15. maaliskuuta 2013

Yesterday

Eilen oli aivan ihana päivä! Aamuni alkoi kuudelta Hermian GoGo:n aamujumpalla! (spinning 30min + cxworx 30min) Tuo torstain aamujumppa on mun yksi lemppareista, vaikka se herääminen onkin välillä hieman hankalaa näin unea rakastavalle tyypille. Yritän saada tästä tavan itselleni, pyrin käymään edes kerran viikossa aamujumpalla. Se olo on vaan aivan mahtava aamutreenin jälkeen ja energiaa löytyy vaikka kuinka paljon! 

Mua pyydettiin torstaiksi Hämeenkadun Gina Tricotiin tuuraamaan ja suostuin siihen ilomielin! Olin super innoissani ja aamujumpan tuottama mahtava fiilis saivat yhdessä aikaan kyllä upean päivän. Opin taas aivan hirveästi kaikkea uutta ja tutustuin paremmin mulle hieman tuntemattomiin työkavereihin. :) Tosiaan sinne on rantautunut aivan ihania uusia balleriinoja myyntiin ja yllätys yllätys raitakuviot alkavat vallata pian melkein koko myymälän. ;) No onneksi ei nyt ihan, mutta huomaa, että kevät on todellakin tulossa! Alla olevassa kuvassa tarjolla eilisen työpäivän asukuvaa. (älkää kuitenkaan huolestuko, en noilla consseilla lähtenyt liikenteeseen, itse en ainakaan pysty vielä siihen, vaikka tuolla näkeekin monia niillä kulkevan? itsellä jäätyisi jalat samantien!)


neule ja käsikorut Gina Tricot / housut Zara / kengät Converse / laukku Louis Vuitton / kello Michael Kors


Töiden jälkeen tulin kotiin auttamaan Timoa enkussa ja loppuilta menikin siinä sitten päntätessä. Onneksi Timon yo-kokeet ovat nyt vihdoista viimein ohi, joten nyt hän voi puolestaan jeesata mua mun pääsykokeissa, jonne on vielä matkaa, mutta töitä on tehtävä ja paljon. :)  


9 kommenttia:

  1. minä vuonna timo on syntyny?:) mihin kouluun haet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Timppa on -93! Olen siis häntä melkein 4kk vanhempi;) Timppa käy tosiaan ammattilukioo, jonka takia sillä on kirjoitukset vasta nyt. :)

      Itse tähtään Tampereen yliopistoon kauppatieteitä opiskeleen. Haen myös varmasti tuhanteen muuhunkin paikkaan, jotta saisin nyt varmasti ensi syksylle opiskelupaikan! :)

      Poista
  2. Conssit on mulla kyllä jo ihan käytössä, mun megalämpösestä untuvatakista puolestaan oon valmis luopuun varmaan vasta toukokuun puolella..:D

    Onko ginassa muuten vielä noita edellisen postauksen reisi-nahkahousuja paljonkin, ja mitä niillä mahtaa olla hintaa? (Onneks kohta on taas palkkapäivä, taisin vähän ihastua..;S)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan hullu! :D Mä muutenkin palelen niin sairaan helposti, etten kyllä ite millään pystyis niitä käyttämään :(

      ON!! Koskarissa kokoja oli aika niukasti jäljellä, mutta hämeenkadulla on vielä! Ne on alessa ja hintaa on enään 15 euroa;)

      Poista
  3. aaaaaaaaaaa, rakastuin noihin housuihin!

    VastaaPoista
  4. OOOOO aamujumppaaaa <33 ens torstaina sitten taas tervetuloa :DD

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi