäni tuolla viimeisellä lauseella :')

      Poista
  5. Keep it up sis! ;)

    VastaaPoista
  6. Liityin lukijoiden joukkoon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww ihanaa Noora!! <3 Ja tietenkin kiitokset tästä ;)

      Poista
  7. Voi sua, ihana asenne!! :) Kyllä kaikki vielä kääntyy just niinku kuuluuki :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanainen <3 Niin kääntyy, se on varma! :)

      Poista
  8. Olen pahoillani ettet päässyt kouluun, yritit parhaasi ja ensi vuonna yrität uudelleen!:> Olen itsekin tällä hetkellä super onnellinen, voin samaistua sun hyvään fiilikseen!:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista tsempeistä, ensi vuonna todellakin sitten uudella yrityksellä! Ei tässä mikään kiire opiskelujen suhteen ainakaan vielä ole;)

      Awww ihanaa<3 toivottavasti tää meidän hyvä fiilis jatkuu;)

      Poista
  9. Anteeksi, en ole kauheasti seurannut blokiasi (säännöllisesti), vain randomisti. Kiinnostukseni kuitenkin heräsi ja haluisin kysyä mihin kouluun hait? Toivon että jaksat pitää tuon tsempin yllä, se motivoi minuakin aina ajattelemaan positiivisesti! Täytyy varmaa alkaa enemän seurailemaan blogiasi, kun tulee niin hyvä fiilis.. :)

    -Anu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana olet! Ei haittaa ollenkaan, turhia anteeks pyytelet :) Hain kauppatieteita Tampereen yliopistoon ja liiketaloutta Tamkiin, näiden lisäksi hain myös muuallekkin, mutta nämä olivat ne minne tähtäsin. Ensi vuonna sitten uudestaan;)

      Niin ihanaa kuulla, että saan tätä motia ja positiivisuutta sinne ruudun toisellekkin puolelle:') Kiitos Anu kun jätit kommenttia! Toivottavasti jäät seurailemaan "säännöllisemmin" ;)

      Poista
  10. Apua, pakko kommentoida kanssa!

    En tiedä miksi, mutta jotenkin sun FB:n ja tän blogin seuraaminen on niin.. siis, tulee vaan hyvä olo; oikeesti. Mulla ollut niin vaikeaa ja masentaa, mutta aina kun eksyn tänne niin tulee sellanen motivaatio buusteri, että itsekin haluaa elää ja nimenomaan nauttia elämästä. Kiitos Mona! <3

    Sun kuvat on ihan uskomattomia btw! Malleiletko ihan säännöllisesti, kuulutko johonkin mallitoimistoon? I bet u do. ;)
    Itse olen ostamassa ihka ensimmäistä järkkäriä ja haluisin sulta udella (vielä tän verran), että mikä kamera sulla on, millä otat mm. tähän blogiin kuvia? Niin tarkkoja ja virheetömiä. :)

    Terveisin,
    Sanna-Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mä alan itkeen kohta! Kiiiitos Sanna-Mari aivan ihanasta kommentista :') Ihan superia kuulla, että saan tuollaisia tuntemuksia herättään sussa tän blogin kautta. Ja hei, kiitos ihan vain itsellesi <3

      Voiihhhettä, kiitos ihana <3 Nuorempana tuli käytyä turhankin kallis mallikoulu, jonka kautta sai sitten omat kuvat mallitoimiston sivuille. Taidan olla kirjoilla vielä siellä Fashion Model Agencyssä, täytyy muuten käydä kyllä tarkistaan se, hahah! Mutta tosiaan, en oo pitkään aikaan niitä hommia tehnyt. Yleensä poseeraan mun rakkaalle ystävälle ja upealla kuvaajalle, Winille, joka rakastaa valokuvaamista ja tietty Timpalle, joka yleensä nää blogikuvat musta ottaa.

      Multa löytyy Nikonin D3100 kahdella objektiivilla. Se ihan perus, joka tulee kameran mukana, 15-55mm ja sitten mulla on toinen objektiivi jolla me yleensä otetaan nää blogikuvat, elikkäs 55-200mm. :)

      Tuu ihmeessä kysymään lisää, jos jää jotain kysyttävää! Mielelläni vastailen;) Ihanaa loppuviikkoa sulle <3

      Poista
  11. Kiitos vastauksestasi, vaikea uskoa että olet noin ihana ihminen. Vastaat aina lämpimästi, epäitsekkäästi ja iloisesti meidän lukijoiden viesteihin! Kiitos. <3

    Osaatko yhtään sanoa mitä tuo koko kamerasetti objektiivien kanssa on sinulle maksanut? Kuvailu kiinnostaa minua kovin! :)

    Lukasin sinun uusimmat postaukset, aivan ihanaa ja positiivista luottevaa taas! K'ynyt useasti mielessä, että kun saisi elää edes hetken sinun elämääsi! :)<3

    Terveisin,
    Sanna-Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herranenaika tässähän ihan herkistyy! :')

      Olet kyllä niin kultainen Sanna-Mari <3 Kiitos todella todella paljon kultaisista sanoista! Musta on aina niin ihana lukea teidän lukijoiden piristäviä kommentteja, että haluan vastata takaisin aina täydellä energialla. Kiitos kuuluu ihan vain teille rakkaille lukijoilleni <3

      Ostin tän koko paketin Anttilasta viimevuonna tarjoushintaan! En kyllä yhtään muista tarkkaa summaaa, mutta se pyöri jossain kuudensadan euron paikkeilla! Aika loisto tarjous mun mielestä. Mamma onneksi sponssas mua silloin tän kameran hankinnassa niin ei tullut itselle niin kalliiksi :) Kuvailu on kyllä tosi ihanaa. Itse tykkään olla niin kameran edessä kuin siellä takanakin. Ennen saatoin vaan lähteä ulos kuvailemaan ihan huvin vuoksi, mutta ne touhuilut on jäänyt tässä vuosien mittaan paljon vähemmälle.

      Musta on aivan mahtavaa kuulla, että saan mun postauksilla välitettyä teille sinne positiivista energiaa :') Kiitos!

      psssst. mun elämä on joskus sellaista vuoristorataa, ettet voi uskoakkaan hahahahaa! Niin arvaamatonta. Mutta todella ihanasti sanottu :) Jos se olisi millään mahdollista niin voisin antaa sun kokea mun hulivilistä elämää vaikka kokonaisen päivän! :DD

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi