27. maaliskuuta 2013

Back to school



Kerkesin eilen aamulla napata kuvia ennen kouluun lähtöä, joten ajattelin esitellä viimeinkin mun ''uutta'' tukkaani, kun kuvamatskua tuli saatua. Tämä postaus olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten. Osa onkin varmaan tuolta Instagramin puolelta mun uuden lookin jo bongannut. Luovuin tosiaan mun liukuvärjäyksestä noin kuukausi sitten ja oon ollut tähän mustaan väriin todella tyytyväinen. Suorastaan ikävöin tätä tummaa väriä. Mulla on ollut aina sellaiset ruskean mustat hiukset ja olen näitä todella harvoin värjäillyt, joten aluksi oli hieman totuteltava vasta värjättyivin pikimustiin hiuksiin. Kuvista ei varmaankaan juuri huomaa, mutta liukuvärjäyksen ajoilta vaalennetut kohdat ovat alkaneet puskea ulos tuon mustan värin läpi, joten mulla on joissain kohdissa hieman ruskehtavaa sävyä. Täytyy päästä pian taas Timpalle parturiin hemmoteltavaksi! :)  
Tuntuu, että tämä ikuisuuden kestävä hiusten kasvatus operaatio ei tuota ikinä tulosta. Olen todella malttamatonta tyyppiä! Nyt olen kuitenkin havainnut ainakin pikkuruisen muutoksen. Muutama sentti on tullut lisää ja kuvitelkaapa vaan kuinka riemuissani oon ollut tästä huikeasta tuloksesta! :D Happy me! 

Nyt voitaisiin vaihteeksi siirtyä itse otsikkoon. Mulla alkoi tosiaan eilen valmennuskurssini ensimmäinen tunti, jossa käytiin läpi ihan perusasioita opiskeluun ja itse kurssiin liittyen. Olin ihan intoa täynnä ja fiiliskin oli ihan sellainen ''jes, pääsen vihdoin takaisin koulunpenkille''.  Jos joku ei nyt vielä tiedä, niin haen Kauppatieteitä opiskelemaan. Viime vuonna olin tällä samalla kyseisellä valmennuskurssilla, jonka tarjosi Takuuvalmennus. En päässyt sisään (kolmen pistettä vailla), joten takuuna saan tämän kurssin tänä vuonna ihan ilmaiseksi. :)
Ensi viikolla alkaa sitten ihan teho-opiskelut, elikkä mulla tulee olemaan koulua joka päivä. Oon niin iloinen, kun vihdoin tämä kurssi taas alkaa, sillä saan tästä ihan älyttömästi motivaatiota. Onneksi mulla on aamukurssi, sillä tuntini alkavat aina kello 9:30, joten voisin vaikka änkeä aamujumpille useammin? Taaai sitten en...



8 kommenttia:

  1. oot jumalattoman kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, oon niin huono ottaan kehuja vastaan! mutta kiitos hurjasti tästä ihanasta kommentistasi:')

      Poista
  2. Vastaukset
    1. voih, puhutaanpa sun hiuksista mielummin <3 kadehdittavan pitkät...

      Poista
  3. Tsemppiä lukuihin, toivottavasti pääset sisään tällä kertaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!!:) Toivon samaa, jonka takia täytyy tehdä kovasti töitä sen eteen tänä keväänä!

      Poista
  4. millä sun silmät on meikattuna?:) valokynällä vai ihan luomivärillä?

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi