16. huhtikuuta 2013

Something about me

Sain ihanalta Annicalta haasteen, jonka mä päätin nyt tehdä. Tämä on ensimmäinen haasteeni, josta tuli nyt hieman pitkä, toivottavasti tämä ei haittaa? :D Edellistä haastetta en saanut ikinä aikaiseksi, joten nyt on ollut hyvä skarppi päällä! :D Pääsette nyt vihdoin tutustumaan muhun hiukan paremmin. 
Haastan myös kaunottaret Siirin, Bellan ja Lindan tekemään tämän saman haasteen! ;) 

(ajattelin vaihteeksi lisätä hölmöjä kuvia itsestäni tämän haasteen lisukkeeksi, so enjoy! :D)


5 asiaa, joita tarvitsen päivittäin
Ruoka
Liikunta
Rakkaus
Puhelin
Ja paljon unta


5 kirjaa, joita suosittelen
En pahemmin harrasta lukemista, ellei nyt mun neljää ihanaa pääsykoekirjaa lasketa? :D Pienenmpänä tykkäsin lukea Harry Pottereita. Niin ja kovasti mulle on suositeltu noita Fifty Shadesin kirjoja. Pitäisi varmaan pääsykokeiden jälkeen aloittaa niiden lukeminen? 


5 materialistista joululahjatoivetta
Canada Goosen talvitakki
Kameraani voisin haluta uuden objektin
Victoria Secretiltä lisää alusvaatteita
Oma auto helpottaisi kummasti menojani
Paljon kenkiä, korollisia ja ilman! 


5 paikkaa, jossa haluaisin käydä
Haluaisin matkustaa maailman ympäri ja käydä kaikki maat läpi, mutta jos nyt pitää viiteen tiivistää niin:
Australia
Usa
Malesia
Afrikka
Brasilia 


5 adjektiivia, jotka kuvaavat minua
Sosiaalinen
Ystävällinen
Iloinen
Herkkä
Hassu


5 lempiruokaani
Kantarellikeitto
Makaronilaatikko
Kanasalaatti
Ehdottomasti kaikki mamman tekemät itämaiset ruuat
Jos herkutkin lasketaan niin porkkanakku on kyllä mun tämänhetkinen all time favourite! 




5 elämänohjetta, jotka haluat jakaa
Never give up
Eat clean, train dirty 
Believe in yourself
Never a failure, always a lesson
Find a way, not an excuse 


11 faktaa itsestäni

1. Olen maailman kömpelöin ihminen, oikeasti! En ole elänyt varmaan päivääkään satuttamatta itseäni. Juoksin kerran töissä suoraan vessaan, kun mulla oli armoton vessahätä, löin pääni turbolla oveen ja tästä sain törkeän kokoisen punaisen patin otsaani. Törmäilen jatkuvasti ihan kaikkialla, vaatteeni jäävät usein kiinni ovenkahvoihin, lyön varpaani aina johonkin, useimmiten pöydän kulmiin ja olen kompastunut huolestuttavan usein omiin jalkoihini. Gogolla on tultu tunaroitua enimmäkseen, mm. lennellyt portaissa, jumppatunneilla, tiputtanut painon varpaille ja jopa onnistunut melkein vahingossa rikkomaan talon hiustenkuivaajan and the list goes on, jos vain haluatte kuulla lisää? Poikaystäväni ei turhaan kutsu mua abdul-pitkäjalaksi, hänen mielestään nämä jalat eivät ole yksinkertaisesti suunniteltu mun vartalooni. :D On näistä onneksi silloin tällöin jotain hyötyä. 

2. Oon joskus kamala jääräpää. Haluan tehdä kaikki asiat itse ja juuri niinkuin mä haluan, milloin haluan. Monesti jos otetaan Timpan kanssa yhteen, niin mähän en ole koskaan väärässä. Haluan olla aina se, joka on oikeassa, eikä pelkästään vaan tässä asiassa vaan monessa muussakin. Onneksi oon kuitenkin hieman parantanut tätä huonoa jääräpäisyyttäni. Mutta silti se siellä vielä piilee.  

3. Puhun joskus unissani. Olen kuullut Timolta älyttömän hauskoja tarinoita siitä, mitä olen yön aikana selittänyt. Höpinäni ovat useimmiten liittyneet työjuttuihini, joskus taas aivan muuhun! Näitä tarinoita on aina niin hauska kuunella seuraavana aamuna, nauretaan aina ihan törkeen hulluna mulle. :D Tähän samaan syssyyn voisin mainita vielä sen, että minä kuorsaan!? En mä ennen harrastanut tätä? Timo on jopa äänittänyt todistusaineistoa mulle! :'D Tässähän käy sääliksi murua, kun raukkaparka ei pysty joskus saamaan unta mun takia. Hahahah!  

4. Olen todella määrätietoinen. Tiedän mitä haluan, mulla on selkeät tavoitteet ja aijon tähdätä huipulle. Kaikki on mahdollista, jos tietää mitä haluaa ja on valmis tekemään sen eteen töitä. 

5. Unohtelen liian pieniä asioita. Välillä unohdan mitä sanoin viisi sekuntia sitten ja joudun tässä tilanteessa  kysymään, että '' mitä mä äsken sanoinkaan? '' Monesti mulla käy niin, kun oon selittämässä ystävälleni jotain ja juuri kun oon kertomassa asiaani, niin unohdan sen samantien. Pitäisikö mun alkaa huolestua? Yleenssä Timpalle lähdessäni, en ole varmaan kertaakaan lähtenyt ilman, että unohtaisin jotain kotiin. Usein tässä tapauksessa joudun heittämään U-käännöksen tyyliin juuri kun olen matkani puolivälissä. :D 

6. Mun suurin haaveeni on saada jonain päivänä pieni koiranpentu. Olen pienestä asti omasta koirasta unelmoinut, mutta meidän mamma ei vaan nyt satu olemaan koiraihminen, vaikka hänellä itsellään oli suloinen koira back in the days. Ollaan veljeni kanssa monesti yritetty saamaan tahtomme läpi, mutta tuloksetta. Siitä olen kuitenkin varma, että heti kun omaan asuntooni astun, niin pikkuruisen perheenlisäyksen aijon varmasti heti ensimmäisenä tehdä!

7. Oon aika innokas siivoomaan. Joskus tuun vaan koulusta kotiin ja alan heti ensimmäisenä imuroimaan, jos näen, että meillä on hieman sotkuista. Tiskaamisesta en niin välitä, mutta pyykkien peseminen ja moppaaminen ovat lempipuuhaani. Mulla on joka sunnuntai hullun kova siivouspäivä, johon menee aina reilusti yli kaksi tuntia. Tykkään puhtaudesta, se tässä varmaan tulikin jo hyvin selväksi. :D   

8. Multa löytyy joskus liian paljon energiaa, etten mä keksi muuta tapaa urheilun lisäksi purkaamaan sitä, kun sekoilemalla täällä kotosalla. Perheenjäneneni kutsuvat mua hulluksi. Monesti jos oon ollut pitkään reissussa, niin äitin ja veikan suusta kuulen mm. tällaisia kauniita sanoja '' kotona on ollu niin hiljaista - meillä on ollu kauhea ikävä sun kovaäänisyyttä - ihanaa, että oot taas kotona '' kunnes menee viisi minuuttia ja ne eivät kestä enään mua sekuntiakaan. :D 

9. Rakastan tanssimista! Voisin vaikka tanssia kaiket päivät. Yöelämään eksyessäni mut bongaa helpoiten sieltä tanssilattialta. Muksuna tykkäsin tallentaa MTV musiikkikanavalta kaikki tanssibiisit kasetille, harjoittelin kaikki musavideon askeleet ja moovit, kunnes tuhannen kelauksen jälkeen osasin heittää saman setin minkä taustatanssijat vetivät. Kuumana esimerkkinä, Britney Spearsin 'oops I did it again'  biisin koreografit osasin aikoinaan heittää! :D Harrastin nuorempana tanssia, mutta en millään muista syytä miksi lopetin sen? Mulla on muuten vuosien takaa tallennettuja videomateriaaleja, joita olen ottanut itse itsestäni, jossa heitän sellaisia mooveja ja överin näköistä sheikkiä, jollaista ette ole varmasti ikinä ennen elämässänne nähneet. :D Noloudella ei nähtävästi ole minkäänlaista rajaa, eihän?

10. En pysty kuvittelemaan elämää ilman urheilua. Rakastan sitä ja nautin siitä suuresti, en osaa sanoin kuvailla kuinka hyvä fiilis mulle siitä sykkeen äärirajoille viemisestä oikein tulee. Nuorempana on tultu harrastettua mm. uintia, joukkuevoimistelua, tanssista olikin jo puhetta, lentopalloa monta vuotta, kunnes ajauduin GoGo:n ihmeelliseen maailmaan.  

11. Moni ei varmaan tiedäkään tätä, mutta mulla on ollut nuorempana raudat. :D Sain ne muistaakseni ysiluokalla ja jouduin pitämään niitä koko lukion ensimmäisen vuoden loppuun saakka, eli melkein kaksi vuotta, jos nyt oikein muistan? Ne eivät kuitenkaan vaikuttaneet mun luonteeseen millään tavalla. En yrittänyt niitä mitenkään piilotella, enkä hävennyt rautojani ollenkaan. Päinvastoin. Nauroin yhtä leveästi kuin aina ennenkin, näky ei varmaan ollut mistään kauniimmasta päästä, mutta olin kuitenkin täysin oma itseni ja jos totta puhutaan niin mä tavallaan jopa kiinnyin niihin. Mua ei onneksi kiusattu ollenkaan, ystäväni heittivät aina hullun hauskaa läppää mun ''grillzzeistä'' ja minä vaan nauroin mukana. Kovasti on myös näiden hampaiden eteen tultu kärsittyä, mutta lopulta kaikki tämä palkittiin, kun meidän yhteinen matkamme päättyi ja jouduimme luopumaan toisistamme. Aluksi mun oli kamalan vaikeaa olla ilman niitä, tuntui kokoajan, että jotain puuttui! Monesti sain jopa kuulla tätä: '' eeeiiiiii, halutaan vanha monski takaisin '' - se joka nauroi aina ruokalassa raudat täynnä ruokaa. :D Nyt on meikäläisellä suorat hampaat ja oon todella iloinen, että suostuin ne ''grillzzit'' aikoinaan ottamaan!

Tulipas pitkiä vastauksia, toivottavasti ette nukahtaneet! 



Annican kysymykset:



1. Millainen on unelmavaatteesi?
Varmaan sellainen täydellisesti istuva ja joka erottuu joukosta.

2. Mihin vartalonosaan kiinnität huomiosi ensimmäisenä miehessä entä naisessa?
Miehessä kiinnitän ensimmäisenä huomioni käsivarsiin, naisessa taas kasvoihin. 

3. Kengät vai laukut? 
Kengät!  

4. Jos saisit valita vain yhden meikin, jota ainoastaan käyttäisit, mikä se olisi?
Ilman meikkiä pystyisin kyllä elämään, mutta jos jokin täytyisi valita niin meikkivoide. 

5. Missä näät itsesi 2, 10 entä 40 vuoden kuluttua?
2 vuoden kuluttua toivon opiskelevani yliopistossa kauppatieteitä, asutaan varmaan viimeistään silloin jo mun höpönassuni kanssa saman katon alla ja siellä söpöilee toivon mukaan ihanan koiranpentu.
En ole miettinyt kahta vuotta pidemmälle, mutta luultavasti 10 vuoden kuluttua olen urani huipulla, onnellisesti naimisissa ihanan aviomieheni kanssa ja meillä on vähintään yksi lapsi. 
40 vuoden kuluttua reissaan viimeistään silloin maailman ympäri iloisena eläkeläisenä ukkoseni kanssa, lellin lapsenlapsiani ja jumppaan varmasti yhtä innokkaasti kuin nytkin! :D 

6. Millaisen häämekon haluaisit?
Haluaisin jonkun todella näyttävän ja elegantin häämekon. Sen täytyy olla tottakai väriltään valkoinen ja haluan mekkooni ehdottomasti avonaisen selkämyksen, tuubinen häämekon yläosa on jo aika peruskauraa.   

7. Mitä ruokaa et voi sietää?
En ole nirso ruuan suhteen, mutta en voi sietää minkäänlaisia kiusauksia. (kinkkukiusaus, lohikiusaus jne.)  

8. Kerro yhdestä unelmastasi.
Yhteen aikaan unelmoin näyttelijän urasta. Mulla oli äärimäisen kova ja palava halu tehdä sitä työkseni. Lukiohaussa hain ykkösenä tykkiin, juurikin tästä syystä. :D 

9. Mistä kolmesta asiasta et ikinä luopuisi?
Perhe, ruoka, urheilu.

10. Jos voisit valita, olisitko mielummin rikkaan miehen vaimo vai itsemenestyt bisneswoman?
Ehdottomasti itsemenestynyt bisneswoman. 

11. Lempiblogisi?
Mulla on hirveästi blogeja joita seuraan, eikä mulla ole sitä yhtä tiettyä lempparia. Pidän kaikista! :)  


Tässä vielä mun kysymykset haastettaville:

1. Mietitkö pitkään, ennenkuin aloitit bloggaamisen?
2. Unelmatyösi? 
3. Oletko ottanut tai aiotko ottaa tatuointia? Millaisen ottaisit?
4. Mistä kaupasta ostat eniten vaatteita?
5. Tärkein asia elämässäsi?
6. Lempi elokuvasi?
7. Oletko koira vai kissaihminen?
8. Millaisia suunnitelmia sinulla on kesäksi? 
9. Jos voittaisit jättipotin lotossa, mitkä kolme asiaa ostaisit ensimmäisenä?
10. Kuka on mielestäsi komein julkisuuden henkilö? 


Kylläpäs tää veny myöhäseks, silmäni ovat jo ihan unen pöpperöllä. :D Kauniita unia muruset!  



26 kommenttia:

  1. Oi oot niin sulonen!! :D ja kuulostat oikeesti aika paljon multa!! Noi kuvat ja kaikki tekstit sai hyvälle mielelle :)
    Mää kysyinkin jo meidän puolen kommenttiboxissa, että lähtisitsä mun kanssa joskus kaakaolle tai jtn? :) Älä pidä mua outona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaaahahah! Ihanaa kuulla, että teksti sai hyvän fiiliksen :') Yritin keksiä hieman eri faktoja, kun mitä siellä sun listassa oli, vaikka moni niistä siellä kuvasikin aika paljon myös mua :D
      No en tietenkään pidä, höpsö! musta olisi todella kiva tutustua paremmin, joten mielelläni lähtisin! :)

      Poista
    2. Khihii ihanaa! :)) Mää laitan tonne sun sähköpostiin vaikka mun nron niin sit ku on hyvä väli niin voidaan käydä vetämässä kermaviikset naamaan ! :)

      Poista
    3. Mulla taitaa sun kermainen viiksinumero jo ollakkin, sain sen sulta silloin, kun kauppasit niitä sun ihania niittikenkiä mulle, ellet oo sitten numeroas vaihtanu? :)

      Poista
  2. tosi ihana ja hauska postaus, nauroin kyllä monesti tätä lukiessani::D vaikutat niin lämminsydämiseltä ja todella iloiselta ihmiseltä:) tykkään sun blogista kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahaaa!! Voi vitsit, ihan superia kuulla, että oon saanut jonkun nauramaan teksteilläni :') Tällänen ilopilleri mä oon aina ollut. Kiitos sulle todella paljon, tuli niin ihana fiilis sun kommentista<3

      Poista
  3. Aaaah, ihana Mona! Ja voi vitsi noi kuvat!! :'D <3 -Sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I MISS YOU!!!! <3 En löytäny niitä lenttisreissuilta otettuja kamalia kuvia, (en tiedä missä ihmeen kansiossa ne oikeen on?!?!) olisin ne muuten ilomielin tänne sun iloksi laittanu :D

      Pusuja ja haleja sinne!

      Poista
  4. oot kyllä niiiiin mielettömän kaunis!
    J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurkkasin bloginne puolelle ja voi juku mitä kaunottaria sieltä löytyikään!

      Poista
  5. Oot aivan mahtava!!! :> Sulla on niin ihana persoona, piristit noilla hauskoilla kuvillas ja tällä postauksella kummasti mun masentavaa tiistaita! kiitos siitä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, niin mukavaa kuulla, että oon onnistunu piristämään, kiitos ihana <3

      Poista
  6. hehhe kivoja kuvia.. :D ps vaikken saanutkaan tota haastetta niiin haluan silti vastata kysymykseen kuka on mielestäni komein julkkis . se joka esiinty just mun blogissa as my boyfriend..;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii rakas ja lemppari jumppaohjaajani, oletin että saan haastaa 3, mutta rikon sääntöjä ja haastan neljäntenä sutkin! Tee tää ihmeessä ja samantien, haluaisin enemmän kuin mielelläni kuulla 11 faktaa susta, ja loput kysymykset tietty!!!! :D<3 Ja ps. en tiedä ketään kuumempaa kun sun boyfrendis, pari nyrkkiä se on multa joskus saanut, toivottavasti hän ei kanna kaunaa siitä:D

      Poista
    2. voi ei ;((( kiva vain, mätkit mun pojuain. mutta toisaalta koska kaikki muutkin sitä aina hakkailee niin menköööt, ehkä juuri siks se on niin suruisan hiljainen kun siltä on luulot otettu pois. no ooookei , voin tehdä tän koska haluun olla kunnon BLOGGARI! ookeeei.. <3

      Poista
    3. Hahahahhahaha ihana:D Loistavaa Ines, loistavaa! oon ylpee susta, upea asenne kunnon Bloggaajalta;) jään innoissani ootteleen, että julkaiset sen;)

      Poista
  7. voi ootpa upee<3 ja noi kuvat on MAHTAVIA päivän piristyksiä! aina tällasia asukuvia vaan !:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunis <3 Ahahaha, ihana! Juu tästä lähtien tulee kaikki asukuvat pelleily muodossa:'DDD

      Poista
  8. Itse luen säännöllisesti kymmeniä blogeja, ja pakko sanoo et tää sun on ehdottomasti yks lemppareista! Mun mielestä niin paljon parempi kuin jotkut tuhansia lukijoita omaavat blogit!!
    Innolla ootan aina sun postauksia:)) Jatka samaan malliin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ihanimpia kommentteja, mitä oon koskaan saanu, kiitos ihana siellä ruudun toisella puolen, sait mulle kyllä aivan älyttömän leveän hymyn huulille<3 :')

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi