20. toukokuuta 2013

Navy blue


toppi ja sortsit Gina Tricot / kengät Zara / kaulakoru Muotikirppis / korvakorut Guess

Moikka kullanmurut! Ette tiedäkkään kuinka ikävä mulla on ollut teitä ja tietenkin tätä blogia. Mua stressaa tällä hetkellä aivan jumalattoman paljon koulu, pääsykokeet ja niiden ohella ihan kaikki muukin, joten tästä syystä olenkin monesti purannut ne jumppaamalla. Muutenkin tuntuu, ettei aika riitä enään mihinkään muuhun kun niiden kirjojen lukemiseen. Toivon kovasti, että ymmärrätte tämän mun hieman hiljaisen aallon blogin puolella.  Pyrin kuitenkin aina ajan salliessa tulemaan tänne koneen äärelle kirjoittelemaan kuulumisia. Onneksi kaikki pääsykokeet ovat kuitenkin ohi 11.kesäkuuta, joten silloin voin huokaista helpotuksesta ja luultavasti käyn heittämässä muutaman mukavan shotin kurkusta alas ihan vain kaiken tämän raastavan kevään kunniaksi. :D

Mamma piti eilen iltapäivällä ihanat Sunday dinnerit meillä kotona ja meille tuli mukavasti porukkaa taas syömään. Musta on niin ihanaa kun näin silloin tällöin keräännytään kaikki meille ja ollaan yhdessä läheitsen kesken ja nautitaan herkullisista ruuista sekä toistemme seurasta. Asu on tosiaan eiliseltä. Oon aivan rakastunut navy blue väriin! Ostin toisenkin samanvärisen paidan avoimella selkämyksellä röyhelömäisellä ulkomuodolla. Kuvailemani paidan löydät myös GT:stä ja asukuvaa senkin kanssa varmasti luvassa pian. 

Mulla on teille myös mukaviakin uutisia. Siirryin nimittäin viime viikolla Hämeenkadun Gina Tricot myymälään! Saatan toki tehdä tuurausvuoroja Koskarissa, joten hyvästejä en ole sinne todellakaan heittämässä. ;) Oli kyllä hieman vaikeaa lähteä Koskarin myymälästä, sillä sieltä olen kuitenkin matkani aloittanut. Se tuttu ja turvallinen ''ympäristö, koti, perhe''. Oon kuitenkin siitä huolimatta kovin innoissani tästä mahdollisuudesta päästä kokeilemaan uusia haasteita. Sain tosiaan avaimet perjantaina, jolloin mulla oli ns. ''ensimmäinen'' työpäivä. Oon siellä aikaisemmin muutaman vuoron tuurannut, joten talon tavat olivat entuudestaan jo hieman tuttuja samaten myös osa työkavereista. :) Uutta asiaa pursui kuitenkin siitäkin huolimatta mukavasti ja meni kyllä hetki sisäistää ja painaa mieleen ne tärkeimmät. Ihania tyttöjä sielläkin, jotka jeesas mua oikein mielellään. Lauantai tosin sujui onneksi jo huomattavasti paremmin. :D Niin ja hei tulkaa ihmeessä moikkaan ja ihasteleen viikottaisia uutuuksia Hämeenkadunkin myymälään! :)  

Vielä kuulumisiin liittyen: eilen ''pyörähdin'' pakkahuoneella, jossa järjestettiin se kauan mainostettu Muotikirppis-tapahtuma. Olin aivan ällikällä lyöty, kun näin sen uskomattoman kokoisen jonon, voi möörjes!! Paikalle saapui aivan älyttömästi porukkaa ja yksi niistä olin tietenkin minä. Kävin moikkaamassa ihania kavereitani, jotka olivat innoissaan ja ahkerina siellä myymässä tavaroitaan. Paikassa vallitsi tosi mukava tunnelma, enkä meinannut lähteä sieltä sitten millään. Jäin vielä hetkeksi jeesaamaan ystävääni, joka tarvitsi hieman auttavaa kättä. :) Törmäsin siellä myös tosi moneen tuttuun, joiden kanssa jäin sitten suustani kiinni moneen otteeseen. Mukaan tosiaan tarttui käyttämättömät platformilla maustetut mustat Nellyn avokkaat 7€ ja ylhäällä kuvissa esiintyvä kaulakoru 1€, ei siis ihan turha reissu mun mielestä. Aivan ihana tapahtuma, siis ihan huikea! Tuollaisia täytyisi ehdottomasti järjestää jatkossakin ja tämä neiti voisi olla ajoissa liikenteessä ja varata vaikkapa oma pöytä itselleen seuraavalla kerralla. ;) Jäi kyllä todella kiva fiilis tapahtuman jälkeen, kiitokset siitä sen järjestäneille minun puolesta! :)


13 kommenttia:

  1. Ihana postaus! OLET upea ja toi sun asu on niiiiin hennon kaunis<3

    VastaaPoista
  2. Mä näinkin sut siellä! Olit taas niin nättimys että huhhuh <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, aivan ihana kommentti sinulta<3

      Poista
  3. Oli kiva nähdä! Ihastuin siihen sun muotikirppispäivä asuun!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin olikin! Olitte ihanan ahkerina siellä työntouhussa;) Toivottavasti tuli hyvin myytyä! Voi kiitos ihanuus<3

      Poista
  4. Paljonko tuo paita kustantaa?:)

    VastaaPoista
  5. Täällä toinen pääsykoeressin kanssa painiva! :| Vaikka kuinka tulee korvista pihalle, niin pari viikkoa jaksaa painaa mennentullen, kun näin pitkälle on päässyt jo! :) tsemppiä lukuihin ja kokeeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet ihana, kiitos paljon! :) Täytyy nyt vaan rutistaa loppuun asti! Minne oot lukemassa/hakemassa? :) Tsemppiä sullekkin molempiin!

      Poista
    2. Kauppatieteisiin ja liiketalouteen, tähän treelle ensisijaset molemmissa :) Kiitos kovasti!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi