2. elokuuta 2013

Summer dress



mekko Gina Tricot / kengät Zara / käsikorut H&M

Viime viikolla Ruotsi-tätini ja maapallon toiselta puolelta eurooppaan visiitille tullut Canada-tätini päättivät tulla Suomeen lomailemaan meidän luokse ja joiden kanssa mulla meni töiden ohella kokonainen viikko. Kahdella serkullani oli viime kuussa syntymäpäivä juhlat, jonka takia meidän äiti päätti järjestää heille pienet juhlat heidän ilokseen. Kaivoin tämän turkoosin värisen mekon vaatekomerostani serkkujeni juhlia varten ja jota olen käyttänyt viimeksi viisi vuotta sitten lukion ensimmäisen vuoden kevätjuhlissa. Uskomatonta ja hassua miten olen onnistunut säilyttämään tämän mekon näin pitkään?!




18 kommenttia:

  1. Haha mullakin on Canada-täti! (: Tosi sulonen toi mekko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harkitaan tässä kovasti reissua Canadaan ens kesäks:) täti ja serkutkin kovasti kinuu meitä sinne :D

      Voi kiitos <3 Onneks en ollu ehtiny luopuun siitä!

      Poista
  2. Oot niin kaunis! Tosi mielenkiintosta lukee noita sun matkakertomuksia:)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että :') Kiitos kovasti!

      Aivan ihana kuulla, että oot tota mieltä! Toivottavasti tykkäsit postauksesta. :)

      Poista
  3. Mikä upeus! Kerrassaan lumoava :) Pakko sanoa, että blogisi on yksi lemppareistani ja saan sun asukuvista niin paljon inspiraatiota omaan pukeutumiseeni! Oon ihan koukussa tähän!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun jätit näin ihanan kommentin, siis oiiiettä! <3

      Ihan huikeeta kuulla, että tykkäät blogistani ja saan asukuvillani sinut inspiroitumaan! :)

      Poista
  4. Vaude! Oot kyllä upea ja tuo mekko kans ihan mieletön :)

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka sievä mekko ja niin kaunis sinä!

    VastaaPoista
  6. Vautsi, mitkä hiukset! :) ja mikä upee mekko! <3 Mua kiinnostais millä tavalla hoidat hiuksias esim. just hoitoaineet ja muut? Kuinka usein peset hiukses ja hoidatko niitä jotenkin erityisesti esimerkiksi kesällä tai talvella? :) Oot upea!

    Terveisin. Uusi lukija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti kun jätit kommenttia, ihanaa kuulla <3 Uusia lukijoita on aina huippua saada, lämpimästi tervetuloa! :)

      Hoidan hiuksiani aika lailla samalla tavalla ympäri vuoden. Talvella ne vaatii kyllä hieman enemmän huomiota! Käytän sekalaisesti shampoota, meillä vaihtuu ne nimittäin vähän väliä Garnierin, L'Orealin, Simin, BC:n, Cutrinin, Tresemmén ja aika monen muun väliltä, mutta Simin shampoot on osoittautunu mun mielestä parhaimmiksi. Ne hoitaa todella hyvin hiusta ja pitää ne erittäin vahvana.

      Tutustuttuani poikaystävääni, joka on parturi-kampaaja ammatiltaan, ystävystytti mut tähän huippu hiustuotteiden merkkiin nimeltä, Sim. Oon ostanut Similtä hiuksiin jätettävää hoitoainetta, mikä on ollut mun hiuksieni todellinen pelastaja. Viime vuonna värjättiin mun tukkani liukuvärjäys tekniikalla ja se blondaus vaurioitti mun hiuksia niin pahasti, että kyyneleitä tuli vuodatettua melkoisen paljon. Onneksi Timo keksi keinon ja osti tämän pelastajan mun hiuksilleni, jota oonkin käyttänyt ahkerasti siitä lähtien. Latvat on parantunu todella hyvin ja hiukset tuntuukin paljon vahvemmilta ja tuuheimmilta. Ruiskutan sitä aina suihkun jälkeen pyyhekuivattuihin hiuksiin, joskus aamulla kun herään ja yleensä ennen hiuksieni suoristamista tai kihartamista.

      Toinen täydellinen Simin tuote on mun toinen suosikkini, sekä pelastajani - Argan öljy, jota käytän hiusnaamiona yleensä saunassa. Täydellinen hoitoaine! Kolmantena lempparina tulee öljymäinen tehohoito hiuspohjan hoitoon ja hiusten löhtöön. Mulla ei hirveästi hiuksia lähde, mutta tää on aivan huippu tuote hiuspohjalle. Vahvistaa sitä todella hyvin! Nämä kolme tuotetta on mun ihan VAKIOT, joista oon tehnyt aikaisemminkin postauksen. Jos mielenkiintoa riittää lukea tarkemmat selostukset tuotteista, pääset ne lukemaan tätä linkkiä klikkaamalla:

      http://beyondwordsinmyshoes.blogspot.fi/2012/10/hair-care.html

      Suosittelen näitä lämpimästi!

      Pesen mun hiukset päivittäin, mikä ei ole hirveän hyvä juttu. Käyn 5-6 kertaa viikossa treenaamassa, niin mun on pakko heti sen jälkeen pestä itseni kokonaan, sillä jos jättäisin hiukset pesemättä, näyttäisivät ne kuin joltain liimaletiltä. Käytän myös kerran kuukaudessa sellaista shampoota, joka hoitaa koko päänahkan ja poistaa kaikki liat kerralla tiehensä!

      Tais tulla nyt hieman liikaa tekstiä, mutta toivottavasti näistä sait jotain apua, vastauksia tai vinkkejä! :) Aina saa tulla kyselemään!

      Poista
    2. Kiitos kattavasta vastauksesta, siitä oli suuri apu! :) Voisin itsekin kokeilla noita Sim-tuotteita! Pakko kyllä sanoa, että sinusta saa niin iloisen ja positiivisen kuvan! Mitä varmasti oletkin, mutta olen huomannut, että vastailet aina yhtä ystävällisesti on kysymys mikä vain. Kiitos siitä! :) Ihanaa huomata, että Suomesta löytyy noin positiivisia iloisia ihmisiä! Tyylisi on upea ja luonteesi vaikuttaa ihanan aidolta. Paras blogi, mitä olen pitkään aikaan lukenut! ♡

      ♡:llä Pauliina :)

      Poista
    3. Ihanaa kuulla, että tästä oli apua! ;)

      Oiiii, sait mut melkein ihan kyyneliin! :') Kiitos Pauliina uskomattoman ihanista sanoista, piristit mun jo hyvin alkanutta päivää entistä enemmän! En ookkaan saanut näin syädntä koskettavaa kommenttia pitkään aikaan. Ihanaa myös huomata, että mun iloisuus ja positiivisuus välittyy sinne ruudun toiselle puoelle, oot siis saanut ihan oikean kuvan musta. Kiitos tuhannesti, olet niiiiiin ihana <3 Toivottavasti viihdyt blogini puolella!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi