12. maaliskuuta 2013

Anniversary with Gina Tricot

Viime viikolla tuli sitten vuosi täyteen Gina Tricotilla! Muistan mun ensimmäisen työpäiväni kuin eilisen. Olin niin innoissani ja super onnellinen, mutta samalla kamalan kauhuissani. Mua jännitti hirveästi se, että miten ihmeessä mä tulen selviämään uudessa ympäristössä ja mulle hieman tuntemattomalla alueella, sillä en ollut aikaisemmin vaateliikkeessä työskennellyt. Onneksi mulla oli aivan huippu ihana työntekijä valmentamassa liikkeen tapoihin ja upeista upeimmat työkaverit iloisin mielin auttamassa mua. Jännitys häivisi siinä samantein! Päivä lähti upeasti rullaamaan ja opin yllättävän nopeasti kaiken tarvittavan. Pakko nyt vielä tähän paljastaa, että välillä se monimutkainen kassakone hämmentää, mutta monesti oon selvinnyt sen ketkutteluista omin voimin. Tai sitten en!
Mä niin rakastan mun työpaikkaani, viihdyn siellä ja nautin siitä kovasti. Kaikkein parasta on se, että oon saanut paljon hullun ihania uusia ystäviä mun työkavereista. Näin vuoden jälkeen tuntuu siltä, että oon kyllä hyvin löytänyt tieni sellaiseen paikkaan, missä oikeasti viihdyn. Tuo kauppahallin vilskeinen elämä ei kovinkaan paljon innosta, mutta onhan sielläkin ihan mukavaa. Näin kova ja innokas muodin seuraaja kun olen, niin vaatteiden kanssa työskenteleminen on enemmänkin mun juttu. :) Pelkästään se vaatteiden viikkaaminen tuntuu niin terapeuttiselta siellä töissä. Joskus kun aika käy pitkäksi kotona, enkä keksi muuta tekemistä, niin yleensä ensimmäisenä riennän vaatekaappini kimppuun. Viikkaan mun vaatteet yksi kerrallaan siististi pinoon, vaikka ne olisivatkin jo siististi pinossa sieltä pois ottaessani.

Ajattelin nyt aiheeseen liittyen laittaa hieman kuvia tän vuoden puolella tehdyistä ostoksista Gina Tricotista, joita ei ole täällä blogin puolella nähtykkään! (lukuunottamatta uusia mustia nahkapöksyjä ja nudea reikäneuletta) En oikein keksinyt mitään muuta parempaa tähän, pahoittelen. :) Satunnaisia ostoksia, pari kaulakorua ovat herkullisia uutuuksia, mutta suurin osa ovat tammikuun alussa tehtyjä mega alelöytöjä pilkkahintaan, esimerkiksi kaikki vyöt, osa koruista ja siniset nahkahousut, sekä ''nahkaliivi''. ;)  Loput ovat tainneet eksyä mukaani ennen Lontoon reissua.




12 kommenttia:

  1. Kuvailetpa kivasti sun jobia! Varmasti ihan unelmaduuni tuossa elämäntilanteessa :) Kunpa mäkin pääsisin nyt johonkin tuollaiseen paikkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Annica :) Oon kyllä aina haaveillu pääseväni vaateliikkeeseen töihin, niinkuin varmasti moni muu muotia rakastava nuori nainen. Todella onnellinen oon siitä, että pääsin osaks tätä tiimiä! Pidän sulle peukkuja, jos oot jonnekkin työhakemuksia laittanu;)

      Poista
  2. Niiiin ihania nuo 2 ekaa kaulakorua, aaaa!!:)

    VastaaPoista
  3. noi nahkafarkut meinasivat lähteä eilen ginasta messiin, mutta jäi vielä sinne. äh pakko varmaan hakee ne, koska ne on vaan niin hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! :'D Nää on kyllä tosi kivat:) Mulla käy monesti niin, etten heti ensimäisellä kerralla osta jotain ihailemaani vaatekappaletta, sen jälkeen se jää vainoamaan ja pahasti, lopuksi se on sitten vaan pakko hankittava!

      Poista
  4. ah nuo ekan kuvan housut!! :----) <3

    VastaaPoista
  5. Sä kirjotat niin mukaansa tempaisevasti!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahahahah!! Voi kiitos söpöliini<3

      Poista
  6. sä se sitten osaat aina ostaa kaikkea ihanaa :) rakastuin noihin käsikoruihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos:') ne on ollu kyllä kovassa käytössä, lempparit!

      Poista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi