25. toukokuuta 2013

Todays outfit


toppi, farkkutakki ja käsikorut Gina Tricot / housut Zara / kaulakoru ja kengät H&M / kello Michael Kors / laukku Louis Vuitton

Pitkä päivä takana, väsyttää, mutta hymyä ja iloa kyllä riittää. Töissä (molemmissa) oli aivan hullun kiire ja valillä oli sellanen olo, että olin tekemässä viittä eri asiaa samaan aikaan. Tässä teille mun tämän päivän työasua, jossa raadoin uuvuttavan, mutta ihanan työpäiväni. Täydet tehot on siis ollu koko päivä päällä ja nyt tuntuu ihanan rentouttavalta istahtaa saunomisien jälkeen tähän sohvalle läppärin äärelle. Huomenna mulla on vapaata ja ajattelin löhöillä tuolla takapihalla auringon alla niin kauan kun sieluni sietää ja illalla vedän tuttuun tapaan megajumpat. 

Mukavaa lauantai-illan jatkoja ja aurinkoista tulevaa sunnuntaita kullanmurut! :)


20 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ! ihana toppi :) mua harmittaa, kun en ostanu noita hennesin platformeja vaan ne stadiumin ja ne on peeeeeerkuleen epämukavat! ei pysty ees tyylii käyttää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you beautiful <3 Joo mä kävin kokeilemassa niitä, mutta päädyin sitten näihin:) Voi hitsit, sun täytyy varmaa myydä ne eteenpäin ja ostaa hennesiltä nää! Näillä on ollu super mukavat käytössä, suosittelen;)

      Poista
  2. Aivan ihana asu, oot kyllä super nätti taas :)

    VastaaPoista
  3. Aaaaa ooot niiiin kaunis !! :)

    VastaaPoista
  4. Näin sut eilen Ginassa työn touhussa ja häippäsit jonnekkin juuri kun olin tulossa moikkaan:( pakko oli kuitenkin tulla tänne erikseen vielä sanoon, että olet uskomattoman kaunis ja sulla on ihailtava tyylitaju!! Olit niin energinen ja hymy huulilla kokoajan, että tartutit hyvän olon myös minuunkin:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeeikä!! Luultavasti oon kipittäny tauolle tai varastoon :( Ihanaa, että tulit jättämään näin ihanan kommentin mulle, kiitos tuhannesti kauniista sanoista :') <3

      Poista
  5. Toi toppi on niin nätti ja sä oot superupee!! Mua vähän himottelis kanssa ostaa noi kenkulit ja toi toppi kesäks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ellu! <3 Toppi on ihan favouritti, ihanan kesänen ja kenkulit on super mukavat jalassa, suosittelen siis hankkimaan molemmat;)

      Poista
  6. Ihanat pöksyt!!!! Mistä ne on? Tuolla kuvien alla ei lukenu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, joo olin tainnu unohtaa laittaa sen, mutta nyt se on sinne lisätty! ;) Päntsit from Zara!

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Ooh eikö olekkin? Mustakin se on aivan ihana! :)

      Poista
  8. ihanat vaatteet taas! Kuinka pitkä olet muuten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Pituutta löytyy huikeat 171,5cm :P

      Poista
  9. Sulla on aivan ihana tyyli! Ja tosi kiva blogi, ehdottomasti jään lukemaan! :)
    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ihana Sanni, kiitos kovasti! :) Ihana kuulla, että liityit lukijaksi, tervetuloa!

      Poista
  10. Laitoin sulle sähköpostia! :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi