15. maaliskuuta 2013

Workouts



Tuo lämmin auringonpaiste piristi yllättävän paljon mieltä tänään, ainakin mun kohdallani. Hymyillyttänyt koko päivän ja energiaa löytyi vaikka muille jakaa, joten lähdin salille purkaamaan mun hurjaa energian määrääni. En malttanut millään lähteä sieltä ja treenit venyivät tänään kahteen tuntiin! HeiaHeia on ollut mun käytössäni kohta jo kuukauden ja alan olla siihen täysin koukussa. Musta on kiva merkata jumpat ylös ja tästä onkin alkanut tulla jo jonkinlainen tapa, pystyn seuraamaan helposti viimeisimmät sekä vanhemmat treenailuni. Ajattelin lisätä viime viikon ja tämän viikon jumpat teille näkyviin. :)

En tiedä miksi toi HeiaHeia ei näytä joissain kohdissa noita treenien tuntimääriä? Jos joku mua viisaampi tietää miten se korjataan niin kerrohan ihmeessä tälle tietämättömälle! :) 

No jokatapauksessa, tuli viime tiistaina raahauduttua pitkästä aikaa kahvakuula tunnille, joka kestää sen 30 minuuttia. En muistanut ollenkaan kuinka tehokas ja rankka tunti se oikein onkaan, huhhuh! Pitäisi kyllä käydä useammin heiluttelemassa sitä kuulaa. Samana päivänä tuli painettua tunti salilla pääosin vatsoja rutistaen ja jalkoja pumpaten. Loppuhuipennukseksi päätin vielä mennä testaamaan uuden Bodycombatin mikä oli aivan älyttömän hyvä!! Samaa voisin sanoa muistakin jumppatunneista. Jotenkin nämä uudet ohjelmat purevat muhun aikaisempia paremmin. ;) Oon niin fiiliksissä! Steppi vielä kokeilematta, jonka aijon varmasti käydä testaamassa lähiaikoina. 

Kaksi peräkkäistä torstaita on tultu raahauduttua Hermian aamujumpalle jo kuuden aikaan aamulla! Ehdoton lemppari, josta oonkin jo hehkutellut mielestäni tarpeeksi. :D Tämän viikon keskiviikkona tuli vedettyä kieltämättä aika hurja treeni! Vihdoin pääsin kokeilemaan kovasti kehuttua Grittiä, joka on siis uusi tunti GoGo:n lukkarissa. Hirveän tehokas tunti. Voisin hehkutella sitä vaikka aamusta iltaan, sillä mulle jäi sairaan hyvä fiilis tunnin jälkeen. Tuolla HeiaHeiassa ei ole Grit-tunnille omaa 'pallomerkkiä' (mitä noi sitten ikinä ovatkaan) joten pistin sen tilalle vartaloharjoitteet, jos se olisi vaikka lähellä kyseistä tuntia? :D Energiaa virtasi Gritin jälkeen niin paljon, että eksyin vielä Bodyattack tunnille! Huomenna pidän kyllä lepopäivän ja sunnuntaina voisin lähteä Hermian spinning tunnille tai sitten testaamaan Cityn LesMills Maratonia, jos sitä jaksaisi herätä. ;) 

Oon muuten harkinnut kovasti Polarin FT40 sykemittariin sijoittamista. Jos kellään on yhtään kokemusta/tietoa näistä sykemittareista pistäkää mulle tulemaan. :) Kovasti oon netin syövereistä imenyt tietoa ja lukenut paljon polarin sykemittareista. Tässä kyseisen sykemittarin kuvaus! Tässä olisi ainakin mun mielestä aika sopiva treenikaveri kertomaan mulle kaiken tarvittavan. :)  
Nyt voisin lopetella tästä urheilusta höpöttelemisen ja lähteä venyttelyjen kautta unten maille. Kauniita unia muruset ja oikein ihanaa viikonloppua! :) 


20 kommenttia:

  1. Musta on niin ihanaa että olet alkanu postaamaan enemmän sun urheilemisesta:) lisää vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla! :) yritän parhaani mukaan, vaikka blogini painottuukin enemmän muotiin!

      Poista
  2. Aii monaa!! Vitsi on muute kätevä toi treeniohjelma! hankin kyl itellekki ton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan huippu! Sheta gyan liity ihmeessä ja muista pyytää mut kaveriks niin päästään seuraileen toisiamme;)

      Poista
    2. Aii xuaa jos vaan oppisin käyttään tätä xd

      Poista
  3. Mulla on polarin ft7 sykemittari ja oon ollu siihen tosi tyytyväinen! mielestäni sulle tuo ft40 olisi hyvä valinta, kun noin ahkerasti treenailet:) ja hei mieletön treeniviikko sulla takana, loistavaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Moni tuttu on myös kovasti kehunu polarin sykemittareita, minkä takia oonkin kallistunut hurjasti sen puolelle:)

      Poista
  4. Ehdottomasti kannattaa hankkia polarin sykemittari! Mä olen ainakin erittäin tyytyväinen omaani! Suosittelen:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistin tilauksen viikonloppuna jo menemään, toivottavasti oon yhtä tyytyväinen:)

      Poista
  5. hei olis kiva jos tekisit postauksen sun opiskelusta et mitä opiskelet ja mikä sust tulee..

    VastaaPoista
  6. ihailtavaa että jaksat treenata noin ahkerasti, annoit oikee kivan motivaatio ruiskeen tänne suuntaan!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sydäntä lämmittävästä kommentista:) ihana kuulla, että saan edes jonkun motivoitumaan;D

      Poista
  7. Mulla on toi kyseinen kello valkosena ja tosi simppeli ja yksinkertane :) koko ajan tulee uusia malleja, että ite sain ton pari vuotta sitte mutta tykkään ulkonäöstä ja tosiaan starttia ja stoppia vaan täytyy käyttää ni se riittää :D! Lopuks näkyy aina kalorimäärät ym ni tosi kätsy suosittelen!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseinen sykemittari saapui tänään vihdoin luokseni ja pääsi heti käyttöön! Ehkä maailman ihanin kapistus! :) Oon ihan onneni kukkuloilla<3

      Poista
  8. mäkin haluun sykemittarin!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy ehdottomasti käydä ostamassa itselles tollanen kapistus, rakastuin jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen! ;)

      Poista
  9. Oon itekin miettinyt jonkin aikaa, että pitäiskö satsata kunnon sykemittariin. Se varmasti sitoutuis liikkumaan ja paneutumaan enemmän treeniin ja huomais paremmin kehitykset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos multa kysyt niin ehdottomasti kannattaa:) Tää on kyllä kiva apukamu kertomaan kaiken tarpeellisen! :)

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi