22. toukokuuta 2013

Rantamuotia ja Bubbleroomin alekoodi

Voi, että miten ihanan virkeä olo mulla onkaan aamujumpan jälkeen. Päiväni lähti käyntiin herätyskellon lyötyä 5:50 ja marssin aamupesujen jälkeen GoGolle Bodypump 30 ja Spinning 30 kimppuun. Hullutteluiden jälkeen jäi juuri sopivasti aikaa näiden bikinien kuvaamiselle, joita lupailinkin tänne laittavani.  


H&M

Mulla meinasi oikeasti taju lähteä, kun näin Beyoncen poseeraavan bussipysäkin mainoskyltissä näissä bikineissä tajuttoman upean kurvikkaassa kropassaan, oihh että sanon minä! Kaunotar lumosi mut täysin ja sai ostamaan nämä herkut kyllä samantien. Mulla on kaapissa tosiaan vielä viimevuodelta ostetut keltaiset ihanat pikkuröyhelöillä varustetut bikinit, mutta jotenkin oon onnistunut pilaamaan sen yläosan värin täysin, alaosa on aivan ennallaan. Väri on lähelle oksennuksen vihreää ja olen käyttänyt kaikenmaailman pelastuskeinoja värin takaisin saamiseen, mutta tähän asti tuloksetta. :(   


Gina Tricot 

Mulla ei ole ollut kokouimapukua (jos tätä nyt kokouimapuvuksi lasketaan?! puoliksi maybe?!) siitä lähtien kun olin penska, mutta tämän kohdalla tein pienen poikkeuksen. Siis yksinkertaisesti en vaan voinut sanoa tälle EI! En kuitenkaan aijo näillä aurinkoa ottaa, sillä vihaan bikinirajoja ylikaiken. Jos takapihallamme olisi jotkut jättimuurit, ettei kukaan näkisi mua siellä hillumassa, ottaisin ehdottomasti alasti aurinkoa.


Gina Tricot

Tuo valkoinen pitsinen bikinikuosi ihastutti silmää niin paljon, että olihan mun nyt nämäkin otettava mukaani. Näillä sentään voi ottaa aurinkoa ilman, että mahan ympärille jäisi hassut rajat tai jos kyllästyinkin siihen kokouikkariin, (en kuitenkaan usko näin tapahtuvan) niin ovat ainakin nämä lämmittämässä sydäntä.


Gina Tricot 

Näiden kohdalla sattui semmonen pieni kömmähdys, että olin ihastellut näitä Gina Tricotin omilla nettisivuilla, mutta myymälään oli ehtinyt tulla vasta mustat näistä. Hädissäni ajattelin, ettei näitä varmasti tule ollenkaan myymälöihin asti, joten ostin mustan yläosan, etten jäisi kokonaan ilman, sillä tuo yläosa on aivan ihana. Bikinikorista löytyi muutenkin vanhat mustat bikinien alaosat, niin ei tarvinnut erikseen uutta alaosaa hankkia. Muutama viikko ehti pyörähtää ja työpäivän aikana tuli sitten törmättyä näihin korallinpunasiin söpöläisiin, enkä voinut olla ostamatta näitä, sillä tuonvärisiä bikinejä ei kaapista löytynyt ja muutenkin olin väriä kovasti ihaillut. 


Gina Tricot (alaosa H&M)

Loppuun vielä sellanen vinkki, että Bubbleroomissa vilisee tällä hetkellä SUMMER BONAZA kampanja, jossa saa -30% alennuksen vaihtuvista tuotteista verkokaupassa. Alekoodi on: BONAZA ja tämä tarjous on voimassa 25.5.2013 asti. Kampanjan tuotteet vaihtuvat siis päivittäin tämän viikon lauantaihin asti, joten kannattaa käydä kurkkaamassa, josko sieltä löytyisi jotain kesän menoihin. :) Kampanjaan pääset TÄSTÄ!  Tai klikkaamalla alla olevaa kuvaa. 
Rantamuodista hullaantuneille postauksen vaikutuksesta, pääset ihastelemaan Bubbleroomin bikinejä TÄSTÄ! 





8 kommenttia:

  1. vitsit miten ihania!!! :)

    VastaaPoista
  2. Tuo kokouikkari on täydellinen!! <3 paljonko mahtoi olla hintaa? pakko käydä testaamssa tota heti huomenna, niin ihana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä sun kanssa! Uimapuku maksaa 19,95€! Lupaan, että tuut rakastumaan siihen;)

      Poista
  3. Löysin sun blogin Instagramin kautta ja onneksi eksyin tänne, tää on LOISTAVA!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana kuulla, kiitos kovasti <3

      Poista
  4. hiih hiihih hihih jumpat aamuisin on kuin bikinit kesäisin eli VÄLTTÄMÄTTÖMYYYYYS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano!! Välttämättömyys todellakin ;DD

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi