2. huhtikuuta 2013

New York Yankees


pusero Gina Tricot / housut Zara / lippis Stadium / kengät Converse

Tässä muutama ostos rentoon asukokonaisuuteen liitettynä:

Ostin kaaauan etsimäni lippalakin, jonka bongasin Stadiumista parisen viikkoa sitten. Timo ei kovasti tästä ostoksesta tykännyt. Ukko on edelleen sitä mieltä, että tämä NY- lippis on yksinkertaisesti ruma. Jokatapauksessa pääasia on se, että mä pidän siitä, sillä itsellenihän mä tämän ostin. ;D Oon kerennyt jo moneen otteeseen tämän ihanuuden kanssa kuljeskella tuolla häikäisevän auringonpaisteen alla ja oon jopa sitä mieltä, että palvelee paljon paremmin kuin aurinkolasit. ;) Gina Tricotin uutukaisten seasta nappasin Baseball Crew printillä varustetun puseron, johon kieltämättä ihastuin heti, unohtaen kyllä koko lippikseni olemassaolon. Huomasin vasta kotona, että nämähän kaksi sopivat aivan täydellisesti toisilleen. Housut oon kotiuttanu muutaman voden takaiselta Lontoon reissulta, jotka sopivat niin rentoihin kuin asialliin menoihin. Converset ovat taas niin ajattomat ja classiset, että ne nyt sopivat melkeinpä minkä tahansa asukokonaisuuden kanssa! :) 


10 kommenttia:

  1. Mä pistin Ebayssä vähän aika sitten tilaukseen samantyyppisen lippiksen. Paljonko toi makso Stadiumissa? :)Ps. Ihana asu taas kerran <3 niin rento, mutta silti niin silmäänpistävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksoin tästä n. 15 euroa:) Tuut varmasti tykkään tilauksestas, oon meinaan jopa nukahtanu tää päässä! :D Vooi kiitos Caro :')<3

      Poista
  2. Ihanan sporttinen ja keväinen asu, alko tekee tosi paljon mieli lippistä omaankin päähän mutta mulle ei lippikset sovi ollenkaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos ihanuus :) hei höpö höpö, kyllä varmasti sopii!!! ;)

      Poista
  3. aivan älyttömän kiva asu!! tommonen rento sporttimimmi;D love it!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahah 'sporttimimmi' :D Suuuuuur kiitokset<3

      Poista
  4. Oon monesti nähny sut ginassa töissä ja pakko sanoo että sulla on mielettömän upee tyyli, kaikenlisäks oot aina ihanan pirtee ja super ystävällinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiiettttä!!! :') Älyttömän ihanaa kuulla tuollaista palautetta, kiiitos paljon<3

      Poista
  5. Vastavierailulla :)) ihana blogi <3

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi