24. huhtikuuta 2013

Instagram photos


Moikka kullanmurut! Ajattelin vaihteeksi laittaa tänne mun Instagramista napattuja kuvia viimeiseltä parilta viikolta ja kertoa niiden pohjalta hieman kuulumisia, kun tuon järkkärin kanssa ei ole tullut nyt oikein kauheasti kuvailtua.

  1. Ekassa kuvassa näkyy mun työasua viimeviikolta ja sailorilla mentiin jälleen kerran. Oon korviani myöten rakastunut noihin polvien kohdalta revittyihin farkkuihin, jotka ostin muutama viikko sitten Ginasta. Niitä on tultu pidettyä aika ahkerasti, tarkkasilmäiset varmaankin jo huomasivat, että housut esiintyy kollaasissa kolmessa eri asukuvassa. Istuvat päällä vaan niin uskottoman hyvin! Kenkuliinit Turkista / jakku on muutaman vuoden takainen alelöytö JC:stä / ja paituli H&M:stä. 
  2. Gina Tricotilla loistaa aivan upea uusi kampanja! Myymälöihin on tullut aivan ihania uutuuksia, erityisesti mekot saivat mun sykkeeni kohoamaan oikein kattoon saakka. Nappasin kolme niistä suoraan mukaan vaatekaappiini odottelemaan kesäilmoja sekä muita kesäisiä sydäntä sulattavia yksilöitä. En malttaisi millään enään odottaa, että pääsisin käyttämään kaikkia ihania kesävaatteitani!  
  3. Gina hömpötystä lisää. Mulla onkin ilo kertoa teille, että mä sain nyt kauan haaveilemani tuntisopparin Gina Tricotille!! Hain paikkaa sormet ristissä, kovasti toivoen, että haaveeni toteutuisi. Myymäläpäälikköni soitti mulle noin viikko hakujen jälkeen ja ilmoitti iloisena saaneeni paikan, kiljuin vielä puhelun jälkeenkin monta tuntia onnesta, enkä pystynyt lopettamaan hymyilemistä. Olen niin onnellinen, iloinen, innoissani ja tietenkin kiitollinen. En sano, että extrana olisi ollut mitenkään kamalaa, ei todellakaan, mutta kyllä se sopparin saaminen ja extrasta osa-aikaseksi siirtyminen on ihan huikeeta. Tiesin, että 2013 tuo mulle jotain uutta tullessaan. Tosin nyt, kun mulla on pääsykokeet vielä edessä, niin mun täytyy miettiä sitä tärkeysjärjestystä tässä kohtaa elämääni, ensin opiskelu sitten vasta työt. Suurempia muutoksia luultavasti vielä luvassa, mutta tulen niistä kertomaan teille heti kun ne ovat ajankohtaisia. :) Niin ja kuvassa siis viime sunnuntain työasua! Kaulakoru ja vihreä paita itse Gina Tricotista / jakku H&Mstä.
  4. Iloinen koululainen. Tuo pääsykokeisiin lukeminen stressaa aivan kamalasti, mutta onneksi iloa ja intoa löytyy kaikesta huolimatta. Kuvassa esiintyy mun ihana Hollisterin sininen kauluspaita. En ole ollut mitenkään kovin innokas kyseisen merkin ihailija, kunnes astuin Lontoossa Hollisterin ihmeelliseen maailmaan. Mieleni muuttui kyllä aika akkiä! 
  5. Tässä hieman kesäfiilistelyä ja maksimekkoja. Keskimmäiset mekot ovat viimevuodelta ja reunimmaiset uutuuksia, kaikki ovat Gina Tricotin aarteita. Pakko paljastaa, että mekot ovat suurin heikkouteni. Omistan yhteensä 39 mekkoa! Arkimekkoja, julhamekkoja, iltamekkoja löytyy erivärisinä, -mallisina, sekä pituisina. Moneen lähtöön todellakin! Oon harkinnutkin tekeväni niistä jonkun kivan erillisen postauksen, mitäs mieltä olisitte siitä? :) 
  6. Työasua jälleen. Housut ja neule Gina Tricotista / kaulahuivi Mulberryn / lemppari conssit / Helly Hansenin takki, joka on hullareilta tehty ostos ja se ei ollut kyllä ostoslistallani! Onneksi kuitenkin ostin sen, sillä se on ollut päälläni melkein jokapäivä ostopäivästä lähtien. Mä vielä harkitsin typeränä sen palauttamista, mutta onneksi rakas Timppa esti mut tältä kamalalta ajatukselta! 
  7. Tämän päivän gymiasua. Treenitoppi Nike / uudet kirkkaan oranssiset sortsit ovat H&M:stä, jotka maksoivat huimat 9,95e. Ostin samanlaiset myös limenvihreänä, kun en voinut millään vastustaa. Ihanat ovat! Huomaako kuvasta mun hieman päivettyneen ihon? Salaisuuteni on Doven summer glow päivettävä kosteusvoide. Oon kokeillut kaikenmaailman itseruskettavia, mutta niistä jää aina kauheat läikät tai ne lähtevät pois epätasaisesti. Tää on aivan ihana voide, joka samalla päivettää ja hoitaa ihoa. Suosittelen! :) 
  8. Maanantaina tuli ostettua upeat korut ankkurilla varustettuna H&M:stä. Ostin myös liikkeen uuden kampanjan myötä tulleen The New Icons t-paidan, josta sain onneksi kivan alennuksenkin sen likaisuuden takia. Nyt se on ihan vitivalkoinen ja odottelee asukokonaisuuteen pääsyä. ;)  
  9. Eilen lähdettiin juhlimaan poikaystäväni pikkusiskon, Miijun synttäreitä ja tietenkin iltaa piti jatkaa Fat Ladyn sikatiistaille. Vein ensimmäistä kertaa mun Jeffreyt yöelämään ja hyvin ne sieltä selvisivät, onneksi! Päälläni esiintyy Zaran takki / Gina Tricotin kaulahuivi, sekä housut / ja rakkaat Jeffrey Campbellin kengät. 


10 kommenttia:

  1. Oot niin upeana aina:) hei ehdottomasti mekkopostaus ja voisikko tehä jonkun treeniasu postauksenkin?? onnee muuten sopparin saamisen johdosta, oot sen ansainnut!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooiii kiitoskiitos! :) Lupaan tehdä molemmista omat postaukset;)

      Poista
  2. Oot niin nätti! Kannatetaan mekko-postausta, todellakin, sillä itsellenikin on jonkin verran mekkoja kertynyt kaappiin mutta ei ole oiken tullut käytettyä niitä. Että jospa sä inspiroisit mua laittaan välillä mekkoja päälle! :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih itse olet<3 Hahaha, ihana! Lupaan saada pian aikaan aivan maassiivisen kokoisen mekko pläjäyksen tänne :D

      Poista
  3. Hei joo mäki haluaisin mekko postauksen!! Oot aivan tajuttoman kaunis, oon ihailllu sua tosi pitkään :)! Pari kertaa oon sua nähny mut en oo viittiny moikkaa :/ näytit tosi ärsyyntyneeltä nii en sit viittiny.. Anyway olis kiva myös jos tekisit sun kulttuurista/uskonnosta postauksen, tietääkseni kun oot lähi-idästä? Ruuat/ erilaiset tavat ja tottumukset olisi kiva kuulla :-) ja Ootko syntyny Suomessa? Entäpä koskaan käyny sun kotimaassa Irakissa? Näihin voit sit vastata siinä postauksessa jota odottelen innolla ja varmasti moni muukin! Rakastan sun tyyliä ja oot upea!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kauniista sanoistasi<3 :') Hahaha, voi ei! No vaikka tällänen energiapommi oonkin, niin kyllä mullakin niitä huonoja päiviä sattuu kohdalle, olisit vaa rohkeesti tullu juttusille, olisit varmasti piristäny kurjaa mieltäni heti;) Aww! Multa on aikaisemmin pyydetty tekemään postausta mun juurista, täytyykin varmaan pistää työn alle tämä toiveesi;)

      Poista
  4. Oot aivan järjettömän kaunis, huhhuh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen vain yksi muiden joukossa:) mutta kaunis kiitos<3

      Poista
  5. Ihme että pystyit ostamaan H&Mn halpoja rihkamakoruja...

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi